S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
is er al iets bekend over de kaartverkoop?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Syztrax wrote:is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
wordt geschrapt heb k gehoord
gelredome zou de huurprijs te hoog hebben gemaakt
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
AniThing wrote:
Syztrax wrote:is er al enig nieuws over qlimax (behalve dat t op 23 november begint),
geschrapt? waar heb je dat gehoord? lijkt me sterk want het is elk jaar in een paar uur uitverkocht
Last edited by Syztrax on 16 Aug 2013 09:54, edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Is er al iets bekend over die "hardste" noisecontrollers track ooit?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Syztrax wrote:
AniThing wrote:
geschrapt? waar heb je dat gehoord? lijkt me sterk want het is elk jaar in een paar uur uitverkocht
tjaa crisis he....en als locatie te duur wordt en er kan geen andere locatie gevonden voor zelfde prijs houd het op he
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
AniThing wrote:
Syztrax wrote:
AniThing wrote: wordt geschrapt heb k gehoord
tjaa crisis he....en als locatie te duur wordt en er kan geen andere locatie gevonden voor zelfde prijs houd het op he
ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Syztrax wrote: ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
in qontrol is ook zomaar gestopt....ivm crisis..en als je de goeie bronnen hebt kom je het snel genoeg zelf te weten :)
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
AniThing wrote:
Syztrax wrote: ja maar ik denk niet dat qlimax nu zomaar stopt, er zijn al overal tickets te reserveren enzo, waarom kan ik hier nergens anders iets over vinden?
in qontrol is ook zomaar gestopt....ivm crisis..en als je de goeie bronnen hebt kom je het snel genoeg zelf te weten :)
kan je dan ff wat bronnen melden?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Syztrax wrote:
AniThing wrote:
kan je dan ff wat bronnen melden?
ik ken wat mensen binnen Q en wordt regelmatig op de hoogte gehouden met wat de plannen zijn binnen Q.

wss komt er morgen persbericht
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
AniThing wrote: ik ken wat mensen binnen Q en wordt regelmatig op de hoogte gehouden met wat de plannen zijn binnen Q.

wss komt er morgen persbericht
oke, bedankt, ook al hoop ik dat t alleen vermoedens zijn
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Doos wrote:dat zou wel erg jammer zijn want qlimax is het grootste en beste feest wat er is
Shit happens.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik hoorde dat ze het misschien weer in Belgie gaan houden, doordat het niet in Nederland lukt qua prijs.
Laatste keer was in 2007 http://partyflock.nl/party/104528:Qlimax
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
patrickjeb wrote:Ik hoorde dat ze het misschien weer in Belgie gaan houden, doordat het niet in Nederland lukt qua prijs.
Laatste keer was in 2007 http://partyflock.nl/party/104528:Qlimax
dat zou idd een optie zijn ja...heb er nog niks over gehoord
ik gaat ff informeren :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Is het geen optie om het in de Arena te houden dan? Was een paar jaar terug ook al een gerucht over
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is het geen optie dat sommige mensen gewoon ff op Loguit [*username* ] klikken en nooit meer terug komen :lol: ? Man wat episch dit.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Steffnov wrote:Is het geen optie om het in de Arena te houden dan? Was een paar jaar terug ook al een gerucht over
had dat ook al nagevraagd maar 23ste speelt ajax thuiswedstrijd
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Daveytl wrote:Is het geen optie dat sommige mensen gewoon ff op Loguit [*username* ] klikken en nooit meer terug komen :lol: ? Man wat episch dit.
:lol:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
AniThing wrote:
Steffnov wrote:Is het geen optie om het in de Arena te houden dan? Was een paar jaar terug ook al een gerucht over
had dat ook al nagevraagd maar 23ste speelt ajax thuiswedstrijd
buiten dat mogen er maar 2grote dancefeesten per jaar daar plaatsvinden wegens politie en dergelijke. Aangezien black daar weer gaat plaatsvinden komt er voorlopig geen qlimax daar!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jup, vanaf 2014 ook weer black in de arena. Dit ook mede doordat Qlimax naar belgie gaat. Gewoon een leuke ruil. Black voor Qlimax
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Who gives a shit, Qlimax is toch al uitgemolken met standaard line-ups, standaard tracks, standaard stop-n-play sets en anabole 2 bij 3 kerels die als een standbeeld je zaag-moment verpesten (voor zover die voorbij komt op Qlimax :') )
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Gaste wtf, Qlimax gaat echt niet stoppen hoor :/ . Dit geloof je toch niet xd
E
stomme newbies die denken dat ze alles weten, sorry maar trek je bronnen eerst na en stel de vraag in de chat ofzo.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Steffnov wrote:Deathmachine, Ophidian (x2), Hidden, Mindustries, Rude Awakening en Micromakine ook -.- waarmee ik me ook realiseer dat volgens mij niemand in de mainstream HC er atm mee bezig is voor zover ik me kan herinneren.
Tha Playah is er volgens mij ook mee bezig.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Ik heb voor aanstaande dinsdag een logo nodig met de namen Devilum & D-Pressure iemand zin om iets makkelijks te maken? :)
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Dylan-E wrote:Ik heb voor aanstaande dinsdag een logo nodig met de namen Devilum & D-Pressure iemand zin om iets makkelijks te maken? :)
nu je er over begint, ik heb eigenlijk ook wel een logo nodig, kan iemand die voor me maken tegen een kleine vergoeding?
mail me dan maar ff, syztrax@gmail.com