Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:41 

Hardtraxx Addict

Is Amnesys - The Purest nu officieel een keer gereleased? Want nergens is de full te vinden. iemand idee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 17:48 

Hardtraxx Elite

Kan me herinneren dat Noisecontrollers een x-aantal maand geleden eens op social media had gezet dat ze een hele harde track hadden gemaakt.
Is me dit nummer ontgaan of is er nog niets over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 19:13 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Is Amnesys - The Purest nu officieel een keer gereleased? Want nergens is de full te vinden. iemand idee? :)

Vorige week gereleased!

http://www.discogs.com/Amnesys-Feat-MC- ... se/4876799
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

Ik zie net A-Lusion deze tweet posten

Citaat:
The "vs" in the artist name of the collab with Betavoice, was a mistake I made in the WAV file I sent out. It's just A-lusion & Betavoice :)

En ik vraag me af wat nou eigenlijk het verschil is tussen bijvoorbeeld "&", "vs" en "ft".
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:54 

Maximize schreef:
Ik zie net A-Lusion deze tweet posten

Citaat:
The "vs" in the artist name of the collab with Betavoice, was a mistake I made in the WAV file I sent out. It's just A-lusion & Betavoice :)

En ik vraag me af wat nou eigenlijk het verschil is tussen bijvoorbeeld "&", "vs" en "ft".

Niet veel

Bij Featuring kan je aannemen dat die artiest minder input heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:10 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Bij Featuring kan je aannemen dat die artiest minder input heeft gehad.

Zoiets dacht ik al. Onhandig al die verschillende benamingen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

Is vs niet vooral bij mashups, edits en dat soort ongein? Zie het niet zo vaak bij collabs staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 16:55 

Hardtraxxer

weet iemand hoe laat unleashed komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
weet iemand hoe laat unleashed komt?

Vraag ik me ook af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Digital Punk
Who's ready for UNLEASHED - E007? Online tonight at 19.00(CET)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Al verkrijgbaar bij de betere iTunes Store.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Al verkrijgbaar bij de betere iTunes Store.

Ik zie maar tot 6 staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Bij mij haalde hij 007 binnen toen ik op iTunes Store klikte volgens mij. Ik heb m al aanstaan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Bij mij haalde hij 007 binnen toen ik op iTunes Store klikte volgens mij. Ik heb m al aanstaan nu.

Aha :) Got it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 19:43 

Hardtraxxer

hoe wordt eigenlijk bepaald wie er vooral staan bij een collab?
is het als het in de studio van de 1e gemaakt?
dus dat bijv natural born killers in adaro studio is gemaakt en everyday in die van digital punk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 20:23 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
dus dat bijv natural born killers in adaro studio is gemaakt en everyday in die van digital punk?

Zijn geen vaste regels voor, maar kan me voorstellen dat het een rol speelt bij de beslissing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 20:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Is vs niet vooral bij mashups, edits en dat soort ongein? Zie het niet zo vaak bij collabs staan.

Vs ziet er soms ook mooier uit. Bijvoorbeeld Prefix & Density & Solutio & the I's. Dan zie ik liever die vs staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 21:04 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:

Idd, maar met een andere reden. Degene in wiens studio het geproduceerd is, op diens label komt het uit en heeft dus de rechten van de track. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 17:06 

Donateur

Wat is er de laatste tijd nou allemaal gebeurd met al die labels? Digital Age bijvoorbeeld? Heeft echt prima releases gehad, maar wordt tegenwoordig niet meer gebruikt. Heady had toch een Hard With Style records opgericht? Daar is ook nog geen release op geweest toch? En waarom releasen een aantal artiesten ineens op Q-Dance records terwijl dat voorheen gewoon een label was voor anthems van Q feesten (zoals er ook b2s records is).

Voor mij is het overzicht in elk geval helemaal kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 18:19 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Wat is er de laatste tijd nou allemaal gebeurd met al die labels? Digital Age bijvoorbeeld? Heeft echt prima releases gehad, maar wordt tegenwoordig niet meer gebruikt. Heady had toch een Hard With Style records opgericht? Daar is ook nog geen release op geweest toch? En waarom releasen een aantal artiesten ineens op Q-Dance records terwijl dat voorheen gewoon een label was voor anthems van Q feesten (zoals er ook b2s records is).

Daarbij is het ook nog zo dat Brennan Heart Music net nieuw is en ineens naar/verder gaat met We R. Ook releasen sommige ineens tracks op house labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat is er de laatste tijd nou allemaal gebeurd met al die labels?

Artiesten hebben door dat wanneer ze al bekend zijn, ze geen label meer nodig hebben en doen het zelf

TiMOTHYb schreef:
Digital Age bijvoorbeeld? Heeft echt prima releases gehad, maar wordt tegenwoordig niet meer gebruikt.

Zat nog onder het Scantraxx beleid, hadden ze blijkbaar geen zin meer in

TiMOTHYb schreef:
Head vhad toch een Hard With Style records opgericht? Daar is ook nog geen release op geweest toch?

Colors is er op uitgekomen, was inderdaad de eerste

TiMOTHYb schreef:
En waarom releasen een aantal artiesten ineens op Q-Dance records terwijl dat voorheen gewoon een label was voor anthems van Q feesten (zoals er ook b2s records is).

Deze is voor mij persoonlijk ook een compleet raadsel, zal iets met rechten van de tracks zijn?

Andromeda schreef:
Daarbij is het ook nog zo dat Brennan Heart Music net nieuw is en ineens naar/verder gaat met We R.

Zie Digital Age, ook BHM stons onder Scantraxx beleid, We R niet.

Andromeda schreef:
Ook releasen sommige ineens tracks op house labels.

Voor de House remixes is dat niet gek, de rechten van de originele platen blijven bij label waarop die is uitgekomen. Enige vreemde uitzondering is die Sparks remix.

TiMOTHYb schreef:

Eens. It's all about the money
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:31 

Donateur

Top, weet ik dat ook weer. Bewonderenswaardig wel hoeveel jij van de scene weet terwijl je 90% van de hardstyle tegenwoordig niet trekt.

Erg jammer wel, kan genieten van een label dat er goed uit ziet zoals digital age bijvoorbeeld. Lekker overzichtelijk als je dat op discogs opzoekt. Fusion blijft zo´n beetje het enige echte label dan. Het is inderdaad wel duidelijk dat de doelgroep compleet verschoven is; waar het vroeger nog interessant was om een label (met volgers) aan te leggen, zoals Theracords dat nu nog doet trouwens, is het nu dus zaak om zelf zo bekend mogelijk te worden. Die releases maken niet zoveel meer uit verder. Getuige alle 1-trackers en late releases ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

Colors is op Ultra uitgekomen, niet op HWS. BHM zat ook onder Be Yourself Music, net als We R geloof ik. Volgens mij was het toen ook al klaar met Scantraxx al kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Wat ik me wel zou kunnen voorstellen is dat artiesten als Code Black en Toneshifterz niet bij een label wilden zitten dat vernoemd is naar een andere artiest en dat daarom het concept wat is aangepast. Complete speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Top, weet ik dat ook weer. Bewonderenswaardig wel hoeveel jij van de scene weet terwijl je 90% van de hardstyle tegenwoordig niet trekt.

De muziek boeit me niet, maar ik krijg genoeg mee en de materie van rechten en dergelijke interesseert mij juist wel :thumbup:

PNXRMX schreef:
Colors is op Ultra uitgekomen, niet op HWS.

Had hij toendertijd niet een statement gemaakt dat dit HWSR001 zou worden ipv die Power of Music release?

PNXRMX schreef:
BHM zat ook onder Be Yourself Music, net als We R geloof ik. Volgens mij was het toen ook al klaar met Scantraxx al kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Wat ik me wel zou kunnen voorstellen is dat artiesten als Code Black en Toneshifterz niet bij een label wilden zitten dat vernoemd is naar een andere artiest en dat daarom het concept wat is aangepast. Complete speculatie.

Hmm, opgezocht, maar klopt inderdaad, blijkbaar verkeerd meegekregen. Zie dat Frontliner's label Keep It Up er ook onder valt. Maar BYM is sowieso een label dat hij ondergeschikten vrij laat, dus misschien dat er iets in contracten is veranderd? Jammer dat is zo weinig openbaar wordt gemaakt in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:41 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Parvuz schreef:

Vs ziet er soms ook mooier uit. Bijvoorbeeld Prefix & Density & Solutio & the I's. Dan zie ik liever die vs staan.

Verschil tussen ''VS.'' en ''&'' (of ''Ft.'') is vaak dat er bij Vs. een soort van wordt gebattled tussen verschillende stijlen van producers, dus ze maken een track samen, maar de invloeden zijn vaak duidelijk van de 1 of ander. Ik zeg niet dat dit altijd gebeurd, maar dit is van oorsprong het geval. En bij ''&'' of ''Ft.'' wordt er vaak samen aan sounds gewerkt, of bewerkt vanuit de 1 z'n sound library.
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen