Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Man wat een rare geruchten hier, ik heb ook gehoord dat Qlimax naar een ander continentzou gaan, maar in de vorm van een outdoor feest (een warme plek dus), 2 of maximum 3 stages.
Het zou wel nog gehouden worden in ons winters seizoen, zodat Europeanen die het feest achterna reizen meteen een heerlijk zomers feest hebben in de winter.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een andere (gelijkaardige) naam krijgt, zoals TomorrowWorld nu in de VS.

Maar ik ben in de war nu?

Qontinent gaat dus naar een ander Qontinent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:26 

Nee naar een Continent, en ik heb toch helemaal niets gezegd over The Qontinent?
Het gaat hier om Qlimax.

Hardtraxx Veteran

Huh? Nu snap ik het niet meer hoor.

Hardtraxx Veteran

ik mag iig mededelen dat er iig 2 vrouwen qlimax zullen afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

Gostosa en Stephanie

Hardtraxxer

aub laat t serieus worden, ik wil gewoon weten waar qlimax is en als t in nl is, wanneer de kaartverkoop start

Donateur

Miss_Lellebel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Q-dance ‏@Q_dance 3m
There seems to be some confusion on Hardtraxx regarding the upcoming edition of Qlimax. Yes, it is true that it will be held in Belgium. More information coming soon.

Daar maar op wachten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

Zoals eerder gezegd, belgie en ergens in november of december is het. Kaartverkoop zal eind deze maand, begin volgende maand zijn.
Al dat getroll is wel genoeg geweest idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Kaartverkoop zal 26 september zijn, zodat de stufi is uitbetaald. Waar het nu precies is weet ik voor 90 procent zeker. Kijk de agenda van de Ethias Arena er maar op na !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:31 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Gostosa en Stephanie

dan zou ik eerder zeggen zeggen deetox ipv gostosa
of misschien anagenetic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:31 

Inderdaad sorry voor het buitensporig gedrag maar nu zijn de zorgen de wereld dus uit, thx Q-Dance :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

Nah Gostosa is bezig met een comeback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:

Vandaar ook dat HHZ zo weinig platen maakt. Gostosa maakt een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:33 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:
Gostosa en Stephanie

Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:33 

Lenny schreef:
chicken schreef:

Vandaar ook dat HHZ zo weinig platen maakt. Headhunterz maakt een Gostosa album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:35 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:
Gostosa en Stephanie

Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.

ik laat me wel gewoon verrassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:36 

Hardtraxx Veteran

Dus, G4H, 2 Theracords artiesten (Geck-E als opener) en Frontliner met het anthem. Mooi dat we met z'n alle 1 of 2 namen weten en zo achter de hele line-up komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

1 van de vrouwen is idd iemand die een comeback maakt en nee het is niet gostosa
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:38 

urbandesigner schreef:
Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:
Gostosa en Stephanie

Onmogelijk, tegen November zou het Belgische actieplan om drankmisbruik op Qlimax tegen te gaan af moeten zijn. Dit zou inhouden dat er nog maar maximaal 4 alcoholische consumpties per persoon mogelijk zullen zijn op Qlimax in België.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:
Gostosa en Stephanie

:worship: :worship: :worship:

on: Ik ben bang dat Patrick gelijkt krijgt :( En ff serieus.. Waarom ga je je aanmelden@ syztrax als je ons toch alleen voor de gek wil houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:40 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Dus, G4H, 2 Theracords artiesten (Geck-E als opener) en Frontliner met het anthem. Mooi dat we met z'n alle 1 of 2 namen weten en zo achter de hele line-up komen

ik verwacht headhunterz of atmozfears ofzo ook nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:41 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
urbandesigner schreef:

:worship: :worship: :worship:

on: Ik ben bang dat Patrick gelijkt krijgt :( En ff serieus.. Waarom ga je je aanmelden@ syztrax als je ons toch alleen voor de gek wil houden?

ik was niet degene die mensen voor de gek hield, de artiesten die ik tot nu toe heb genoemd zijn allemaal vermoedens even voor de duidelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:41 

Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:

Niet speculeren! De namen die Patrickjeb noemt zijn al bevestigd maar wat jij doet is de melk warm maken maar dadelijk klopt er niets van wat je zegt en kunnen we ze niet drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:43 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Syztrax schreef:
patrickjeb schreef:

Niet speculeren! De namen die Patrickjeb noemt zijn al bevestigd maar wat jij doet is de melk warm maken maar dadelijk klopt er niets van wat je zegt en kunnen we ze niet drinken.

ik noem al wel geen namen meer, ik verwacht het ten minste wel maar ik heb geen contacten met q-dance of wat dan ook
Vorige  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen