Is dat wat hij vangt of wat je moet betalen om hem te boeken?Vincent_ wrote:Hetgeen wat ik heb opgevangen: Hhz sinds Ultra Music 5600 euro per uur...JVDM wrote:Headhunterz zit rond 15/16000 euro voor een uur. Frequencerz 4500.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Hoi,
Ik ken de Hardstyle van voor 2011 nog steeds niet of nauwelijks. Ja ik weet het het is heel slecht. Ben wel bezig om me er in te verdiepen, maar het gaat echt heel moeizaam.
Nu ik de komende tijd heel veel tijd over heb (tot halverwege augustus) wil ik me goed verdiepen in de Early HS en HS t/m 2010. Heb alleen geen idee hoe ik dat het beste kan doen, want ik moet natuurlijk flink wat schade inhalen. Dus heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan doen? Wil me eigenlijk ook goed gaan verdiepen in de Hardtrance, maar daar ga ik nog even mee wachten denk ik.
Alvast bedankt
Ik ken de Hardstyle van voor 2011 nog steeds niet of nauwelijks. Ja ik weet het het is heel slecht. Ben wel bezig om me er in te verdiepen, maar het gaat echt heel moeizaam.
Nu ik de komende tijd heel veel tijd over heb (tot halverwege augustus) wil ik me goed verdiepen in de Early HS en HS t/m 2010. Heb alleen geen idee hoe ik dat het beste kan doen, want ik moet natuurlijk flink wat schade inhalen. Dus heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan doen? Wil me eigenlijk ook goed gaan verdiepen in de Hardtrance, maar daar ga ik nog even mee wachten denk ik.
Alvast bedankt
Als ik jou was zal ik veel setjes van Mind Illusion en San Miquel luisteren en de evolution of style sets van Stefanke voor hs van 2006-2009/10. Voor early zou ik Den Ouden Doosch sessies luisteren. Ik denk dat je zo goed begint je er in te verdiepen.
Voor hardtrance: verdiep me er zelf niet veel in maar ik leerde het waarderen door naar voormalig Therabyte artiesten te luisteren. Drivium/Tiifa/Eyoung/Geck-e etc.
Voor hardtrance: verdiep me er zelf niet veel in maar ik leerde het waarderen door naar voormalig Therabyte artiesten te luisteren. Drivium/Tiifa/Eyoung/Geck-e etc.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Als ik jou was zou ik oude albums zoals Fusion Of Sound, Project One, Smack en bijvoorbeeld Music Made Addictz eens een keer terug luisteren. Oudere HS Top 40's terugluisteren is ook geen verkeerd idee 
Of de FearFM top 100's van elk jaar 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Blutonium Boy Presents Hardstyle vol. 1 - 18 ofzo, zitten véél oude nummers in. :]
De setjes zijn waarschijnlijk offline, maar je hebt in ieder geval wat aan de tracklists:
http://lsdb.nl/list/event/1799/synergy- ... r-mix.html
Van 2001-2008 in 24 uur.
http://lsdb.nl/list/event/1799/synergy- ... r-mix.html
Van 2001-2008 in 24 uur.
Thanks allen, ga er mee aan de slag de komende maanden 
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
hallo hardtraxx!!
Wij hebben een vraag..
Wij hebben thuis 2x Reloop RMP-1 en 1x RMX-20 staan en we hebben een probleem.
Het geluid staat naar links. waardoor je als je een plaat in de rechter cd speler doet die niet zo hard word opgenomen in audacity als het linker geluid.. alle kabels zitten goed dus we hebben geen idee hoe we dat geluid weer goed krijgen.. iemand enig idee hoe je dat weer goed krijgt?
Wij hebben een vraag..
Het geluid staat naar links. waardoor je als je een plaat in de rechter cd speler doet die niet zo hard word opgenomen in audacity als het linker geluid.. alle kabels zitten goed dus we hebben geen idee hoe we dat geluid weer goed krijgen.. iemand enig idee hoe je dat weer goed krijgt?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Misschien gewoon eens een andere kabel proberen.UnnaturalSource wrote:hallo hardtraxx!!
Wij hebben een vraag..
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Crossfader in het midden zetten of beide kanalen op thru zettenUnnaturalSource wrote:hallo hardtraxx!!
Wij hebben een vraag..
Of zoals hierboven aangegeven kabeltjes controleren
Ik zoek muziek (het liefst dance/ trance/ house/ electro/ dub/ d&b) van ongeveer 135 bpm die ik in een mixje kan plaatsen tussen de tracks van 128 bpm en 140 bpm. Kan iemand mij wat aanbevelen?
Wel heel breedDaveytl wrote:Ik zoek muziek (het liefst dance/ trance/ house/ electro/ dub/ d&b) van ongeveer 135 bpm die ik in een mixje kan plaatsen tussen de tracks van 128 bpm en 140 bpm. Kan iemand mij wat aanbevelen?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Tracks van Madeon of Electric Joy Ride zijn wel fijn misschien.Daveytl wrote:Ik zoek muziek (het liefst dance/ trance/ house/ electro/ dub/ d&b) van ongeveer 135 bpm die ik in een mixje kan plaatsen tussen de tracks van 128 bpm en 140 bpm. Kan iemand mij wat aanbevelen?
Mijn gok gaat uit naar Qlimax, maar zeker ben ik hier niet van.
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Nope, dat is geen Qlimax. Volgens mij is er nooit een Qlimax podium met een doodskop geweest.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Ik denk Masters Of Hardcore ?Martijn wrote:Nope, dat is geen Qlimax. Volgens mij is er nooit een Qlimax podium met een doodskop geweest.
Nee ook geen Masters denk ik, ik denk iets in de richting van Nightmare oid.
-
N
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
Crossfader staat in het midden.. waar zet je de kanalen op thru? bij ons was het door iemand anders ingesteld dus wij weten er nog niet super veel vanNijidik wrote:Crossfader in het midden zetten of beide kanalen op thru zettenUnnaturalSource wrote:hallo hardtraxx!!
Wij hebben een vraag..
Of zoals hierboven aangegeven kabeltjes controleren