Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:24 

Donateur

Kleine steekproef doen en dat aantal in verhouding zetten tot het totaal aantal Nederlanders ofzo. Misschien dat hij bij online radio makkelijker te meten is aangezien je bijvoorbeeld via Google gewoon kunt zien hoeveel mensen er per seconde op je site zijn. Mits ze luisteren via hun browser dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
JVDM schreef:
Hoeveel luisteraars heeft The Magic Show gemiddeld per aflevering?

Ben ik ook wel benieuwd naar ja, zal sowieso wel meer geworden zijn sinds het op Q-dance radio is.
Ook ben ik wel benieuwd naar hoe ze dat zo kunnen schatten.. net als met die tv-programmas altijd waar 1.5 miljoen mensen of whatever naar hebben zitten kijken..

Q-Dance heeft gewoon een tool die bijhoudt hoeveel mensen op dat moment op de stream ingetuned zijn. Zag dit ook in werking op een scherm toen ik bij Thunderdome Radio in de studio was, toen er gemiddeld 30k mensen luisterden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:32 

Hardtraxx Elite

Ja dat is ook wel zo, maar aangezien ik bijvoorbeeld altijd met 2 vrienden luister (dus totaal 3 mensen) via 1 stream... tja, hoe weten hun dat er 1 iemand mee luistert of dat er een kamer vol zit met 20 man ofzo... En dat steekproefsgewijs gebeuren vind ik ook maar onzin, zijn wel hele ruwe schattingen dan. Maargoed, het zijn natuurlijk geen gegevens die van wereldbelang zijn, dus zo nauwkeurig hoeft 't ook allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:21 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Ja dat is ook wel zo, maar aangezien ik bijvoorbeeld altijd met 2 vrienden luister (dus totaal 3 mensen) via 1 stream... tja, hoe weten hun dat er 1 iemand mee luistert of dat er een kamer vol zit met 20 man ofzo... En dat steekproefsgewijs gebeuren vind ik ook maar onzin, zijn wel hele ruwe schattingen dan. Maargoed, het zijn natuurlijk geen gegevens die van wereldbelang zijn, dus zo nauwkeurig hoeft 't ook allemaal niet.

Om een goede schatting te kunnen maken zou Q bijvoorbeeld een onderzoek kunnen doen onder de luisteraars over hun luistergedrag naar Q-dance radio. Je kunt dan een sectie van de survey richten op met wie je Q-dance radio luistert. Zo kun je berekenen hoeveel mensen er gemiddeld naar één ''view''(zo noem ik dat nu maar even) luisteren.

Die ''ruwe'' schattingen waar je 't over hebt zijn over 't algemeen niet zo ruw als je denkt, kijk bijvoorbeeld maar naar de peilingen in de politiek, daar wordt ook steekproefsgewijs onderzoek gedaan onder een 'sample-group' die representatief is voor NL hieruit komen vaak vrij nauwkeurige voorspellingen!

Echter denk ik niet dat dit soort data belangrijk is voor Q. Dit willen radio-stations vaak weten om adverteerders te kunnen krijgen en om te kunnen berekenen hoe veel geld ze kunnen vragen voor 1 minuut reclame.
Q-dance maakt geen gebruik van adverteerders maar gebruikt de radio-show als service en middel om meer binding met hun publiek te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Komen er nog meer tijdmachine setjes? Dacht dat ze allemaal kwamen? Of heb ik wat gemist.

Ze zijn wel allemaal opgenomen, of ze allemaal vrijkomen moet nog blijken, wellicht rond de volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Komen er nog meer tijdmachine setjes? Dacht dat ze allemaal kwamen? Of heb ik wat gemist.

Ze zijn wel allemaal opgenomen, of ze allemaal vrijkomen moet nog blijken, wellicht rond de volgende editie.

Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:

Bedankt.

Hey geen probleem man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:54 

Donateur

W0uT3R schreef:
Echter denk ik niet dat dit soort data belangrijk is voor Q. Dit willen radio-stations vaak weten om adverteerders te kunnen krijgen en om te kunnen berekenen hoe veel geld ze kunnen vragen voor 1 minuut reclame.
Q-dance maakt geen gebruik van adverteerders maar gebruikt de radio-show als service en middel om meer binding met hun publiek te maken.

Ja dan is het toch wel aardig om te weten hoeveel mensen er luisteren? xd Net zoals het van belang is hoeveel mensen Q-Dance.nl bezoeken, of DefQon of een feest van de concurrent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:17 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
W0uT3R schreef:

Ja dan is het toch wel aardig om te weten hoeveel mensen er luisteren? xd Net zoals het van belang is hoeveel mensen Q-Dance.nl bezoeken, of DefQon of een feest van de concurrent.

