T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
weet iemand een paar tracks met een hele duistere sfeer erin? :)
maakt niet uit welk genre
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
tijntjuh120 wrote:weet iemand een paar tracks met een hele duistere sfeer erin? :)
nc - samara
sinister souls - diablo

zijn er ong wel meer maar ff geen zin om te type haha
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
tijntjuh120 wrote:weet iemand een paar tracks met een hele duistere sfeer erin? :)
Cisfinitum - Inland
Cisfinitum - Autumn Ritual
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
In een release topic zag ik iemand de naam Profite noemen. Ik ken deze producer wel. Ik vraag me echter af of deze nog wel actief is of dat ie bijvoorbeeld onder een ander alias is verder gegaan. Iemand die iets weet?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
JeftaElachouri wrote:In een release topic zag ik iemand de naam Profite noemen. Ik ken deze producer wel. Ik vraag me echter af of deze nog wel actief is of dat ie bijvoorbeeld onder een ander alias is verder gegaan. Iemand die iets weet?
Profite heeft zijn naam verandert in Rebourne, omdat de naam teveel op een andere naam leek *kuch* The Prophet *kuch*
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Moleculez & Embrionyc - Saturn Breaks Apart
Starving Insect - Nurturing The Cancer
Weisses Rausschen - Good Morning Dying World
Dr. Macabre - Poltergeist
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Heeft ook een heerlijke sfeer! :worship:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Destination wrote:
JeftaElachouri wrote:In een release topic zag ik iemand de naam Profite noemen. Ik ken deze producer wel. Ik vraag me echter af of deze nog wel actief is of dat ie bijvoorbeeld onder een ander alias is verder gegaan. Iemand die iets weet?
Profite heeft zijn naam verandert in Rebourne, omdat de naam teveel op een andere naam leek *kuch* The Prophet *kuch*
Ik snap nooit waarom mensen dat zeggen. Profite lijkt toch totaal niet op The Prophet?
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:
Destination wrote:
Ik snap nooit waarom mensen dat zeggen. Profite lijkt toch totaal niet op The Prophet?
totaal niet is overdreven maar t is toch idd makkelijk te onderschijden
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Alleen het 'pro' stukje is hetzelfde. 2e gedeelte totaal niet. 'Deetox' lijkt toch ook totaal niet op 'Zatox'? Het heeft alleen 3 dezelfde letters, meer niet.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
danku voor de antwoorden :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Pat, Dov is nu eenmaal gehecht aan zijn bijnaam The Profit. Dan is het nog maar 1 lettertje.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Steffnov wrote:Pat, Dov is nu eenmaal gehecht aan zijn bijnaam The Profit. Dan is het nog maar 1 lettertje.
Ja, oke, maar mensen zeggen dat 'The Prophet' op 'Profite' lijkt. Het lijkt er totaal niet op
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
patrickjeb wrote:Ja, oke, maar mensen zeggen dat 'The Prophet' op 'Profite' lijkt. Het lijkt er totaal niet op
Spreek je Profite niet uit als winst op zijn engels? :P

Al is het woord anders geschreven.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:
Steffnov wrote:Pat, Dov is nu eenmaal gehecht aan zijn bijnaam The Profit. Dan is het nog maar 1 lettertje.
Ja, oke, maar mensen zeggen dat 'The Prophet' op 'Profite' lijkt. Het lijkt er totaal niet op
de vraag lijkt me beantwoord, profite is nu rebourne, deze discussie is dus overbodig
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
bRt_ wrote: Spreek je Profite niet uit als winst op zijn engels? :P
Je spreekt het toch uit als Profaait? Daarom dat ik nooit snapte waarom het in conflict zou zijn met the Prophet.
Syztrax wrote:deze discussie is dus overbodig
Oke goed verhaal man.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
patrickjeb wrote:Alleen het 'pro' stukje is hetzelfde. 2e gedeelte totaal niet. 'Deetox' lijkt toch ook totaal niet op 'Zatox'? Het heeft alleen 3 dezelfde letters, meer niet.
En de f/ph en de t dan? Qua uitspraak is het allebei pr-klinker-f-klinker-t, waarbij de klinkers ook nog eens veel op elkaar lijken (korte o / lange o, korte i / ai). Vind het nog steeds niet te veel op elkaar lijken maar 'alleen het pro stukje is hetzelfde' is complete bullshit :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
Image

Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.
B
Hardtraxxer
248 posts member since 2012
last seen Aug 2016
Acti & Jajox - Satana
E-force - Crucifix
Solutio & The I's - Mistress
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Andromeda wrote:Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Doe ik iets fout, moet ik misschien een geluidskaart kopen en waar moet ik hem dan tussen zetten. Tussen de pc en midi of de midi en speakers. Alvast bedankt.
wat voor midi controller heb je al ik vragen mag?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ultraterrorloudsound wrote:
Andromeda wrote:Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een midi controller, maar krijg het niet voor elkaar om op het ene kanaal de speakers te laten spelen en op het andere kanaal met mijn headphone te luisteren.

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Reloop digital jockey 2 master
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Andromeda wrote:
Ultraterrorloudsound wrote:

Mijn opstelling is:
<plaatje>

Reloop digital jockey 2 master
dus als ik het goed begrijp wil je dus de volume van je speakers kunnen bepalen, en apart daarvan het volume van je koptelefoon. Je speakers moet je dus idd op de master uitgang aansluiten. Je speakers kun je dan regelen met de "Master" draaiknop dit in het middelste rijtje knoppen zit van je controller. je koptelefoon kun je aansluiten aan de voorkant rechts op de controller. het volume van de koptelefoon kun je regelen met de knop "Phones" onder de master knop. dan nog een knopje lager zit de "Mix" knop. deze bepaald wat je hoort door je koptelefoon. helemaal naar links dan hoor je alleen het kanaal waar je het "cue" knopje van hebt aanstaan helemaal bovenin, draai je het knopje naar rechts hoor je de eindmix om het zo maar te zeggen, dus wat je uiteindelijk naar je speakers stuurt)

ik hoop dat het zo duidelijk is, anders ff zeggen ;)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
wat is hiermee gebeurt eigenlijk?
View on YouTube
S
Niet veel schijnt
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017