Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Alsgoedis was het zo dat de titel nep is en dat de plaat een voorganger/test mix van een andere plaat.teupie wrote:
Ik heb echt totaal geen idee meer hoe het precies zat, dus correct me if i'm wrong
Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).
hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLA
hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLA
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hij staat op The Prophet - Hard 3 CD.Delt-A wrote:Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased?
http://www.discogs.com/Prophet-Hard-3/release/1238766
Die is gemixt, dus geen full.bRt_ wrote:Hij staat op The Prophet - Hard 3 CD.Delt-A wrote:Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased?
http://www.discogs.com/Prophet-Hard-3/release/1238766
-
S
Niks hier moeten posten en gewoon draaien.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar vroeg hij ook niet achter!Ordinary Joe wrote:Die is gemixt, dus geen full.
Zoals ik zei wil ik 'm in een setje draaien, dus ik wil 'm full uiteraard.
Maar ik denk dat ik maar gewoon ga doen wat Stefan zegt , en als er over gezeurd word maak ik wel persoonlijk een euro over naar The Prophet en één naar Zatox.
Maar ik denk dat ik maar gewoon ga doen wat Stefan zegt , en als er over gezeurd word maak ik wel persoonlijk een euro over naar The Prophet en één naar Zatox.
Ha, daar heb je gelijk in. Dacht dat hij zei 320 kbps en fullbRt_ wrote:Daar vroeg hij ook niet achter!
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Zoek even op Hardstyle the ultimate collection 2008 vol 3 op iTunesDelt-A wrote:Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).
Ik ben er 99,9% van overtuigd dat de melodie van onderstaand nummer gejat is van een hardstyle track (Zatox?), maar kan er niet opkomen. Kan iemand mij hiermee helpen ?
Zit me aardig dwars.
View on YouTube
View on YouTube
Thxvincejuh wrote:Zoek even op Hardstyle the ultimate collection 2008 vol 3 op iTunesDelt-A wrote:Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).
hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLADaar kan je hem full kopen, wel als m4a bestand, maar die kan je makkelijk omzetten naar mp3. Ik denk dat daar jou versie ook vandaan komt en iemand hem over heeft gezet naar mp3.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Midtown is al lang failliet. maar kan ik nog steeds spullen bestellen op Midtownshop.nl?
De website is nog steeds online namelijk. Iemand ervaring hiermee?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik heb ze een mail gestuurd, zag namelijk ook nog wat gave spullen staan, maar de mail kon niet verzonden wordenNikkel wrote:Midtown is al lang failliet. maar kan ik nog steeds spullen bestellen op Midtownshop.nl?
Je zou ff kunnen bellen, de copyright van de website staat nog wel tot 2013.
Copyright (c) 1987-2013 - Mid-Town Distribution BV. Email: midtownshop@mid-town.nl Tel: +31.(0)10.4830444 - Fax: +31(0)10.4832333
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Dat mailen roept bij mij al een aantal vraagtekens op...
Ik ga wel ff verder zoeken. Toch bedankt!
EDIT: Probeer maar eens te gaan afrekenen. Daarvoor wordt ik geblokkeerd.
Bestellen is dus onmogelijk.
Ik ga wel ff verder zoeken. Toch bedankt!
EDIT: Probeer maar eens te gaan afrekenen. Daarvoor wordt ik geblokkeerd.
Bestellen is dus onmogelijk.
Misschien een domme vraag maar wat is nou het verschil bij sommige release tussen remix en edit. Zit daar veel verschil tussen?
zoals bijv deze
01. Bitch (Crypsis Edit)
02. Bitch (Crypsis Remix)
03. Fight For Survival (Hard Driver Edit)
04. Fight For Survival (Hard Driver Remix)
zoals bijv deze
01. Bitch (Crypsis Edit)
02. Bitch (Crypsis Remix)
03. Fight For Survival (Hard Driver Edit)
04. Fight For Survival (Hard Driver Remix)
Remix is de full, edit is de radio versie.
Heeft volgens mij wat weg van zn Qlimax anthem, maar voor zo ver ik weet is t geen 1 op 1 kopie van een hardstyle melodie.Duke wrote:Ik ben er 99,9% van overtuigd dat de melodie van onderstaand nummer gejat is van een hardstyle track (Zatox?), maar kan er niet opkomen. Kan iemand mij hiermee helpen ?Zit me aardig dwars.
View on YouTube
Bij Fusion wel inderdaad, bij andere labels is het weer wat anders. Natuurlijk wel weer tekenend op hoe losjes edit wordt gebruiktOrdinary Joe wrote:Remix is de full, edit is de radio versie.
Dat is inderdaad wat ik een beetje bedoelde bij de meeste fusion release staat edit en remix of original en bij andere weer radio editSteffnov wrote:Bij Fusion wel inderdaad, bij andere labels is het weer wat anders. Natuurlijk wel weer tekenend op hoe losjes edit wordt gebruiktOrdinary Joe wrote:Remix is de full, edit is de radio versie.
Dan zijn er ook nog labels die voor de radio versie de naam 'Radio Cut/Version' gebruiken en voor de full de naam 'Extended Version'.
-
S
Ik ben op zoek naar een simpele spectrum analyzer (software). Wie weet een simpele goede?
-
S
Ik ben op zoek naar een simpele spectrum analyzer (software). Wie weet een simpele goede?
-
S
Juist, die zocht ik. Dank u wel!