Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:38 

Hardtraxx Elite

weet iemand een paar tracks met een hele duistere sfeer erin? :)
maakt niet uit welk genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

nc - samara
sinister souls - diablo

zijn er ong wel meer maar ff geen zin om te type haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Cisfinitum - Inland
Cisfinitum - Autumn Ritual
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:50 

Hardtraxx Elite

In een release topic zag ik iemand de naam Profite noemen. Ik ken deze producer wel. Ik vraag me echter af of deze nog wel actief is of dat ie bijvoorbeeld onder een ander alias is verder gegaan. Iemand die iets weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
In een release topic zag ik iemand de naam Profite noemen. Ik ken deze producer wel. Ik vraag me echter af of deze nog wel actief is of dat ie bijvoorbeeld onder een ander alias is verder gegaan. Iemand die iets weet?

Profite heeft zijn naam verandert in Rebourne, omdat de naam teveel op een andere naam leek *kuch* The Prophet *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Moleculez & Embrionyc - Saturn Breaks Apart
Starving Insect - Nurturing The Cancer
Weisses Rausschen - Good Morning Dying World
Dr. Macabre - Poltergeist
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

Heeft ook een heerlijke sfeer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
JeftaElachouri schreef:

Profite heeft zijn naam verandert in Rebourne, omdat de naam teveel op een andere naam leek *kuch* The Prophet *kuch*

Ik snap nooit waarom mensen dat zeggen. Profite lijkt toch totaal niet op The Prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:21 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Destination schreef:
JeftaElachouri schreef:

Ik snap nooit waarom mensen dat zeggen. Profite lijkt toch totaal niet op The Prophet?

totaal niet is overdreven maar t is toch idd makkelijk te onderschijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Alleen het 'pro' stukje is hetzelfde. 2e gedeelte totaal niet. 'Deetox' lijkt toch ook totaal niet op 'Zatox'? Het heeft alleen 3 dezelfde letters, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:25 

Hardtraxx Elite

danku voor de antwoorden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Pat, Dov is nu eenmaal gehecht aan zijn bijnaam The Profit. Dan is het nog maar 1 lettertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pat, Dov is nu eenmaal gehecht aan zijn bijnaam The Profit. Dan is het nog maar 1 lettertje.

Ja, oke, maar mensen zeggen dat 'The Prophet' op 'Profite' lijkt. Het lijkt er totaal niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ja, oke, maar mensen zeggen dat 'The Prophet' op 'Profite' lijkt. Het lijkt er totaal niet op

Spreek je Profite niet uit als winst op zijn engels? :P

Al is het woord anders geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:30 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Steffnov schreef:

de vraag lijkt me beantwoord, profite is nu rebourne, deze discussie is dus overbodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:04 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Spreek je Profite niet uit als winst op zijn engels? :P

Je spreekt het toch uit als Profaait? Daarom dat ik nooit snapte waarom het in conflict zou zijn met the Prophet.

Syztrax schreef:
deze discussie is dus overbodig

Oke goed verhaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:07 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Alleen het 'pro' stukje is hetzelfde. 2e gedeelte totaal niet. 'Deetox' lijkt toch ook totaal niet op 'Zatox'? Het heeft alleen 3 dezelfde letters, meer niet.

En de f/ph en de t dan? Qua uitspraak is het allebei pr-klinker-f-klinker-t, waarbij de klinkers ook nog eens veel op elkaar lijken (korte o / lange o, korte i / ai). Vind het nog steeds niet te veel op elkaar lijken maar 'alleen het pro stukje is hetzelfde' is complete bullshit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:54 

Hardtraxx Elite

Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
Afbeelding

Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:58 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:

Acti & Jajox - Satana
E-force - Crucifix
Solutio & The I's - Mistress
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:12 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.

wat voor midi controller heb je al ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:47 

Hardtraxx Elite

Ultraterrorloudsound schreef:
Andromeda schreef:

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Reloop digital jockey 2 master
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:10 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Andromeda schreef:

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Reloop digital jockey 2 master

dus als ik het goed begrijp wil je dus de volume van je speakers kunnen bepalen, en apart daarvan het volume van je koptelefoon. Je speakers moet je dus idd op de master uitgang aansluiten. Je speakers kun je dan regelen met de "Master" draaiknop dit in het middelste rijtje knoppen zit van je controller. je koptelefoon kun je aansluiten aan de voorkant rechts op de controller. het volume van de koptelefoon kun je regelen met de knop "Phones" onder de master knop. dan nog een knopje lager zit de "Mix" knop. deze bepaald wat je hoort door je koptelefoon. helemaal naar links dan hoor je alleen het kanaal waar je het "cue" knopje van hebt aanstaan helemaal bovenin, draai je het knopje naar rechts hoor je de eindmix om het zo maar te zeggen, dus wat je uiteindelijk naar je speakers stuurt)

ik hoop dat het zo duidelijk is, anders ff zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:05 

Hardtraxx Elite

wat is hiermee gebeurt eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:18 

Niet veel schijnt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Niet veel schijnt

Gelukkig niet...
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen