Duidelijk! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Misschien is het die glas cola om het kwartier? Dan drink je wel erg veel + veel caffeine. Dat zou het zouttekort nog verder versterken lijkt me.
Cola is sowieso troep. Gewoon alleen water 
-
DHardtraxx Veteran
Ik dacht dat die suikers wel gunstig waren 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Algemene Hardstyle, Hardtrance of Hardcore gerelateerde onderwerpen en discussies
Stel je vraag..... off-topic
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Ik wist dat Alpha2 weinig meer zelf produceren de laatste tijd, dat nc en ws dat doen, maar nu hoorde ik gisteren van een maat dat dat bij crypsis en radical ook zo is? Hij zei me dat angerfist die producties deed, kan iemand dit bevestigen of tegenspreken? En zo ja, zijn er nog meer van zulke gevallen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Angerfist de producties van hemzelf, Crypsis én Radical? Drukke boel. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zover ik weet gebruikte Crypsis wel de soundbank van Angerfist, maar de laatste 2 jaar is dat niet echt meer te horen... Crypsis is getalenteerd genoeg om zelf zijn sounds te maken.
Van wie is die hardcore remix van Gunz for Hire - Bolivia?
Ik ga er vanuit dat die van Endymion is, hij werd op Defqon gedraaid door Endymion en Evil Activities, en hij zit ook in het vote-fimpje voor de DJmag van Endymion.
@0.18
View on YouTube
@0.18
View on YouTube
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hoe kan je een plaatje veranderen kwa resolutie dat je hem voor je profiel kan gebruiken? Ik kan nergens uitleg van vinden dus vraag het hier maar.
-
S
Met foto bewerk software.hotymoty wrote:Hoe kan je een plaatje veranderen kwa resolutie dat je hem voor je profiel kan gebruiken? Ik kan nergens uitleg van vinden dus vraag het hier maar.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
google resize picture ofzohotymoty wrote:Hoe kan je een plaatje veranderen kwa resolutie dat je hem voor je profiel kan gebruiken? Ik kan nergens uitleg van vinden dus vraag het hier maar.
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Kan makkelijk met Paint.hotymoty wrote:Hoe kan je een plaatje veranderen kwa resolutie dat je hem voor je profiel kan gebruiken? Ik kan nergens uitleg van vinden dus vraag het hier maar.

Let wel dat Paint geen transparantie ondersteunt.
Meer van dit soort speedcore waarin je nog wel een lekkere kick hoort en geen trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
View on YouTube
View on YouTube
Is complete bullshitbrammetjepsv wrote:Ik wist dat Alpha2 weinig meer zelf produceren de laatste tijd, dat nc en ws dat doen, maar nu hoorde ik gisteren van een maat dat dat bij crypsis en radical ook zo is? Hij zei me dat angerfist die producties deed, kan iemand dit bevestigen of tegenspreken? En zo ja, zijn er nog meer van zulke gevallen?
Alvast bedankt
-
DHardtraxx Veteran
Dan produceert Angerfist wel heul divers 
Angerfist is enorm divers. Check daarvoor Pissin Razorbladez.Destination wrote:Dan produceert Angerfist wel heul divers
Verder is het wel heel erg knap dat twee labels volledig op de kwaliteiten van Angefist teren. Crypsis en Radical hebben alles te danken aan Danny. Angerfist is gewoon een geweldige vent.
-
DHardtraxx Veteran
Is inderdaad knap! Maar zonder Michel Pollen was Fusion volgensmij ook niet ver gekomenretseketser wrote:Verder is het wel heel erg knap dat twee labels volledig op de kwaliteiten van Angefist teren.
Nogmaals: Angerfist produceert niet voor Crypsis en Radical Redemption.Destination wrote:Dan produceert Angerfist wel heul divers
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dit. Met het eerste crypsis album heeft danny hem we'll geholpen. Radical lijkt me sterk. Producetechnisch is dat erg matig itt angerfist.Khadber wrote:Nogmaals: Angerfist produceert niet voor Crypsis en Radical Redemption.Destination wrote:Dan produceert Angerfist wel heul divers
Als vocals uit films of games worden gehaald, wordt daar dan officieel toestemming voor gevraagd?
Bijvoorbeeld: Radical Redemption - Accumulated Filth, vocals uit Watchmen,
of Chain Reaction - Like A Boss, vocals van Full Metal Jacket
-
S
Neem maar aan van niet.toffee wrote:Als vocals uit films of games worden gehaald, wordt daar dan officieel toestemming voor gevraagd?
Weet iemand of ik ergens aan Seizure - Missin' kan komen? Ik heb alleen Wildstylez - Missin', maar de versie van Seizure vind ik eigenlijk vetter
View on YouTube
View on YouTube
-
A
Is gas met die klote ooit gereleased eigenlijk?