Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:00 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Nee.

Ik heb het bijvoorbeeld over meerdere deck tegelijk (in hardstyle is dit dan wel wat minder aan de orde), timing, tracklist, hotcue'ing, looping, sample-ing.

Waarom is dit bij de meeste artiesten dan allemaal prima gegaan voordat Pioneer deze knop introduceerde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:04 

Hardtraxxer

Destination schreef:
_dp_ schreef:
Nee.

Ik heb het bijvoorbeeld over meerdere deck tegelijk (in hardstyle is dit dan wel wat minder aan de orde), timing, tracklist, hotcue'ing, looping, sample-ing.

Waarom is dit bij de meeste artiesten dan allemaal prima gegaan voordat Pioneer deze knop introduceerde?

zoiets noemt men skills haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:06 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:
_dp_ schreef:
Nee.

Omdat ze vroeger nog echt konden draaien :P Nu staat alles zo goed als klaar en zie ik zelden dat een DJ een unieke set neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:08 

Hardtraxx Veteran

Precies, en die skills kosten tijd en moeite om te leren. Anders was het Gostosa project nu ook een succes geworden.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
_dp_ schreef:
Nee.

Omdat beatmatchen niet moeilijk is? Je bevestigd zo mijn punt...

Stokbrood schreef:
Omdat ze vroeger nog echt konden draaien :P Nu staat alles zo goed als klaar en zie ik zelden dat een DJ een unieke set neerzet.

Zal denk ik vooral met je gevoel voor nostalgie te maken hebben. Denk niet dat er vroeger veel beter gedraaid werd. De beste dj's toen waren denk ik niet beter als de dj's nu. Denk wel dat er nu relatief meer slechte dj's zijn. Veel producers die zijn gaan draaien en mensen zonder talent die voor de 'fame' gaan. (Vergeet ook niet dat we steeds kritischer naar het fenomeen dj zijn gaan kijken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

Vroeger werd over de gehele (professionele) linie echt wwel beter gedraaid. Kijk naar de setjes die een crossfader de andere kant op gooien ergens in het outro, of het aantal live sets wat meestal al helemaal niks meer met draaien te maken heeft. Vroeger waren beiden echt uit den boze hoor, kijk maar eens naar de vinyl periode. En als beatmatchen zo makkelijk is, waarom dan hardware het laten overnemen? Nee, de kunst van het draaien verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:05 

Hardtraxxer

zo makkelijk vind ik beatmatchen niet hoor..
als ik 1 track van 148 heb en de andere 150 blijf ik steeds aan het kloten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Vroeger werd over de gehele (professionele) linie echt wwel beter gedraaid. Kijk naar de setjes die een crossfader de andere kant op gooien ergens in het outro, of het aantal live sets wat meestal al helemaal niks meer met draaien te maken heeft. Vroeger waren beiden echt uit den boze hoor, kijk maar eens naar de vinyl periode. En als beatmatchen zo makkelijk is, waarom dan hardware het laten overnemen? Nee, de kunst van het draaien verdwijnt.

Vroeger werden erg geen crossfader overgangen gemaakt wou je zeggen? :worship: De kunst van het draaien heeft niks met beatmatchen te maken, je kunt niet mooier beatmatchen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:51 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Destination schreef:
_dp_ schreef:
Nee.

Omdat beatmatchen niet moeilijk is? Je bevestigd zo mijn punt...

Ik bevestig dat zon Sync knop dus niet nodig is en het alleen amateurs aantrekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 19:57 

Hardtraxxer

Destination schreef:
_dp_ schreef:
Nee.

hij gebruikt toch ook geen sync knop ? ook hier beatmatched hij het is geen trucje het is een basis ding..

http://www.youtube.com/watch?v=yp3v3fsdZM0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:05 

Hardtraxx Crew

No offense, hoe vet en knap het ook is wat hij doet, maar hij timet gewoon heel goed. BPM's zijn van tevoren allemaal gelijk gelegd, aangezien hij niet 1x de pitch fader aanraakt. BPM gelijk leggen is ook een deel van beatmatchen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:07 

Hardtraxxer

voel me niet aangevallen hoor ! maar klopt je hebt wel gelijk inderdaad maar ik had hem toen al gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:50 

Hardtraxx Veteran

Waarom is Superplastik eigenlijk gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:06 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Waarom is Superplastik eigenlijk gestopt?

Ik gok omdat Fusion veel bekender is in de hardstyle scene en dus die releases meer aandacht krijgen. Een andere rede kan ik niet zo verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij is het ook niet aangekondigt ofwel? Kan er in ieder geval weinig over terug vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:15 

Hardtraxx Elite

Ja volgens mij zijn ze ook opeens gestopt wel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:35 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met Toffmusic.com? Snelle service etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
Iemand ervaring met Toffmusic.com? Snelle service etc?

Slechte ervaring gehad met Da Tweekaz album kreeg hem pas 3 weken later dan de release datum >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:04 

Hardtraxx Elite

Waar bestaat een dj tool uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Jaokeswa schreef:
maar klopt je hebt wel gelijk inderdaad maar ik had hem toen al gepost :P

Je kunt je posts ook wijzigen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:12 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Jaokeswa schreef:
maar klopt je hebt wel gelijk inderdaad maar ik had hem toen al gepost :P

Je kunt je posts ook wijzigen he :P

haha jaa klopt maar voordat ik dat wou doen kreeg ik al een reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:45 

Hardtraxx Addict

Deze vraag ik me al een tijdje af:
Stel je wilt ergens gaan draaien, neem je netjes je CD map mee met gebrande CD's, en er komt controle of je daadwerkelijk de mp3's hebt gekocht. Nou stel dus dat er een aantal tussenzitten die je legaal op Vinyl/CD hebt gekocht (Dus niet WEB), maar aangezien je deze mooi wil houden je deze niet gebruikt, en dus een digitale versei ergens illegaal vandaan hebt getoverd (of vanaf de Vinyl/CD hebt geript) en op een CD hebt gebrand.

Is het legaal om dit te doen en zal een aankoopbewijs van desbetreffende legale non-WEB aankoop voldoen, ondanks dat de versie op de gebrande CD van dubieuze afkomst is? Dubbel betalen lijkt me ook zo scheef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:50 

Donateur

Jaokeswa schreef:

Dan heb je dat toch in principe altijd of draai jij je hele setjes altijd op 150?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:59 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Jaokeswa schreef:

Dan heb je dat toch in principe altijd of draai jij je hele setjes altijd op 150?

ja klopt maar de meeste mainstream tracks zijn tegenwoordig allemaal 150, vaak draai ik zelf op 154
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:04 

Donateur

Dan moet je toch alsnog beatmatchen.

Of je nou van 148 naar 150 moet of 150 naar 154?
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen