Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

Schema bekend van B2S radio wat ze streamen? Ben wel benieuwd namelijk

Mod: Serieuze antwoorden graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 20:18 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:

Ze maken nooit streamtimetable bekend, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 20:19 

Hardtraxxer

Lenny schreef:

Nee wordt ook niet bekend, zei b2s op twitter gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 20:20 

Hardtraxx Elite

Zou Brennan Heart's documentaire niet deze week online gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:57 

Hardtraxx Beheerder

Iemand die wat info heeft over de Hard Bass 2013 "on demand" (compilatie?) waarover gesproken werd in de berichtgeving rondom Hard Bass 2013?

Het is al even geleden namelijk :P

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hard-bas ... matie.html

Citaat:
Livestream & On Demand
Hard Bass wordt dit jaar niet alleen live uitgezonden via b2s radio, maar ook middels een dikke video registratie via YouTube. Hiermee is Hard Bass: reclamation het eerste grote hardstyle evenement dat dit verzorgt. Op deze manier kunnen de thuisblijvers of fans in het buitenland toch meegenieten!

De video live stream is te bekijken via Youtube
De radio live stream is te beluisteren via http://www.b2s.nl/radio

Dit jaar zal er geen DVD uitkomen, de 90 minuten registratie zal uitsluitend On Demand worden aangeboden via UPC, Ziggo, TELE2, KPN, iTunes en diverse andere platformen. Meer informatie hierover volgt nog. Wil je op de hoogte worden gehouden van de release? Meld je dan hier aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, vroeg het me ook al af. Misschien dat er wat info over staat in het boekje wat uitgedeeld gaat worden op Decibel. Anders B2S maar eens contacteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ik las een tijdje terug op B2S hun Facebook dat er moeilijkheden waren met de Hard Bass registratie.

Hetzelfde geldt voor BH's docu, die is uitgesteld maar een nieuwe datum is nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:22 

Hardtraxxer

Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix).
is uitgebracht onder Blutonium Records in 2003
Dus (BLU???)

Ik kan het niet vinden op Discogs. maar wil het wel graag weten om me collectie te organiseren. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

Iemand een idee of de liveset van darkraver en paul gisteravond bij de afterparty op Decibel uitgezonden is en of die ergens terug te luisteren is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix).
Dus (BLU???)

Ik kan het niet vinden op Discogs. maar wil het wel graag weten om me collectie te organiseren. :innocent:

als de rest van je tracks een release naam hebben en je mist er nog 1 dan weet je genoeg toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:15 

Hardtraxxer

Borcheld11 schreef:
Dus (BLU???)

Weet je zeker dat dat de correcte naam is van die track? Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.
Het origineel en de remix zijn uitgebracht op Puncher (PU 103).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:43 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Borcheld11 schreef:
Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix)

Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.

:yes: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:04 

Hardtraxx Veteran

Is Zany & DV8 - Wilde Gullie Stampen ergens te verkrijgen? Deze is te beluisteren hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Is Zany & DV8 - Wilde Gullie Stampen ergens te verkrijgen? Deze is te beluisteren hier

Nee, wachten op een free release zou ik zeggen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

The Dark Menace Show is aan het uitbreiden naar een Hardcore afdeling. Wij zoeken hiervoor een paar beheerders die op vrijwillige basis dit willen beheren. Denk daarbij aan in contact komen met zowel bekende artiesten en talenten om hierdoor de agenda te op te vullen :) Artikels maken voor de site en meer mensen bij de show te betrekken. Heb jij intresse? mail dan naar [email protected].

Ook zoeken wij iemand die goed is in concept art om daarmee ons volgende artiest te presenteren . Ben jij die persoon? mail dan naar hetzelfde address :)

Dit topic leek mij een goede plek om deze 2 vragen te stellen. Zo niet, dan verwijder ik bij PM het bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:41 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
The Dark Menace Show is aan het uitbreiden naar een Hardcore afdeling. Wij zoeken hiervoor een paar beheerder die op vrijwillige basis dit willen beheren. Denk daarbij aan in contact komen met zowel bekende artiesten en talenten om hierdoor de agenda te op te vullen :) Artikels maken voor de site en meer mensen bij de show te betrekken. Heb jij intresse? mail dan naar [email protected].

Interessant, zal eens kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:17 

Hardtraxxer

Zou de set van Darkraver op de Decibel afterparty ook nog uitgezonden worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:54 

Hardtraxxer

Ebbie schreef:
Borcheld11 schreef:
Dus (BLU???)

Weet je zeker dat dat de correcte naam is van die track? Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.

Ik heb het een beetje na gezocht en volgens mij klopt de
naam van mij release niet. wat een prutsers die lui wie de verkeerde naam heeft gegeven. heel yt staat er vol mee. maar bedankt en je hebt helemaal gelijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 09:09 

Hardtraxx Elite

was er een bron dat hhz & krewella - ukow op het album van krewella komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 09:54 

Hardtraxxer

nog nieuws over qlimax? als t goed is zal de kaarverkoop september al zijn, omdat t al bijna september is is t handig om in ieder geval te weten de hoeveelste de kaartverkoop start
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 09:57 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
nog nieuws over qlimax? als t goed is zal de kaarverkoop september al zijn, omdat t al bijna september is is t handig om in ieder geval te weten de hoeveelste de kaartverkoop start

Gaat naar belgie: algemeen/stel-je-vraag-t821-8775.html?hilit=qlimax%20belgie#p1244131
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:00 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Syztrax schreef:

Gaat naar belgie: algemeen/stel-je-vraag-t821-8775.html?hilit=qlimax%20belgie#p1244131

al gelezen, is dit al bevestigd door q-dance en is de datum van de kaartverkoop al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:13 

Hardtraxx Veteran

Helaas nog niks bevestigd of iets. Geen idee hoe het met de datum zit, doordat het naar Belgie gaat, dus misschien is het nu een maand later doordat november niet beschikbaar is in belgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:17 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Helaas nog niks bevestigd of iets. Geen idee hoe het met de datum zit, doordat het naar Belgie gaat, dus misschien is het nu een maand later doordat november niet beschikbaar is in belgie

uit betrouwbare bron wordt het in ethias arena in belgie gehouden op 7 dec
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:41 

Hardtraxx Veteran

Had ook gehoord dat Qlimax dit jaar alleen in de VS zal zijn. Omdat hardstyle daar steeds groter wordt. Ook een behoorlijk betrouwbare bron.
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen