Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 553  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Al meer bekend over dat 'Elements' op http://www.djbfront.nl/? Aangezien B-Front een half jaar geleden al zei dat er binnenkort info over kwam..

Goeie vraag, ff aan B-Front vragen. :P
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Welk nummer heeft ookde vocals "I Got Tonight"

zoals in dit nummer

????

Bison meets The Quakers - I Got Tonight
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka - Mess Up maar dat is een mash up waar o.a. ook I Got Tonight in zit. Maar niet echt duidelijk.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:14 
 

Ik dacht dat ze altijd Fire Tonight zeiden in die sample :P.

Anyway, Bison meets The Quakers - I Got Tonight.'

Sample zit verders in heel veel platen.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Al meer bekend over dat 'Elements' op http://www.djbfront.nl/? Aangezien B-Front een half jaar geleden al zei dat er binnenkort info over kwam..

Heb t nagevraagd. Geen idee wat het precies inhoudt, maar hij gaat er nog wat mee doen zei hij. Afwachten dus.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 08:42 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Calmdowner schreef:
Al meer bekend over dat 'Elements' op http://www.djbfront.nl/? Aangezien B-Front een half jaar geleden al zei dat er binnenkort info over kwam..

Heb t nagevraagd. Geen idee wat het precies inhoudt, maar hij gaat er nog wat mee doen zei hij. Afwachten dus.


Kijk er in ieder geval wel na uit :) .
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Calmdowner schreef:
Al meer bekend over dat 'Elements' op http://www.djbfront.nl/? Aangezien B-Front een half jaar geleden al zei dat er binnenkort info over kwam..

Heb t nagevraagd. Geen idee wat het precies inhoudt, maar hij gaat er nog wat mee doen zei hij. Afwachten dus.

Vanwege deadlines en gezondheidsredenen was hij er nog niet aan toe gekomen. Hij moet nu overleggen (met Fusion denk ik) wanneer meer info kan vrijgeven. Hij is er wel mee bezig inderdaad.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een dip in zn creativiteit. Waar die weer uit is. ^^
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er rond deze tijd toch een Tijdmachine? Wordt dat nog een keer gehost ergens?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:30 
 

TiMOTHYb schreef:
Vorig jaar was er rond deze tijd toch een Tijdmachine? Wordt dat nog een keer gehost ergens?


De verhalen gaan van wel, maar ze zijn op zoek naar een meer zuidelijkere locatie neem ik aan.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe maar in het paard van troje dan. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe maar ff in Utrecht ofzo...
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:00 
 

Ik hoop in Noord-Brabant. Op de een of andere manier verwacht ik'm in de omgeving van Haaren of Eindhoven.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op Effenaar, zoals ik al eerder heb gezegd hier :innocent: :P
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop in Dieka. :innocent: Weer een keer een oldschool avondje Dieka!
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hoop in Dieka. :innocent: Weer een keer een oldschool avondje Dieka!

Zou ik ook niet ontevreden over zijn :P

Maar doe maar leuke centrale locatie met goed geluid, dan wil ik er ook bij zijn :D
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat houd Qult nou precies in? Ik ben er lang gekomen op mysteryland en meerder malen van gehoord etc op yt/Facebook. Maar het blijft me een raadsel
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Wat houd Qult nou precies in? Ik ben er lang gekomen op mysteryland en meerder malen van gehoord etc op yt/Facebook. Maar het blijft me een raadsel

Psst, feesten/qult-8-28-09-2013-westerunie-amsterdam-t37997.html ;)
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Wat houd Qult nou precies in? Ik ben er lang gekomen op mysteryland en meerder malen van gehoord etc op yt/Facebook. Maar het blijft me een raadsel


Subground hebben ze de muziek genoemd. Dit is een mengelmoes van electro/techno/harddance/hardtrance. (correct me if i'm wrong, het valt een beetje moeilijk te beschrijven :P )
Hier vind je hun eigen radioshow met de nieuwste muziek en hier vind je hun toekomstige feestjes. Het is op dit moment een erg opkomende sound en erg verfrissend. Geck-e had zelfs de eer om de 3e cd van defqon te mixen dit jaar en hier vind je eigenlijk alle elementen wat je op zo'n avondje gaat horen terug.
Ik zeg, sta er eens voor open en als je het aanspreekt koop eens een kaartje. Qult feestes zijn altijd megagezellig en er heerst altijd een sfeertje waar sommige hardstylefeesten wat van kunnen leren. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Subground is geen genre, het is de benaming van Activator voor zijn muziek. Voor de rest is het inderdaad een mengelmoes van die 4 genres.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even ge-edit lyst. Bedankt voor je aanvulling ^^
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Doe maar ff in Utrecht ofzo...

Kom je in dat geval wel?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dat Subground stijltje ook wel wat van hard house weghebben.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uit welke set deze komt, en of iemand die dan ook toevallig heeft?!

Bericht Geplaatst op 26 sep 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
provehito schreef:
Wat houd Qult nou precies in? Ik ben er lang gekomen op mysteryland en meerder malen van gehoord etc op yt/Facebook. Maar het blijft me een raadsel


Subground hebben ze de muziek genoemd. Dit is een mengelmoes van electro/techno/harddance/hardtrance. (correct me if i'm wrong, het valt een beetje moeilijk te beschrijven :P )
Hier vind je hun eigen radioshow met de nieuwste muziek en hier vind je hun toekomstige feestjes. Het is op dit moment een erg opkomende sound en erg verfrissend. Geck-e had zelfs de eer om de 3e cd van defqon te mixen dit jaar en hier vind je eigenlijk alle elementen wat je op zo'n avondje gaat horen terug.
Ik zeg, sta er eens voor open en als je het aanspreekt koop eens een kaartje. Qult feestes zijn altijd megagezellig en er heerst altijd een sfeertje waar sommige hardstylefeesten wat van kunnen leren. :thumbup:


Hmm oke, ik had er wel iets of wat van meegekregen, Thanks for the informatie in elk geval!
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen