Geck-O drinkt alleen maar cola las ik ergens.urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
ik weet hier niet veel van af maar zover ik weet is delete de enige die echt niet meer op kon treden dus zo hinderlijk zal het wel niet zijn voor q-danceTiMOTHYb wrote:Geck-O drinkt alleen maar cola las ik ergens.urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
Line-up wordt dit :
Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Ik weet het zeker, in België wordt raw ook steeds groter, gelukkig speelt Q-dance hier op in !
Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah
Ik weet het zeker, in België wordt raw ook steeds groter, gelukkig speelt Q-dance hier op in !
en bij binnenkomst een gratis kaasplankjeurbandesigner wrote:Line-up wordt dit :
Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah
-
S

UPDATE: ik heb van een bron vanuit Q-Dance gehoord dat deze foto een van de komende dagen gereleased wordt op social media. Mensen moeten dan gaan gokken naar het nieuwe concept voor de Belgische editie.
Het wordt dus waarschijnlijk iets van een beachparty editie dit jaar.
Dit is niet waar. Ik ben goed bevriend met zijn lerares van de kleuterklas en zij vertelde mij eens dat hij zweerde altijd van perensap te zullen houden. Ik ga ervan uit dat hij dat nog steeds wel drinkt.TiMOTHYb wrote:Geck-O drinkt alleen maar cola las ik ergens.urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
Ik heb nog nooit een strand in een woestijn gezien, Spablauw.
Ga er dus maar vanuit dat het overdekt is, de stage een ancient tempel wordt met allerlei vage symbolen die het occultisme en illuminati gebeuren eer aan zullen doen.
Ga er dus maar vanuit dat het overdekt is, de stage een ancient tempel wordt met allerlei vage symbolen die het occultisme en illuminati gebeuren eer aan zullen doen.
-
S
Ik doel gewoon op het zand dat dus evengoed het strand kan voorstellen, maar evengoed de Piramiden van Gizeh of andere Afrikaanse elementen kunnen verwerkt worden in het decor.
Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad. 
-
S
Waar ga jij?Lyst wrote:Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad.
Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Sorry maar net was het serieus, dit moet een grapje van je zijn toch ?Leonidas wrote:Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
zeker wel mooie namen in die line up! ik begin echt te twijfelen of ik misschien toch niet zou gaan ook al is t in belgiëurbandesigner wrote:Line-up wordt dit :
Acti
Frontliner
Noisecontrollers
Wildstylez
Delete vs Thera
Headhunterz
Radical Redemption
Crypsis
Adaro
Tha Playah
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gelukkig hebben we jou nog. :-)Lyst wrote:Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad.
Vanwaar die 'als'? Het is al (zo goed als) zeker hè
Oeps, keek toen nog 2 pagina's terug.urbandesigner wrote:Sorry maar net was het serieus, dit moet een grapje van je zijn toch ?Leonidas wrote:Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Is er ook al wat bekend over de prijs dit jaar? Denk dat het dit jaar wel tegen de 100€ aan zal zitten. En hoeveel kaarten kan je per persoon halen?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als Blutonium Boy zn kicks maar gebruikt worden en Erik Bazilian de vocals maar mag inspreken...Leonidas wrote:Nee hoor. Qlimax gaat naar Duitsland en Blutonium Boy zal samen met Zatox het anthem maken.
Lyst wrote:Cursusje humor kan voor sommigen geen kwaad.
Dit. Vanaf hieronder weer wat serieuzer aub.Daveytl wrote:Kan dit ophouden?
Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Nee, hij stond namelijk niet te slingeren. Aan zijn houding kon ik niet merken dat hij aan de alcohol zat, aan zijn gefaal aan de draaitafels dan weer wel, al twijfel ik nog steeds of die eerste keer dat de muziek uitviel zijn fout was.Elexz wrote:Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?
Op Youtube hoorde ik 1 overgang die nog best redelijk was. Waar faalde hij in dan?MrBunni wrote:Nee, hij stond namelijk niet te slingeren. Aan zijn houding kon ik niet merken dat hij aan de alcohol zat, aan zijn gefaal aan de draaitafels dan weer wel, al twijfel ik nog steeds of die eerste keer dat de muziek uitviel zijn fout was.Elexz wrote:Maargoed, Delete dus te wasted om op te treden, Deetox neemt het over. Iemand nog een leuke slingerende Ryan op tape toevallig?