Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

Wij kwamen binnen toen hij ongeveer een kwartier bezig wa, hij teasde Formula steeds scheef (niet goed gebeatmatcht), en bij nog een andere track was de gain niet goed aangedraaid waardoor die ineens veel te zacht stond.
Voor de rest heb ik er niet veel van meegekregen omdat m'n oordoppen kut deden en we dus ff de tent uit gingen om m'n oordoppen weer goed te doen, duurde even voordat ik m'n linkerdop uit had :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:51 

Hardtraxxer

Elexz schreef:
Op Youtube hoorde ik 1 overgang die nog best redelijk was. Waar faalde hij in dan?

Delt-A schreef:
Wij kwamen binnen toen hij ongeveer een kwartier bezig wa, hij teasde Formula steeds scheef (niet goed gebeatmatcht), en bij nog een andere track was de gain niet goed aangedraaid waardoor die ineens veel te zacht stond.
Voor de rest heb ik er niet veel van meegekregen omdat m'n oordoppen kut deden en we dus ff de tent uit gingen om m'n oordoppen weer goed te doen, duurde even voordat ik m'n linkerdop uit had :P.

Dat soort dingen inderdaad, daarnaast viel er na de eerste keer nog een keer het geluid uit. Toen kwam er zo'n geluidsmannetje aangerend, en deed een handeling van 1 seconde waarna het geluid het weer deed. Ik heb dus mijn vermoedens dat hij op play drukte of die volumeschuif alleen openzette.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:55 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Elexz schreef:
Op Youtube hoorde ik 1 overgang die nog best redelijk was. Waar faalde hij in dan?

Delt-A schreef:

Dat soort dingen inderdaad, daarnaast viel er na de eerste keer nog een keer het geluid uit. Toen kwam er zo'n geluidsmannetje aangerend, en deed een handeling van 1 seconde waarna het geluid het weer deed. Ik heb dus mijn vermoedens dat hij op play drukte of die volumeschuif alleen openzette.

Vermoedelijk dat, aangezien Delete zelf wel los ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 00:15 

Hardtraxxer

Wie vallen er precies onder Theracords Live? Of verschilt dat iedere keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Wie vallen er precies onder Theracords Live? Of verschilt dat iedere keer?

Verschilt iedere keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:24 

Hardtraxxer

Citaat:
Informatie over de kaartverkoop van Qlimax 2013 is nog niet beschikbaar.
Wij zullen het ruim van de voren publiceren op onze officiƫle Q-dance website wanneer de kaartverkoop van start gaat.

Grtz!

Robin
Q-dance

zal nog wel ff duren dus denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Citaat:
Informatie over de kaartverkoop van Qlimax 2013 is nog niet beschikbaar.
Wij zullen het ruim van de voren publiceren op onze officiƫle Q-dance website wanneer de kaartverkoop van start gaat.

Grtz!

Robin
Q-dance

zal nog wel ff duren dus denk ik...

waarschijnlijk 7 sept
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

Waarom worden alle posts op de vorige pagina('s) niet verwijderd en mijn screenshot met bewijs wel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:13 

Hardtraxx Veteran

Omdat er vanuit moderators meerdere malen gevraagd is of het nu weer wat serieuzer kon. Daar viel je screenshot niet bepaald onder.

Dus nogmaals het verzoek: houd het iets serieuzer aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:41 

Hardtraxx Veteran

Waarom is nieuwe-tracks-hs/yellow-claw-lny-tnz-last-night-ever-t38145.html dicht? YC noemt het toch zelf hardstyle? De Meccano Twins vs Art of Fighters release moest ook in de HC sectie alleen op basis dat ze dit zelf hardcore noemden? Beetje dubbele standaard, bRt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Stefan, doe eens niet zo opstandig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Stefan, doe eens niet zo opstandig

Niks opstandig, ik wil weten wat nu in vervolg de richtlijn is, want dit is met 2 maten meten. Om in de toekomst het goed te doen, weet je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Alles wat kut is wordt zoveel mogelijk ergens anders gedumpt. Alles wat vet is niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Alles wat kut is wordt zoveel mogelijk ergens anders gedumpt. Alles wat vet is niet. :)

Dan zou driekwart van die sectie verplaatst moeten worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ze zijn ook pas net begonnen met dit beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ze zijn ook pas net begonnen met dit beleid.

Ok ik zal erop letten en veel reporten en het overal vermelden :) bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

Omdat die van YC een stuk overduidelijker is qua genre en ze zelf volgens mij ook geen flauw idee hebben wat ze nou produceren. Het is duidelijk Tek, en de AOF release is discutabel Hardstyle of Hardcore. Al had het van mij ook wel in de Hardstyle mogen blijven staan omdat ik slechts 1 nummer als Hardcore zou labelen. Maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 09:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Waarom is nieuwe-tracks-hs/yellow-claw-lny-tnz-last-night-ever-t38145.html dicht? YC noemt het toch zelf hardstyle? De Meccano Twins vs Art of Fighters release moest ook in de HC sectie alleen op basis dat ze dit zelf hardcore noemden? Beetje dubbele standaard, bRt

Ordinary Joe schreef:
Omdat die van YC een stuk overduidelijker is qua genre. De AOF release is discutabel Hardstyle of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:22 

Hardtraxx Addict

Ik zag van de week de clip van Moridin - Unleashed( wat een beest:drool: ). Is moridin een nieuwe artiest van TMS of een Nieuwe act van TMS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:32 

Hardtraxx Veteran

Act van enkele TMS artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:35 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Act van enkele TMS artiesten

thnx. Weet je toevallig dan ook of dit iets als g4h gaat worden? Dus een live act met eigen tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Momenteel nog niet. Ze hebben onder Moridin pas 2 platen gemaakt, maar ze draaien ook platen als Satana etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

Houden zo. Met alle respect, maar met alleen TMS tracks wordt het geen grote act.
Heb juist gruwelijk veel zin om wat oudere platen te horen in de Hangar bij Q-Base ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:38 

Hardtraxxer

phoenix schreef:
Ik zag van de week de clip van Moridin - Unleashed( wat een beest:drool: ). Is moridin een nieuwe artiest van TMS of een Nieuwe act van TMS?

het zullen waarschijnlijk 4 TMS artiesten samen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

Geminizers, Tartaros & MC Shizzler volgens mij
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen