Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 09:58 

Aan het typen...

Jolle schreef:
Ja zoiets ja, dankje. :)

Als het vooral draait om de piano is het inderdaad klassiek, of zoals bovenstaande tracks modern klassiek.
Andere soortgelijke genres zijn Ambient, IDM, Chillout en Glitch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:03 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Qlimax 2012 DVD?

Vraag ik me ook af.. duurt wel heel erg lang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:24 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Vincent_ schreef:
JVDM schreef:
Headhunterz zit rond 15/16000 euro voor een uur. Frequencerz 4500.

Hetgeen wat ik heb opgevangen: Hhz sinds Ultra Music 5600 euro per uur...

Is dat wat hij vangt of wat je moet betalen om hem te boeken?

Boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:53 

Hardtraxx Elite

Heb ik iets gemist over dat 'Elements' van B-Front of is daar nog steeds niks over bekend.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:01 

Wesz91 schreef:
Heb ik iets gemist over dat 'Elements' van B-Front of is daar nog steeds niks over bekend.?

Bassleader
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:07 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Wesz91 schreef:

Bassleader

Nee toch? Hij draaide daar niet eens, en waarom zou die zijn site in die stijl doen.. (http://djbfront.nl/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:09 

Ik weet niet, ik denk iets met elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:10 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Als je niks zinnigs te melden heb kan je beter je mond houden.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:35 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:

Nog niks van bekend en nee, het heeft ook niks met Bassleader te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:48 

Wesz91 schreef:
stefaneke schreef:

Als je niks zinnigs te melden heb kan je beter je mond houden.. :/

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 03:00 

Donateur

Radical Redemption zijn album, wanneer komt die nou dan? Ik had het hem 5 maand terug een keer gevraagd en toen was het nog eind januari begin februari, nu is het 8 mei en nog steeds niks over kunnen vinden.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 08:07 

Hardtraxx Veteran

19 mei is de album release party dus ik verwacht hem rond die datum wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:53 

Donateur

PC was gecrasht dus veel werk verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Is deze ooit vrijgegeven?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:58 

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
nee

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 22:20 

Hardtraxx Addict

Ik ben zelf geen DJ, maar waarom heeft iedereen wat tegen die sync-knop? Waarom moeilijk als het makkelijk kan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:02 

Hardtraxxer

toffee schreef:
Ik ben zelf geen DJ, maar waarom heeft iedereen wat tegen die sync-knop? Waarom moeilijk als het makkelijk kan? ^^

Tsja, das een vraag waarop verschillende antwoorden mogelijk zijn, zoals je zegt kun je kiezen voor de makkelijke weg. De keuze om het wel of niet te gebruiken is misschien een ethische kwestie. Heel het DJ zijn (let op verschil DJ/Producer) verliest een groot deel van haar schoonheid als je de sync knop gebruikt.

Misschien kun je het zien als doping, het is jammer dat het nog niet verboden is. Zelfde soort vraag: Waarom zou je als amateurvoetballer geen doping gebruiken, als daardoor alles makkelijker gaat? In dat geval zou het amateurvoetbal ook een deel van haar schoonheid verliezen. Overigens, net als dat de Sync knop vaak genoeg wordt gebruikt, wordt er ook vaak genoeg doping gebruikt in amateurvoetbal, maar dat rechtvaardigt het niet.

Ook, vind ik, en vast vele anderen, het als DJ veel leuker om alles zelf te doen in plaats op een knopje drukken, dan verliest het hele DJ zijn een deel van de uitdaging. Daarnaast is de elektronica nog niet altijd 100% betrouwbaar en kan de Sync knop er ook zomaar naast zitten, en wat doe je dan als je het niet zelf kan?

Kortom, Sync knop gebruiken is als doping, je verliest een deel van je waardigheid als DJ als je het wél gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:30 

Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
toffee schreef:

Tsja, das een vraag waarop verschillende antwoorden mogelijk zijn, zoals je zegt kun je kiezen voor de makkelijke weg. De keuze om het wel of niet te gebruiken is misschien een ethische kwestie. Heel het DJ zijn (let op verschil DJ/Producer) verliest een groot deel van haar schoonheid als je de sync knop gebruikt.

Misschien kun je het zien als doping, het is jammer dat het nog niet verboden is. Zelfde soort vraag: Waarom zou je als amateurvoetballer geen doping gebruiken, als daardoor alles makkelijker gaat? In dat geval zou het amateurvoetbal ook een deel van haar schoonheid verliezen. Overigens, net als dat de Sync knop vaak genoeg wordt gebruikt, wordt er ook vaak genoeg doping gebruikt in amateurvoetbal, maar dat rechtvaardigt het niet.

Ook, vind ik, en vast vele anderen, het als DJ veel leuker om alles zelf te doen in plaats op een knopje drukken, dan verliest het hele DJ zijn een deel van de uitdaging. Daarnaast is de elektronica nog niet altijd 100% betrouwbaar en kan de Sync knop er ook zomaar naast zitten, en wat doe je dan als je het niet zelf kan?

Kortom, Sync knop gebruiken is als doping, je verliest een deel van je waardigheid als DJ als je het wél gebruikt.

jep jep en nog is jep ! :thumbsup: 100% mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:55 

Hardtraxxer

toffee schreef:

Mensen die heel lang en veel voor iets geoefend hebben kunnen nou hetzelfde als mensen met veel geld, dat vinden ze niet zo leuk.

Klinkt begrijpelijk, toch? ;)

Daarbij, echt goede DJ's zijn nou minder goed te onderscheiden van minder goede, dus als die Sync functie het een keer laat afweten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:42 

Hardtraxxer

die hele sync knop vind ik echt onzin..

ik heb zelf ook een vraagje:
Is er eigenlijk een decksaver voor de Djm 400 ? of past die van de 350 er ook op ? ik kan namelijk nergens wat vinden erover..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
toffee schreef:

wat een bullshit... De kunst van het dj-en is niet 2 platen gelijk leggen, dat kan je een aap nog wel leren. Het is een truucje dat je kunt leren, je kunt het goed doen of niet en daarom geen 'kunst'. Het automatisch kunnen syncen zorgt er alleen maar voor dat je je kunt richten op andere dingen die ervoor zorgen dat je set echt uniek wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:30 

Hardtraxxer

Beatmatchen is één van de basis dingen wat je nodig hebt.. dus geen bullshit

bedoel het is wel het eerste waar je mee begint als je gaat draaien voor het eerst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Het automatisch kunnen syncen zorgt er alleen maar voor dat je je kunt richten op andere dingen die ervoor zorgen dat je set echt uniek wordt.

Op welke dingen richt je je dan? Beetje met de flanger spelen zeker? :/

Jaokeswa schreef:
Beatmatchen is één van de basis dingen wat je nodig hebt.. dus geen bullshit

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
_dp_ schreef:
Het automatisch kunnen syncen zorgt er alleen maar voor dat je je kunt richten op andere dingen die ervoor zorgen dat je set echt uniek wordt.

Op welke dingen richt je je dan? Beetje met de flanger spelen zeker? :/

Nee.

Ik heb het bijvoorbeeld over meerdere deck tegelijk (in hardstyle is dit dan wel wat minder aan de orde), timing, tracklist, hotcue'ing, looping, sample-ing.
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen