Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
uit welke set deze komt, en of iemand die dan ook toevallig heeft?!



:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
teupie schreef:
uit welke set deze komt, en of iemand die dan ook toevallig heeft?!



:)

Alsgoedis was het zo dat de titel nep is en dat de plaat een voorganger/test mix van een andere plaat.

Ik heb echt totaal geen idee meer hoe het precies zat, dus correct me if i'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).

hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased?

Hij staat op The Prophet - Hard 3 CD.

http://www.discogs.com/Prophet-Hard-3/release/1238766
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Delt-A schreef:
Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased?

Hij staat op The Prophet - Hard 3 CD.

http://www.discogs.com/Prophet-Hard-3/release/1238766

Die is gemixt, dus geen full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:16 
 

Niks hier moeten posten en gewoon draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Die is gemixt, dus geen full.

Daar vroeg hij ook niet achter! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik zei wil ik 'm in een setje draaien, dus ik wil 'm full uiteraard.

Maar ik denk dat ik maar gewoon ga doen wat Stefan zegt , en als er over gezeurd word maak ik wel persoonlijk een euro over naar The Prophet en één naar Zatox. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Daar vroeg hij ook niet achter! :P

Ha, daar heb je gelijk in. Dacht dat hij zei 320 kbps en full :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).

hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLA


Zoek even op Hardstyle the ultimate collection 2008 vol 3 op iTunes ;) Daar kan je hem full kopen, wel als m4a bestand, maar die kan je makkelijk omzetten naar mp3. Ik denk dat daar jou versie ook vandaan komt en iemand hem over heeft gezet naar mp3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er 99,9% van overtuigd dat de melodie van onderstaand nummer gejat is van een hardstyle track (Zatox?), maar kan er niet opkomen. Kan iemand mij hiermee helpen ? xd Zit me aardig dwars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Delt-A schreef:
Ik heb hier The Prophet & Zatox - Spin Me Up in 320 KBps en goede kwaliteit. Nu wil ik 'm in een setje draaien, en dus kopen, maar is die track wel ooit gereleased? Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er aan kom, op Scantraxx Unreleased staat ie niet (Dat is Prozaxx).

hier staat wel Scantraxx Unreleased en dat maakt het alleen maar vager: http://www.youtube.com/watch?v=c8_UUgTWiLA


Zoek even op Hardstyle the ultimate collection 2008 vol 3 op iTunes ;) Daar kan je hem full kopen, wel als m4a bestand, maar die kan je makkelijk omzetten naar mp3. Ik denk dat daar jou versie ook vandaan komt en iemand hem over heeft gezet naar mp3.


Thx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Midtown is al lang failliet. maar kan ik nog steeds spullen bestellen op Midtownshop.nl?
De website is nog steeds online namelijk. Iemand ervaring hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Midtown is al lang failliet. maar kan ik nog steeds spullen bestellen op Midtownshop.nl?
De website is nog steeds online namelijk. Iemand ervaring hiermee?


Ik heb ze een mail gestuurd, zag namelijk ook nog wat gave spullen staan, maar de mail kon niet verzonden worden :/
Je zou ff kunnen bellen, de copyright van de website staat nog wel tot 2013.

Copyright (c) 1987-2013 - Mid-Town Distribution BV. Email: [email protected] Tel: +31.(0)10.4830444 - Fax: +31(0)10.4832333
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Dat mailen roept bij mij al een aantal vraagtekens op...
Ik ga wel ff verder zoeken. Toch bedankt! ;)

EDIT: Probeer maar eens te gaan afrekenen. Daarvoor wordt ik geblokkeerd.
Bestellen is dus onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien een domme vraag maar wat is nou het verschil bij sommige release tussen remix en edit. Zit daar veel verschil tussen?

zoals bijv deze

01. Bitch (Crypsis Edit)
02. Bitch (Crypsis Remix)
03. Fight For Survival (Hard Driver Edit)
04. Fight For Survival (Hard Driver Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remix is de full, edit is de radio versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik ben er 99,9% van overtuigd dat de melodie van onderstaand nummer gejat is van een hardstyle track (Zatox?), maar kan er niet opkomen. Kan iemand mij hiermee helpen ? xd Zit me aardig dwars.

Heeft volgens mij wat weg van zn Qlimax anthem, maar voor zo ver ik weet is t geen 1 op 1 kopie van een hardstyle melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Remix is de full, edit is de radio versie.

Bij Fusion wel inderdaad, bij andere labels is het weer wat anders. Natuurlijk wel weer tekenend op hoe losjes edit wordt gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ordinary Joe schreef:
Remix is de full, edit is de radio versie.

Bij Fusion wel inderdaad, bij andere labels is het weer wat anders. Natuurlijk wel weer tekenend op hoe losjes edit wordt gebruikt


Dat is inderdaad wat ik een beetje bedoelde bij de meeste fusion release staat edit en remix of original en bij andere weer radio edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan zijn er ook nog labels die voor de radio versie de naam 'Radio Cut/Version' gebruiken en voor de full de naam 'Extended Version'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:11 
 

Ik ben op zoek naar een simpele spectrum analyzer (software). Wie weet een simpele goede?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:11 
 

Ik ben op zoek naar een simpele spectrum analyzer (software). Wie weet een simpele goede?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spek

Heel klein maar goed programma. Kan je snel de kwaliteit/frequenties van je nummer zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 23:22 
 

Juist, die zocht ik. Dank u wel!
Vorige  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen