Andromeda schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Andromeda schreef:
Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.
Mijn opstelling is:
<plaatje>
Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.
wat voor midi controller heb je al ik vragen mag?
Reloop digital jockey 2 master
dus als ik het goed begrijp wil je dus de volume van je speakers kunnen bepalen, en apart daarvan het volume van je koptelefoon. Je speakers moet je dus idd op de master uitgang aansluiten. Je speakers kun je dan regelen met de "Master" draaiknop dit in het middelste rijtje knoppen zit van je controller. je koptelefoon kun je aansluiten aan de voorkant rechts op de controller. het volume van de koptelefoon kun je regelen met de knop "Phones" onder de master knop. dan nog een knopje lager zit de "Mix" knop. deze bepaald wat je hoort door je koptelefoon. helemaal naar links dan hoor je alleen het kanaal waar je het "cue" knopje van hebt aanstaan helemaal bovenin, draai je het knopje naar rechts hoor je de eindmix om het zo maar te zeggen, dus wat je uiteindelijk naar je speakers stuurt)
ik hoop dat het zo duidelijk is, anders ff zeggen