is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
is er al iets bekend over de kaartverkoop?
wordt geschrapt heb k gehoordSyztrax wrote:is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
geschrapt? waar heb je dat gehoord? lijkt me sterk want het is elk jaar in een paar uur uitverkochtAniThing wrote:wordt geschrapt heb k gehoordSyztrax wrote:is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
gelredome zou de huurprijs te hoog hebben gemaakt
tjaa crisis he....en als locatie te duur wordt en er kan geen andere locatie gevonden voor zelfde prijs houd het op heSyztrax wrote:geschrapt? waar heb je dat gehoord? lijkt me sterk want het is elk jaar in een paar uur uitverkochtAniThing wrote:wordt geschrapt heb k gehoordSyztrax wrote:is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?AniThing wrote:tjaa crisis he....en als locatie te duur wordt en er kan geen andere locatie gevonden voor zelfde prijs houd het op heSyztrax wrote:geschrapt? waar heb je dat gehoord? lijkt me sterk want het is elk jaar in een paar uur uitverkochtAniThing wrote: wordt geschrapt heb k gehoord
in qontrol is ook zomaar gestopt....ivm crisis..en als je de goeie bronnen hebt kom je het snel genoeg zelf te wetenSyztrax wrote: ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
kan je dan ff wat bronnen melden?AniThing wrote:in qontrol is ook zomaar gestopt....ivm crisis..en als je de goeie bronnen hebt kom je het snel genoeg zelf te wetenSyztrax wrote: ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
ik ken wat mensen binnen Q en wordt regelmatig op de hoogte gehouden met wat de plannen zijn binnen Q.Syztrax wrote:kan je dan ff wat bronnen melden?AniThing wrote:in qontrol is ook zomaar gestopt....ivm crisis..en als je de goeie bronnen hebt kom je het snel genoeg zelf te wetenSyztrax wrote: ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
oke, bedankt, ook al hoop ik dat t alleen vermoedens zijnAniThing wrote: ik ken wat mensen binnen Q en wordt regelmatig op de hoogte gehouden met wat de plannen zijn binnen Q.
wss komt er morgen persbericht
Shit happens.Doos wrote:dat zou wel erg jammer zijn want qlimax is het grootste en beste feest wat er is
dat zou idd een optie zijn ja...heb er nog niks over gehoordpatrickjeb wrote:Ik hoorde dat ze het misschien weer in Belgie gaan houden, doordat het niet in Nederland lukt qua prijs.
Laatste keer was in 2007 http://partyflock.nl/party/104528:Qlimax
had dat ook al nagevraagd maar 23ste speelt ajax thuiswedstrijdSteffnov wrote:Is het geen optie om het in de Arena te houden dan? Was een paar jaar terug ook al een gerucht over
Daveytl wrote:Is het geen optie dat sommige mensen gewoon ff op Loguit [*username* ] klikken en nooit meer terug komen? Man wat episch dit.
buiten dat mogen er maar 2grote dancefeesten per jaar daar plaatsvinden wegens politie en dergelijke. Aangezien black daar weer gaat plaatsvinden komt er voorlopig geen qlimax daar!AniThing wrote:had dat ook al nagevraagd maar 23ste speelt ajax thuiswedstrijdSteffnov wrote:Is het geen optie om het in de Arena te houden dan? Was een paar jaar terug ook al een gerucht over
Tha Playah is er volgens mij ook mee bezig.Steffnov wrote:Deathmachine, Ophidian (x2), Hidden, Mindustries, Rude Awakening en Micromakine ookwaarmee ik me ook realiseer dat volgens mij niemand in de mainstream HC er atm mee bezig is voor zover ik me kan herinneren.
nu je er over begint, ik heb eigenlijk ook wel een logo nodig, kan iemand die voor me maken tegen een kleine vergoeding?Dylan-E wrote:Ik heb voor aanstaande dinsdag een logo nodig met de namen Devilum & D-Pressure iemand zin om iets makkelijks te maken?