Ik dacht altijd een kwart van een xtc pil. Maar dunno.wootum wrote:Waar slaat dat 'kwartjes' op in de Showtek remix vao ne Can Stop Us?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik zie regelmatig nog praat of discussie over drum/rhythm composers zoals de bekende Rolands. Maar hoe vaak worden deze nog gebruikt? Het zijn geen goedkope apparaten en ze zien er zelfs relatief gelimiteerd uit qua functie.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
909 zit in 99% van de tracksOrdinary Joe wrote:Ik zie regelmatig nog praat of discussie over drum/rhythm composers zoals de bekende Rolands. Maar hoe vaak worden deze nog gebruikt? Het zijn geen goedkope apparaten en ze zien er zelfs relatief gelimiteerd uit qua functie.
Andere vraag: iemand die dat interview met Crypsis in de krant heeft? In de TC Tubantia en dan editie Denekamp of zo.
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
is er al iets bekend over t album van RR? wanneer die uitkomt? 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Radical Redemption
People, a small update about the album, because there are a lot of questions.
As you all know, I wanted to release my album between March/April of this year.
Unfortunately, I suffered a major crash in my studio in April.
My 3 (back-up) hard drives were ruined and I was afraid that I had lost everything.
After 5-6 weeks, my studio was up and running again. But, with only 80% of the data recovered from my hard drives.
Some tracks were saved as 'version 020', but after the crash all that remained was 'version 008'.
In conclusion, I had lost a lot of data. I had to rebuild a couple of tracks.
I'm really working hard to finish the album.
Quality before quantity.
I'll let you know when I know anything about a release date.
Thanks.
Joey
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Nee in 909 zit in bijna geen 1 track,... het zijn allemaal klonen die men gebruiktPierrePruuk wrote:909 zit in 99% van de tracksOrdinary Joe wrote:Ik zie regelmatig nog praat of discussie over drum/rhythm composers zoals de bekende Rolands. Maar hoe vaak worden deze nog gebruikt? Het zijn geen goedkope apparaten en ze zien er zelfs relatief gelimiteerd uit qua functie..
Andere vraag: iemand die dat interview met Crypsis in de krant heeft? In de TC Tubantia en dan editie Denekamp of zo.
Waar is toppa van damn son where did u find this (hhz remixbootlegrefixx)
Junkk Fluid vs. Trap-A-Holics - Came With Son (HHZ Bootleg)teupie wrote:Waar is toppa van damn son where did u find this (hhz remixbootlegrefixx)
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2014
van af wanneer kunnen we weer DJ mag top 100 stemmen?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vorig jaar kon dat vanaf eind juni, verwacht maar dat je binnenkort weer een stemmetje mag uitbrengen.peejay56 wrote:van af wanneer kunnen we weer DJ mag top 100 stemmen?
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2014
Ja daaarom vroeg ik t ook hehe! jo hoop tiMark wrote:Vorig jaar kon dat vanaf eind juni, verwacht maar dat je binnenkort weer een stemmetje mag uitbrengen.peejay56 wrote:van af wanneer kunnen we weer DJ mag top 100 stemmen?
Komen de sets van de Green en de Silver ook op de Q-Dance soundcloud? Volgens mij is Silver al uitgezonden maar is hij niet verschenen op soundcloud, terwijl de een groot deel van de streams (Purple, Black, White, etc) wel online staan.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Juist, wou ik ook graag weten.Ordinary Joe wrote:Komen de sets van de Green en de Silver ook op de Q-Dance soundcloud? Volgens mij is Silver al uitgezonden maar is hij niet verschenen op soundcloud, terwijl de een groot deel van de streams (Purple, Black, White, etc) wel online staan.
Ik heb er bar weinig verstand van maar weet iemand een leuk early hardstyle feestje eind september/oktober?
Grote kans dat er in oktober weer een Hardclassics is in The SandTiMOTHYb wrote:Ik heb er bar weinig verstand van maar weet iemand een leuk early hardstyle feestje eind september/oktober?
Dat zou chillings zijn als t maar niet tijdens PL XXL is (of Thrillogy met een goede lineup).
Vorig jaar was het 13 oktober zo uit mijn hoofdje.TiMOTHYb wrote:Dat zou chillings zijn als t maar niet tijdens PL XXL is (of Thrillogy met een goede lineup).
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Is er een manier om kramp te voorkomen? Heb er de laatste 2 keer last van gehad het laatste uur.. 
Bananen etenDestination wrote:Is er een manier om kramp te voorkomen? Heb er de laatste 2 keer last van gehad het laatste uur..
De temperatuur omhoog gooien. Of meer rusten.Destination wrote:Is er een manier om kramp te voorkomen? Heb er de laatste 2 keer last van gehad het laatste uur..
Genoeg eten en drinken komt het eigenlijk op neer. En niet te geforceerd bewegen.Destination wrote:Is er een manier om kramp te voorkomen? Heb er de laatste 2 keer last van gehad het laatste uur..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Eten en drinken kan het probleem opzich niet zijn haal om het kwartier een glas cola, neem een dextrotje en haal regelmatig wat te eten 
Kan het ook liggen aan het feit dat ik abnormaal zweet?
Ben namelijk altijd helemaal doorweekt als ik naar buiten loop..
Kan het ook liggen aan het feit dat ik abnormaal zweet?
Eten bedoel ik niet een dextrootje mee, maar gewoon wat zouts, zoals een patatje of iets dergelijks.
Als je zo veel zweet verlies je veel zout, en dat is een oorzaak van kramp. Die zouten moet je dus aanvullen
Als je zo veel zweet verlies je veel zout, en dat is een oorzaak van kramp. Die zouten moet je dus aanvullen