Track op de achtergrond tijdens Renagade?
View on YouTube
View on YouTube
Dat was eerst het geval, maar hij kreeg hem niet voor die tijd af. Ik denk dat het album eind april wel in de schappen van de webshops ligt.Jurheinen wrote:R3belzszszszssz
OT: Ik dacht dat Radical ooit een keer had gezegd dat zijn album in maart werd gereleased?
The R3belz feat. MC Renegade - Fight 4 Existence (HQ Preview)Riichard wrote:Track op de achtergrond tijdens Renagade?
View on YouTube
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.htmlDylan-E wrote:Ik ben op zoek naar een kabel/Verloop-stuk die vanaf me monitors (Behringer Truth B3031A) in een keer naar me pc kan zonder een midi/mixer aan te sluiten?
Iemand die zo iets heeft en waar je die kan krijgen en of die wel bestaat?
In Virtual DJ ofzo afspelen, opnemen kan ookmaarten0546 wrote:Ik vind veel nummers op iets hoger bpm veel fijner klinker, hoe kan ik dit makkelijk doen?
Thanks !Thepump wrote:http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.htmlDylan-E wrote:Ik ben op zoek naar een kabel/Verloop-stuk die vanaf me monitors (Behringer Truth B3031A) in een keer naar me pc kan zonder een midi/mixer aan te sluiten?
Iemand die zo iets heeft en waar je die kan krijgen en of die wel bestaat?
Gewoon een geluidskaart er tussen zetten. Anders deze kabel (wel 2 audio ingangen nodig, wss niet aanwezig)
http://www.bax-shop.nl/xlr-jack/klotz-a ... tails.html
Dat kan niet nee, of je moet steeds ff zelf pitchen, daarom dus beter een track geheel afspelen op 155 ofzo en die recorden. Heb je m in wmp of waar je ook muziek mee afspeelt altijd op die tempoDelt-A wrote:Volgens mij is er geen makkelijke manier om dat te doen. Met Virtual DJ kan het inderdaad, maar een hele playlist van losse tracks allemaal op bvb 153 bpm af laten spelen lukt niet.
Je kan natuurlijk al je tracks omhoog gaan pitchen met Audacity, maar dat kost je enorm veel tijd en het is saai.
Cooledit kan je ook gebruiken. Ligt er een beetje aan hoeveel nummers je omhoog wil pitchen. In cooledit heb je het binnen 30 sec per nummer gedaan.maarten0546 wrote:Thanks
Forum signatures uitgezetiMark wrote:Wie kan mij vertellen waarom onderschriften zijn uitgeschakeld?
iMark wrote:Wie kan mij vertellen waarom onderschriften zijn uitgeschakeld?
Edit, patrickjeb was me voor.De onderschriften/signatures op het forum zijn uitgezet, het kwam de overzichtelijkheid in topics en de laadtijden daarvan niet ten goede.
In je profiel kan je nog links en informatie neerzetten die je met anderen wilt delen!
Kijk, dit zijn pas 'vragen' die leuk zijn.Daveytl wrote:Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?
Ophidian en Audiofreq schijnen al met een bezig te zijn, dus we zullen wel zien wat daar uit komthoebedoelje wrote:Zoals; Audiofreq de soundbank van OphidianDaveytl wrote:Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?
Dat meen je! Haha.Steffnov wrote:Ophidian en Audiofreq schijnen al met een bezig te zijn, dus we zullen wel zien wat daar uit komthoebedoelje wrote:Zoals; Audiofreq de soundbank van OphidianDaveytl wrote:Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Baseer ik op dit gesprek he, dus niet boos worden als er niks uit komthoebedoelje wrote:Dat meen je! Haha.
Dat wist ik niet, toevallig.
Ik ben benieuwd!Steffnov wrote:Baseer ik op dit gesprek he, dus niet boos worden als er niks uit komthoebedoelje wrote:Dat meen je! Haha.
Dat wist ik niet, toevallig.