Schema bekend van B2S radio wat ze streamen? Ben wel benieuwd namelijk
Mod: Serieuze antwoorden graag.
Ze maken nooit streamtimetable bekend, helaas.Lenny wrote:Schema bekend van B2S radio wat ze streamen? Ben wel benieuwd namelijk
Nee wordt ook niet bekend, zei b2s op twitter gisteren.Lenny wrote:Schema bekend van B2S radio wat ze streamen? Ben wel benieuwd namelijk
Livestream & On Demand
Hard Bass wordt dit jaar niet alleen live uitgezonden via b2s radio, maar ook middels een dikke video registratie via YouTube. Hiermee is Hard Bass: reclamation het eerste grote hardstyle evenement dat dit verzorgt. Op deze manier kunnen de thuisblijvers of fans in het buitenland toch meegenieten!
De video live stream is te bekijken via Youtube
De radio live stream is te beluisteren via http://www.b2s.nl/radio
Dit jaar zal er geen DVD uitkomen, de 90 minuten registratie zal uitsluitend On Demand worden aangeboden via UPC, Ziggo, TELE2, KPN, iTunes en diverse andere platformen. Meer informatie hierover volgt nog. Wil je op de hoogte worden gehouden van de release? Meld je dan hier aan!
als de rest van je tracks een release naam hebben en je mist er nog 1 dan weet je genoeg tochBorcheld11 wrote:Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix).
is uitgebracht onder Blutonium Records in 2003
Dus (BLU???)
Ik kan het niet vinden op Discogs. maar wil het wel graag weten om me collectie te organiseren.
Weet je zeker dat dat de correcte naam is van die track? Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.Borcheld11 wrote:Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix).
Dus (BLU???)
Ik kan het niet vinden op Discogs. maar wil het wel graag weten om me collectie te organiseren.
Ebbie wrote:Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.Borcheld11 wrote:Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix)
Het origineel en de remix zijn uitgebracht op Puncher (PU 103).
Nee, wachten op een free release zou ik zeggen!jordifcg wrote:Is Zany & DV8 - Wilde Gullie Stampen ergens te verkrijgen? Deze is te beluisteren hier
Interessant, zal eens kijkenNuracore wrote:The Dark Menace Show is aan het uitbreiden naar een Hardcore afdeling. Wij zoeken hiervoor een paar beheerder die op vrijwillige basis dit willen beheren. Denk daarbij aan in contact komen met zowel bekende artiesten en talenten om hierdoor de agenda te op te vullenArtikels maken voor de site en meer mensen bij de show te betrekken. Heb jij intresse? mail dan naar DarkMenace@head2future.nl.
Ik heb het een beetje na gezocht en volgens mij klopt deEbbie wrote:Weet je zeker dat dat de correcte naam is van die track? Voor zover ik weet is het origineel van DJ Coone, en deze is toen geremixed door Jan Vervloet.Borcheld11 wrote:Wie weet release/uitgave nummer van Blutonium Boy - The Name of My Dj (Dj Isaac Remix).
Dus (BLU???)
Het origineel en de remix zijn uitgebracht op Puncher (PU 103).
Gaat naar belgie: Stel je vraag: (page 352)Syztrax wrote:nog nieuws over qlimax? als t goed is zal de kaarverkoop september al zijn, omdat t al bijna september is is t handig om in ieder geval te weten de hoeveelste de kaartverkoop start
al gelezen, is dit al bevestigd door q-dance en is de datum van de kaartverkoop al bekend?patrickjeb wrote:Gaat naar belgie: Stel je vraag: (page 352)Syztrax wrote:nog nieuws over qlimax? als t goed is zal de kaarverkoop september al zijn, omdat t al bijna september is is t handig om in ieder geval te weten de hoeveelste de kaartverkoop start
uit betrouwbare bron wordt het in ethias arena in belgie gehouden op 7 decpatrickjeb wrote:Helaas nog niks bevestigd of iets. Geen idee hoe het met de datum zit, doordat het naar Belgie gaat, dus misschien is het nu een maand later doordat november niet beschikbaar is in belgie