U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Ik kan me herinneren dan ik ooit op youtube een video heb gezien van ik d8 Weapon X die een stukje had gefilmd van zijn set met een camera op zijn borst tijdens q-base (niet 100% zeker of dit q-base was)

ik heb even gezocht maar kon deze niet meer vinden. is er iemand die hem wel kan vinden? dankje!
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Misschien een ''domme'' vraag:

Maar waarom is HWS eigenlijk maar op 128kb/s in iTunes? Zijn er 320kb/s te vinden?
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Is wildstylez 100% nederlands, en waar ken zn ouders vandaan? Vroeg ik me altijd al af, omdat hij ool niet helemaal blank is
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Murcie wrote:Is wildstylez 100% nederlands, en waar ken zn ouders vandaan? Vroeg ik me altijd al af, omdat hij ool niet helemaal blank is
Ik denk dat zijn (groot)ouders van molukse afkomst zijn. Zijn achternaam is in ieder geval moluks.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Weet iemand wat Bass Modulators hebben gezegd op 538 bij maak het of kraak het? Ze retweete iets waarbij werd gezegd dat ze WS afkraakte...?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zal wel weer niks zijn. Alsof er ooit iemand zijn oprechte mening uit wanneer het negatief is tegenover een andere producer. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lenny wrote:Weet iemand wat Bass Modulators hebben gezegd op 538 bij maak het of kraak het? Ze retweete iets waarbij werd gezegd dat ze WS afkraakte...?
Totaal niet. Hij maakte de track inclusief lulverhaal hoe mooi het is dat hardstyle zo groot aan het worden is.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
chicken wrote:Zal wel weer niks zijn. Alsof er ooit iemand zijn oprechte mening uit wanneer het negatief is tegenover een andere producer. :P
Ja daarom, maar vroeg het wel af xd

De tweet:

@BassModulators goeie mening op 538 van jullie! Scene gaat naar de tering zo #wildstylez
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Dakpan wrote:
Lenny wrote:Weet iemand wat Bass Modulators hebben gezegd op 538 bij maak het of kraak het? Ze retweete iets waarbij werd gezegd dat ze WS afkraakte...?
Totaal niet. Hij maakte de track inclusief lulverhaal hoe mooi het is dat hardstyle zo groot aan het worden is.
Zal dan weer zo'n "scene gaat kapot gassie" geweest zijn :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Die lopen achter, scene is al kapot :thumbup:
R
5 posts member since 2009
last seen May 2015
Hoe zit dat eigenlijk met copyrights en naam/karakter gebruik van de A Nightmare feesten en de films?

Ben ik wel nieuwschierig naar!
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
zal het album unleashed once again te koop zijn bij de release party?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Syztrax wrote:zal het album unleashed once again te koop zijn bij de release party?
Nee, je moet ze bestellen op hardstyle.com voordat het 16 september is. Anders zijn ze enkel nog op Qlimax en Hardbass te koop. Ze zijn er aan het over nadenken om hem met PussyLounge XXL ook te verkopen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
iMark wrote:
Syztrax wrote:zal het album unleashed once again te koop zijn bij de release party?
Nee, je moet ze bestellen op hardstyle.com voordat het 16 september is. Anders zijn ze enkel nog op Qlimax en Hardbass te koop. Ze zijn er aan het over nadenken om hem met PussyLounge XXL ook te verkopen.
Zoiets hoorde ik ook idd. Qlimax wouden ze niet doen volgens mij, omdat het niet in Nederland plaats vind (België, zoals eerder verkondigt). Daarvoor in de plaats wouden ze Loudness doen.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
dat heb ik iกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิderdaad ook gehoord, dat zei eeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ vaกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ de alphatwiกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิs laatst tegeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ mij.
H
The Skribbler wrote:dat heb ik iกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิderdaad ook gehoord, dat zei eeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ vaกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ de alphatwiกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิs laatst tegeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ mij.
Volgens mij is er iets met jouw "n" toets ;)

En wat een humor hebben sommige mensen toch.. Doe al die onzin maar hier en hou dit topic voor de rest schoon van dat soort onzin :thumbup:
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Iemand een idee waarom de spoontech merchandise er niet meer is?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Idd. Denk dat er iets mis is met je toetsenbord Skribbler.
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Iemand die FearFM Hardstyle top 100 van de afgelopen jaren nog heeft liggen?
Zo'n beetje alle links op zowel Hardtraxx als lsdb leiden naar gesloten websites (megaupload) of missende bestanden.

EDIT: 2010 en 2012 nog binnen kunnen halen, wie heeft 2008, 2009 en 2011 nog :) ?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Wordt het niet tijd voor een hardtraxx app?
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:Wordt het niet tijd voor een hardtraxx app?
Of op z'n minst een versie van de website voor de browser van je smartphone. Want ook via zo'n ding zit ik vaak op het forum. Volgens mij was ook een topic met ideeën voor dit soort zaken?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
JeftaElachouri wrote:
Parvuz wrote:Wordt het niet tijd voor een hardtraxx app?
Of op z'n minst een versie van de website voor de browser van je smartphone. Want ook via zo'n ding zit ik vaak op het forum. Volgens mij was ook een topic met ideeën voor dit soort zaken?
Idd, niet ideaal zoals het nu is.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Ik meen me te herinneren dat we ooit onderschriften hadden, maar die zie ik al eeuwen niet meer. Is hier een reden voor of is dat een persoonlijke instelling?
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ordinary Joe wrote:Ik meen me te herinneren dat we ooit onderschriften hadden, maar die zie ik al eeuwen niet meer. Is hier een reden voor of is dat een persoonlijke instelling?
jor-d heeft die geschrapt zodat het laden van paginas sneller gaat. zoiets
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
En het was volgens hem (heeft ie ook zeker een punt) heel onoverzichtelijk