Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:04 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Daveytl schreef:
Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?

Kijk, dit zijn pas 'vragen' die leuk zijn.

Ik vind dit een erg leuk idee.

Maar is het dan niet leuker om juist nog grotere verschillen te 'nemen'?

Ja, dat zou zeker leuk zijn. Maar ik vraag me vooral af wat de technisch iets mindere producers met de soundbank van technisch zeer begaafde producers kunnen en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:25 

Donateur

Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Daveytl schreef:
Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?

Kijk, dit zijn pas 'vragen' die leuk zijn.

Ik vind dit een erg leuk idee.

Maar is het dan niet leuker om juist nog grotere verschillen te 'nemen'?

Ja, dat zou zeker leuk zijn. Maar ik vraag me vooral af wat de technisch iets mindere producers met de soundbank van technisch zeer begaafde producers kunnen en andersom.

Scherp!

Erg vet idee. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 01:01 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Ik denk dat dat nog niet zo'n probleem is, als in die soundbank al goed gemixte kicks e.d. zitten... dan is het alleen de afmix of mastering waar een andere kwaliteit uit zou kunnen komen, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:53 

Hardtraxx Veteran

Er zijn op sounddesign na nog zoveel aspecten aan produceren. Denk dat het toch behoorlijk tegen zou vallen wat een amateur zou maken met een pro's soundbank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:40 

Hardtraxxer

Kan iemand mij uitleggen wat een gated kick is? Ik heb er wel eens eerder van gehoord of gelezen maar weet niet precies hoe ik een dergelijke kick kan herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Tracks van Delete, Hardstyle Mafia en Vazard (om maar wat voorbeelden te noemen) bevatten (bijna) altijd een gated kick, luister maar eens wat. Zit geen/weinig distortion op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

Kort gezegd is het een kick met een zeer harde punch die gevolgd wordt door een reverb, zonder een tail van bass. Andere mooie voorbeelden zijn de climax kick in Different Kind of Therapy, oud Promo werk of sommige Tymon kicks, al betwijfel ik dat je die kent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Ja zo zou je het ook kunnen noemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:15 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Tracks van Delete, Hardstyle Mafia en Vazard (om maar wat voorbeelden te noemen) bevatten (bijna) altijd een gated kick, luister maar eens wat. Zit geen/weinig distortion op.

Ik dacht dat HSM kicks juist één en al distortion waren, Raw Resistance bijvoorbeeld. Of is dat juist niet zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

De introkick niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:09 

Hardtraxx Addict

Ok dan klopt het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:09 

Hardtraxxer

Ik ben op zoek naar de Downloadlink van I Sound Loud On Soundcloud (1 tot en met 3) van Tuneboy. Helaas zijn die nergens meer te vinden of zijn offline (zoals Zippy). Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 16:44 

Ik vraag me dit al sinds het beluisteren van deze twee tracks af. Wat is in godsnaam het verschil tussen:
- E.S.T. - Darkfallus
- Section Grabuge - People Will Die (Tieum Remix)
?

Oh ja de vocals xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

EST is een alias van Tieum samen met Bartoch volgens mij. Daarom kan het in principe gewoon een Tieum plaat zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:17 

Hardtraxx Addict

Wat is in de hardstyle het verschil tussen '&' 'vs.' 'ft.' bij collabs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:25 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Wat is in de hardstyle het verschil tussen '&' 'vs.' 'ft.' bij collabs?

Dat zit ik me ook al een tijdje af te vragen. Zit er überhaupt verschil in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:54 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:39 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hier al is uitgelegd. & is samen, vs is tegen elkaar (vechten om de knoppen), ft. is dat er iemand nast zit, wel inbreng heeft, maar verder niets doet.

Volgens mij was het zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:28 

Aan het typen...

Ze zullen vast ieder wel een eigen betekenis hebben, maar in de hardstyle wordt alles gewoon door elkaar gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:33 

Lyst schreef:
Ze zullen vast ieder wel een eigen betekenis hebben, maar in de hardstyle wordt alles gewoon door elkaar gebruikt.

Ik wou net zeggen, wat een bullshit is het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

"&" is meestal een rasechte collab, "Ft." wordt gebruikt voor bijrolletjes zoals de vocals. "VS" betekende vroeger nog wel eens dat er 2 mixes zouden zijn van de track, maar tegenwoordig is het verworden tot een slechts stoer klinkende versie van &
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:51 

Hardtraxx Addict

Ik zie 't allemaal altijd als een pot nat collabs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:04 

Hardtraxx Veteran

Komen er nog meer tijdmachine setjes? Dacht dat ze allemaal kwamen? Of heb ik wat gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel luisteraars heeft The Magic Show gemiddeld per aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:18 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Hoeveel luisteraars heeft The Magic Show gemiddeld per aflevering?

Ben ik ook wel benieuwd naar ja, zal sowieso wel meer geworden zijn sinds het op Q-dance radio is.
Ook ben ik wel benieuwd naar hoe ze dat zo kunnen schatten.. net als met die tv-programmas altijd waar 1.5 miljoen mensen of whatever naar hebben zitten kijken..
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen