Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
Geck-O drinkt alleen maar cola las ik ergens.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
TiMOTHYb wrote:
urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
ik weet hier niet veel van af maar zover ik weet is delete de enige die echt niet meer op kon treden dus zo hinderlijk zal het wel niet zijn voor q-dance
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Line-up wordt dit :

Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah

Ik weet het zeker, in België wordt raw ook steeds groter, gelukkig speelt Q-dance hier op in !
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
urbandesigner wrote:Line-up wordt dit :

Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah

Ik weet het zeker, in België wordt raw ook steeds groter, gelukkig speelt Q-dance hier op in !
en bij binnenkomst een gratis kaasplankje
S
Image

UPDATE: ik heb van een bron vanuit Q-Dance gehoord dat deze foto een van de komende dagen gereleased wordt op social media. Mensen moeten dan gaan gokken naar het nieuwe concept voor de Belgische editie.
Het wordt dus waarschijnlijk iets van een beachparty editie dit jaar.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:
Dit is niet waar. Ik ben goed bevriend met zijn lerares van de kleuterklas en zij vertelde mij eens dat hij zweerde altijd van perensap te zullen houden. Ik ga ervan uit dat hij dat nog steeds wel drinkt.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ik heb nog nooit een strand in een woestijn gezien, Spablauw.

Ga er dus maar vanuit dat het overdekt is, de stage een ancient tempel wordt met allerlei vage symbolen die het occultisme en illuminati gebeuren eer aan zullen doen.
S
Ik doel gewoon op het zand dat dus evengoed het strand kan voorstellen, maar evengoed de Piramiden van Gizeh of andere Afrikaanse elementen kunnen verwerkt worden in het decor.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
nvm
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad. :kiss:
S
Lyst wrote:Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad. :kiss:
Waar ga jij?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Leonidas wrote:Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Sorry maar net was het serieus, dit moet een grapje van je zijn toch ?
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:Line-up wordt dit :

Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah

zeker wel mooie namen in die line up! ik begin echt te twijfelen of ik misschien toch niet zou gaan ook al is t in belgië
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Gelukkig hebben we jou nog. :-)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Vanwaar die 'als'? Het is al (zo goed als) zeker hè
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
urbandesigner wrote:
Leonidas wrote:Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Sorry maar net was het serieus, dit moet een grapje van je zijn toch ?
Oeps, keek toen nog 2 pagina's terug.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Is er ook al wat bekend over de prijs dit jaar? Denk dat het dit jaar wel tegen de 100€ aan zal zitten. En hoeveel kaarten kan je per persoon halen?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kan dit ophouden?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als Blutonium Boy zn kicks maar gebruikt worden en Erik Bazilian de vocals maar mag inspreken...
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:Kan dit ophouden?
Dit. Vanaf hieronder weer wat serieuzer aub.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Elexz wrote:Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?
Nee, hij stond namelijk niet te slingeren. Aan zijn houding kon ik niet merken dat hij aan de alcohol zat, aan zijn gefaal aan de draaitafels dan weer wel, al twijfel ik nog steeds of die eerste keer dat de muziek uitviel zijn fout was.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
MrBunni wrote:
Elexz wrote:Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?
Nee, hij stond namelijk niet te slingeren. Aan zijn houding kon ik niet merken dat hij aan de alcohol zat, aan zijn gefaal aan de draaitafels dan weer wel, al twijfel ik nog steeds of die eerste keer dat de muziek uitviel zijn fout was.
Op Youtube hoorde ik 1 overgang die nog best redelijk was. Waar faalde hij in dan?