Dat zullen ze wel bekijken, maar waar ik op doel is dat het voor hen niet interessant is of er 1 of 20 mensen vanaf 1 IP-adres luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Iemand meer info over dat We R label waar Brighter Day laatst op gereleased is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:43 

Hardtraxx Veteran

Voorheen Brennan Heart Music als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Iemand meer info over dat We R label waar Brighter Day laatst op gereleased is?

Er zou snel meer info volgen had ik gelezen. Maar wanneer die info komt is een raadsel. Ben namelijk zelf er benieuwd naar welke artiesten erop zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:36 

Hardtraxxer

Ik zie de laatste tijd zo vaak staan achter een track DJ Tool, zoals bij Mario & Luigi DJ Tool van Solutio en The I's. Maar wat is DJ Tool en wat is er zo speciaal aan dat ze dat achter een titel van een track staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:48 

Hardtraxx Addict

brammetjepsv schreef:
Ik zie de laatste tijd zo vaak staan achter een track DJ Tool, zoals bij Mario & Luigi DJ Tool van Solutio en The I's. Maar wat is DJ Tool en wat is er zo speciaal aan dat ze dat achter een titel van een track staat?

Een DJ-Tool is een track die een DJ exclusief gebruikt in z'n livesets. Vaak een grappig plaatje of een grappige edit op een bestaande plaat. De DJ houdt deze vaak voor zich zelf. Soms geven ze, nadat ze al te vaak gedraaid zijn, ze weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:07 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
brammetjepsv schreef:

Een DJ-Tool is een track die een DJ exclusief gebruikt in z'n livesets. Vaak een grappig plaatje of een grappige edit op een bestaande plaat. De DJ houdt deze vaak voor zich zelf. Soms geven ze, nadat ze al te vaak gedraaid zijn, ze weg.

Oke, Bedankt! :thumbsup:

Dus wil ik hem live horen kan dat alleen bij Solutio & The I's zelf? Jammer, zo'n vette plaat! Zie ze zelden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

Die track is laatst nog weggegeven, kijk even bij releases --> gratis tracks, daar staat die ergens. En ja, die tools gebruike de dj's/dj alleen voor hun/zichzelf vaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:32 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Die track is laatst nog weggegeven, kijk even bij releases --> gratis tracks, daar staat die ergens. En ja, die tools gebruike de dj's/dj alleen voor hun/zichzelf vaak :)

Ja heb hem al gedownload, draai hem vaak, maar nog niet live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:29 

Hardtraxx Newbie

Weet iemand of Sektor 9 - Musicbox ooit gereleast is? Plaat uit 2006-2007 geloof ik. Tnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een Italiaanse hardstyletrack met de tekst:

Hit it hard [2x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9
What I use in the battle for the mind
Hit it hard, like it supposed
Pulling no blows to the nose
Like uncle L. said I hit it hard

Hit it hard [2x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Like uncle L. said I'm ripping up shows

Hit it hard [5x]

Hit, hit it hard

Hit it hard [3x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Iemand die me kan vertellen welke track dit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik zoek een Italiaanse hardstyletrack met de tekst:

Hit it hard [2x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Like uncle L. said I hit it hard

Hit it hard [2x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Hit it hard [5x]

Hit, hit it hard

Hit it hard [3x]

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Iemand die me kan vertellen welke track dit is?

Vraagje: Ik dacht dat TNT vorig jaar een podcast zouden gaan beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 10:56 

Hardtraxx Veteran

Track van El Mare: Hardstyle Guru - The Counter (eventueel de Paco Ezzemoto remix)

TNT had I Sound Loud On Soundcloud, was weer vrij gauw afgekapt geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:33 

Hardtraxx Veteran

Ah ja, dat was hem, thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:04 

Khadber schreef:
Track van El Mare: Hardstyle Guru - The Counter (eventueel de Paco Ezzemoto remix)

TNT had I Sound Loud On Soundcloud, was weer vrij gauw afgekapt geloof ik.

beter ook, want al die djs die ineens een eigen podcast hebben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 07:15 

Donateur

Ferdi Engels schreef:
Weet iemand of Sektor 9 - Musicbox ooit gereleast is? Plaat uit 2006-2007 geloof ik. Tnx!

http://www.amazon.com/Musicbox-Belgian- ... B005JTU7YG
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:52 

Hardtraxxer

Hoe heet dat hardcore nummer met de tekst

"Fuckling up your program" Hoorde bij masters of hardcore een edit of een remix bij Evil Activities live maar ik zoek de orginele..

Iemand die me kan helpen?

Ps: Hij is niet van de speedfreak want daar staat youtube vol mee haha
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen