Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Spablauw wrote:Man wat een rare geruchten hier, ik heb ook gehoord dat Qlimax naar een ander continentzou gaan, maar in de vorm van een outdoor feest (een warme plek dus), 2 of maximum 3 stages.
Het zou wel nog gehouden worden in ons winters seizoen, zodat Europeanen die het feest achterna reizen meteen een heerlijk zomers feest hebben in de winter.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een andere (gelijkaardige) naam krijgt, zoals TomorrowWorld nu in de VS.

Maar ik ben in de war nu?
Qontinent gaat dus naar een ander Qontinent?
S
Nee naar een Continent, en ik heb toch helemaal niets gezegd over The Qontinent?
Het gaat hier om Qlimax.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Huh? Nu snap ik het niet meer hoor.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik mag iig mededelen dat er iig 2 vrouwen qlimax zullen afsluiten
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Gostosa en Stephanie
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
aub laat t serieus worden, ik wil gewoon weten waar qlimax is en als t in nl is, wanneer de kaartverkoop start
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Miss_Lellebel?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Q-dance ‏@Q_dance 3m
There seems to be some confusion on Hardtraxx regarding the upcoming edition of Qlimax. Yes, it is true that it will be held in Belgium. More information coming soon.
Daar maar op wachten dan.
Last edited by chicken on 20 Aug 2013 15:39, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Zoals eerder gezegd, belgie en ergens in november of december is het. Kaartverkoop zal eind deze maand, begin volgende maand zijn.
Al dat getroll is wel genoeg geweest idd..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Kaartverkoop zal 26 september zijn, zodat de stufi is uitbetaald. Waar het nu precies is weet ik voor 90 procent zeker. Kijk de agenda van de Ethias Arena er maar op na !
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:Gostosa en Stephanie
dan zou ik eerder zeggen zeggen deetox ipv gostosa
of misschien anagenetic
Last edited by Syztrax on 20 Aug 2013 15:33, edited 1 time in total.
S
Inderdaad sorry voor het buitensporig gedrag maar nu zijn de zorgen de wereld dus uit, thx Q-Dance :worship: .
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nah Gostosa is bezig met een comeback.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
chicken wrote:Nah Gostosa is bezig met een comeback.
Vandaar ook dat HHZ zo weinig platen maakt. Gostosa maakt een album.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Syztrax wrote:
Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
S
Lenny wrote:
chicken wrote:Nah Gostosa is bezig met een comeback.
Vandaar ook dat HHZ zo weinig platen maakt. Headhunterz maakt een Gostosa album.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:
Syztrax wrote:
Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
ik laat me wel gewoon verrassen
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dus, G4H, 2 Theracords artiesten (Geck-E als opener) en Frontliner met het anthem. Mooi dat we met z'n alle 1 of 2 namen weten en zo achter de hele line-up komen
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
1 van de vrouwen is idd iemand die een comeback maakt en nee het is niet gostosa
S
urbandesigner wrote:
Syztrax wrote:
Onmogelijk, tegen November zou het Belgische actieplan om drankmisbruik op Qlimax tegen te gaan af moeten zijn. Dit zou inhouden dat er nog maar maximaal 4 alcoholische consumpties per persoon mogelijk zullen zijn op Qlimax in België.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
urbandesigner wrote:
Syztrax wrote:
:worship: :worship: :worship:

on: Ik ben bang dat Patrick gelijkt krijgt :( En ff serieus.. Waarom ga je je aanmelden@ syztrax als je ons toch alleen voor de gek wil houden?
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:Dus, G4H, 2 Theracords artiesten (Geck-E als opener) en Frontliner met het anthem. Mooi dat we met z'n alle 1 of 2 namen weten en zo achter de hele line-up komen
ik verwacht headhunterz of atmozfears ofzo ook nog wel
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
HardstyleForEvah wrote:
urbandesigner wrote: Is drie theracords artiesten niet wat teveel op Qlimax ? Zal het drankmisbruik in het publiek ook niet ten goede komen.
:worship: :worship: :worship:

on: Ik ben bang dat Patrick gelijkt krijgt :( En ff serieus.. Waarom ga je je aanmelden@ syztrax als je ons toch alleen voor de gek wil houden?
ik was niet degene die mensen voor de gek hield, de artiesten die ik tot nu toe heb genoemd zijn allemaal vermoedens even voor de duidelijkheid
S
Syztrax wrote:
patrickjeb wrote:Dus, G4H, 2 Theracords artiesten (Geck-E als opener) en Frontliner met het anthem. Mooi dat we met z'n alle 1 of 2 namen weten en zo achter de hele line-up komen
Niet speculeren! De namen die Patrickjeb noemt zijn al bevestigd maar wat jij doet is de melk warm maken maar dadelijk klopt er niets van wat je zegt en kunnen we ze niet drinken.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Spablauw wrote:
Syztrax wrote:
Niet speculeren! De namen die Patrickjeb noemt zijn al bevestigd maar wat jij doet is de melk warm maken maar dadelijk klopt er niets van wat je zegt en kunnen we ze niet drinken.
ik noem al wel geen namen meer, ik verwacht het ten minste wel maar ik heb geen contacten met q-dance of wat dan ook