Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ik heb van betrouwbare bron gehoord dat de vliegprijzen naar china verdubbeld worden

Tim, Patrick, volgens mij probeert Syztrax ons voor de gek te houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:39 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Syztrax schreef:
ik heb van betrouwbare bron gehoord dat de vliegprijzen naar china verdubbeld worden

tuurlijk, qlimax maar een aantal hier proberen dat bij mij volgens mij ook, qlimax zal nooit naar china gaan en delete zal ook geen qlimax anthem maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Syztrax schreef:

Heb het helemaal gehad met die trollaccounts hier.

Qlimax gaat gewoon serieus naar het buitenland, aangezien de crisis erg hard is neergedaald in Nederland. Tevens kan Qlimax alleen de week voordat de studiefinanciering wordt uitbetaald gehouden worden, zodoende kunnen er geen hoog opgeleide bezoekers komen, wat het drugsgebruik ten zeerste in de hand zal werken !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ja idd. Dubbele vliegticketprijzen geloof ik niet. China daarintegen kan wel eens waar zijn, omdat Q-Dance internationaal wilt gaan en China heeft onderhand een miljoenmiljard mensen en dat is alleen maar populariteit daar. Word een beetje a lá EDC voor China met alleen Hardstyle. Omdat daar zoveel mensen wonen, gaan ze op het feest 100.000 man toelaten op 1 of ander groot veld in China.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Dat klinkt best wel logisch. Maar gaat Q-dance dan ook eigen dealers inzetten? Anders kunnen ze uit het drugsgebruik geen winst halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ja idd. Dubbele vliegticketprijzen geloof ik niet. China daarintegen kan wel eens waar zijn, omdat Q-Dance internationaal wilt gaan en China heeft onderhand een miljoenmiljard mensen en dat is alleen maar populariteit daar. Word een beetje a lá EDC voor China met alleen Hardstyle. Omdat daar zoveel mensen wonen, gaan ze op het feest 100.000 man toelaten op 1 of ander groot veld in China.

Weet je het zeker ? Ibo Orgut zei op Decibel tegen me dat ze het financiële district van Shanghai gaan afhuren en op elke wolkenkrabber een andere stage neerzetten. Vanuit de rivier zal een groot vuurwerk het feest afsluiten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:42 

Donateur

The Skribbler schreef:

Ja mooi hou een ander voor 't lapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:43 

Hardtraxxer

ik weet niet meer wat ik moet geloven, er worden veel te veel verschillende dingen genoemd,
de ene zegt belgie, de andere eindhoven, nog eentje zei vs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:47 

Hardtraxx Addict

Syztrax schreef:
ik weet niet meer wat ik moet geloven, er worden veel te veel verschillende dingen genoemd,
de ene zegt belgie, de andere eindhoven, nog eentje zei vs

Denekamp wordt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ik weet niet meer wat ik moet geloven, er worden veel te veel verschillende dingen genoemd

Oké dit werd mij verteld op Decibel door de Event Director van Q-dance :

1. Qlimax verhuist naar het buitenland
2. Qlimax gaat naar China
3. HHZ en Wildstylez zullen minder geboekt gaan worden
4. Delete krijgt een nieuwe kans op Qlimax (groter publiek zorgt voor minder zenuwen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:49 

Donateur

Weet iemand hoe het met die collab van Radical en Wildstylez is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:50 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
urbandesigner schreef:
Syztrax schreef:
ik weet niet meer wat ik moet geloven, er worden veel te veel verschillende dingen genoemd

Oké dit werd mij verteld op Decibel door de Event Director van Q-dance :

1. Qlimax verhuist naar het buitenland
2. Qlimax gaat naar China
3. HHZ en Wildstylez zullen minder geboekt gaan worden
4. Delete krijgt een nieuwe kans op Qlimax (groter publiek zorgt voor minder zenuwen)

qlimax gaat niet naar china, delete komt niet op qlimax en RR zal NOOIT een collab maken met wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben! Systrax, misschien zou jij even kunnen mailen wat er precies gaat gebeuren? Het adres van de rechtstreekse organisatie is:
[email protected]

Ik zou wel heel erg graag er naar toe willen namelijk. Jullie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:56 

Hardtraxxer

Basss27 schreef:
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben! Systrax, misschien zou jij even kunnen mailen wat er precies gaat gebeuren? Het adres van de rechtstreekse organisatie is:
[email protected]

Ik zou wel heel erg graag er naar toe willen namelijk. Jullie dan?

jou e-mail? heel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Er komt er ook een 1 met Brennan Heart, dat is het Qapital anthem van 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:02 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
TiMOTHYb schreef:

Er komt er ook een 1 met Brennan Heart, dat is het Qapital anthem van 2014

Geloof ik ook niks van, kom aub met links waarin dit bevestigd word
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:06 

Hardtraxx Addict

Jawel dat heeft laatst nog erop gestaan. Wanneer komt het anthem met ViruzTweakerz eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:08 

Hardtraxxer

mag ik aub serieuze informatie?
als je informatie hebt, kom met bewijs aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
Jawel dat heeft laatst nog erop gestaan. Wanneer komt het anthem met ViruzTweakerz eigenlijk?

Q-Dance komt in Maart met een event voor talenten in de ArenA, hun maken daar 't anthem voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:16 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Basss27 schreef:

Q-Dance komt in Maart met een event voor talenten in de ArenA, hun maken daar 't anthem voor.

wie? brennan heart en wildstylez of RR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Jongens jongens, jullie hebben echt mijn dag gemaakt vandaag xd :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Lenny schreef:
Basss27 schreef:

ViruzTweakerz.

BH en RR is voor Qapital. Qlimax anthem wordt door Delete gemaakt, hij staat b2b met Thera. Freaqshow anthem word gemaakt door Atmozfears en Defqon '14 door Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:20 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Jongens jongens, jullie hebben echt mijn dag gemaakt vandaag xd :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:20 

Man wat een rare geruchten hier, ik heb ook gehoord dat Qlimax naar een ander continent zou gaan, maar in de vorm van een outdoor feest (een warme plek dus), 2 of maximum 3 stages.
Het zou wel nog gehouden worden in ons winters seizoen, zodat Europeanen die het feest achterna reizen meteen een heerlijk zomers feest hebben in de winter.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een andere (gelijkaardige) naam krijgt, zoals TomorrowWorld nu in de VS.

Maar ik ben in de war nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:23 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Syztrax schreef:

ViruzTweakerz.

BH en RR is voor Qapital. Qlimax anthem wordt door Delete gemaakt, hij staat b2b met Thera. Freaqshow anthem word gemaakt door Atmozfears en Defqon '14 door Psyko Punkz

ik weet niet wat ik hiervan moet geloven, die talenten event, defqon en freaqshow klinkt nog geloofwaardig maar de rest niet echt
Spablauw schreef:
Man wat een rare geruchten hier, ik heb ook gehoord dat Qlimax naar een ander continent zou gaan, maar in de vorm van een outdoor feest (een warme plek dus), 2 of maximum 3 stages.
Het zou wel nog gehouden worden in ons winters seizoen, zodat Europeanen die het feest achterna reizen meteen een heerlijk zomers feest hebben in de winter.
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat dat een andere (gelijkaardige) naam krijgt, zoals TomorrowWorld nu in de VS.

Maar ik ben in de war nu?
ik ook
Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen