Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 01:40 

Hardtraxxer

Ik kan me herinneren dan ik ooit op youtube een video heb gezien van ik d8 Weapon X die een stukje had gefilmd van zijn set met een camera op zijn borst tijdens q-base (niet 100% zeker of dit q-base was)

ik heb even gezocht maar kon deze niet meer vinden. is er iemand die hem wel kan vinden? dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:28 

Hardtraxx Addict

Misschien een ''domme'' vraag:

Maar waarom is HWS eigenlijk maar op 128kb/s in iTunes? Zijn er 320kb/s te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 23:27 

Hardtraxxer

Is wildstylez 100% nederlands, en waar ken zn ouders vandaan? Vroeg ik me altijd al af, omdat hij ool niet helemaal blank is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 01:27 

Hardtraxx Veteran

Murcie schreef:
Is wildstylez 100% nederlands, en waar ken zn ouders vandaan? Vroeg ik me altijd al af, omdat hij ool niet helemaal blank is

Ik denk dat zijn (groot)ouders van molukse afkomst zijn. Zijn achternaam is in ieder geval moluks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat Bass Modulators hebben gezegd op 538 bij maak het of kraak het? Ze retweete iets waarbij werd gezegd dat ze WS afkraakte...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Zal wel weer niks zijn. Alsof er ooit iemand zijn oprechte mening uit wanneer het negatief is tegenover een andere producer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Weet iemand wat Bass Modulators hebben gezegd op 538 bij maak het of kraak het? Ze retweete iets waarbij werd gezegd dat ze WS afkraakte...?

Totaal niet. Hij maakte de track inclusief lulverhaal hoe mooi het is dat hardstyle zo groot aan het worden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Zal wel weer niks zijn. Alsof er ooit iemand zijn oprechte mening uit wanneer het negatief is tegenover een andere producer. :P

Ja daarom, maar vroeg het wel af xd

De tweet:

@BassModulators goeie mening op 538 van jullie! Scene gaat naar de tering zo #wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lenny schreef:

Totaal niet. Hij maakte de track inclusief lulverhaal hoe mooi het is dat hardstyle zo groot aan het worden is.

Zal dan weer zo'n "scene gaat kapot gassie" geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:29 

Aan het typen...

Die lopen achter, scene is al kapot :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:43 

Hardtraxx Newbie

Hoe zit dat eigenlijk met copyrights en naam/karakter gebruik van de A Nightmare feesten en de films?

Ben ik wel nieuwschierig naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:57 

Hardtraxxer

zal het album unleashed once again te koop zijn bij de release party?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:22 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:

Nee, je moet ze bestellen op hardstyle.com voordat het 16 september is. Anders zijn ze enkel nog op Qlimax en Hardbass te koop. Ze zijn er aan het over nadenken om hem met PussyLounge XXL ook te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Syztrax schreef:

Nee, je moet ze bestellen op hardstyle.com voordat het 16 september is. Anders zijn ze enkel nog op Qlimax en Hardbass te koop. Ze zijn er aan het over nadenken om hem met PussyLounge XXL ook te verkopen.

Zoiets hoorde ik ook idd. Qlimax wouden ze niet doen volgens mij, omdat het niet in Nederland plaats vind (België, zoals eerder verkondigt). Daarvoor in de plaats wouden ze Loudness doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

dat heb ik iกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิderdaad ook gehoord, dat zei eeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ vaกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ de alphatwiกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิs laatst tegeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:12 

The Skribbler schreef:
dat heb ik iกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิderdaad ook gehoord, dat zei eeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ vaกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ de alphatwiกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิs laatst tegeกิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ mij.

Volgens mij is er iets met jouw "n" toets ;)

En wat een humor hebben sommige mensen toch.. Doe al die onzin maar hier en hou dit topic voor de rest schoon van dat soort onzin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:38 

Hardtraxxer

Iemand een idee waarom de spoontech merchandise er niet meer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Idd. Denk dat er iets mis is met je toetsenbord Skribbler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:01 

Hardtraxxer

Iemand die FearFM Hardstyle top 100 van de afgelopen jaren nog heeft liggen?
Zo'n beetje alle links op zowel Hardtraxx als lsdb leiden naar gesloten websites (megaupload) of missende bestanden.

EDIT: 2010 en 2012 nog binnen kunnen halen, wie heeft 2008, 2009 en 2011 nog :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:50 

Hardtraxx Veteran

Wordt het niet tijd voor een hardtraxx app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:16 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:

Of op z'n minst een versie van de website voor de browser van je smartphone. Want ook via zo'n ding zit ik vaak op het forum. Volgens mij was ook een topic met ideeën voor dit soort zaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Parvuz schreef:

Of op z'n minst een versie van de website voor de browser van je smartphone. Want ook via zo'n ding zit ik vaak op het forum. Volgens mij was ook een topic met ideeën voor dit soort zaken?

Idd, niet ideaal zoals het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:09 

Hardtraxx Addict

Ik meen me te herinneren dat we ooit onderschriften hadden, maar die zie ik al eeuwen niet meer. Is hier een reden voor of is dat een persoonlijke instelling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Ik meen me te herinneren dat we ooit onderschriften hadden, maar die zie ik al eeuwen niet meer. Is hier een reden voor of is dat een persoonlijke instelling?

jor-d heeft die geschrapt zodat het laden van paginas sneller gaat. zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

En het was volgens hem (heeft ie ook zeker een punt) heel onoverzichtelijk
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen