Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 02:39 

Hardtraxxer

Heeft iemand mischien een linkje voor de set van partyraiser en nosferatu @ inqontrol 2010? Of is die nooit online gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:05 

Hardtraxx Addict

Casparaa schreef:
Heeft iemand mischien een linkje voor de set van partyraiser en nosferatu @ inqontrol 2010? Of is die nooit online gekomen?

lsdb.nl

http://lsdb.nl/search.html?qk=Nosferatu ... l+2010&s=y
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat heeft met criminele bende Q-Dance te maken. Die willen podcasts niet gratis weggeven. Is precies hetzelfde met de Ben Harder show. Die kon je eerst ook downloaden nu niet meer.

Crimineel man, de wet volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:27 

Hardtraxxer

Iemand die melodieuze hc tracks kent zoals:
- Brian NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
- Korsakoff & Re-Style - Unconquered
- Ophidian - The Middle Children

???

alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

kijk even in hardcore sectie, en anders gewoon ff verschillende labels langs op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:37 

Hardtraxx Veteran

Alles van Amnesys, DJ D, Re-Style, Art of Fighters en Tha Playah. Kun je weer een tijdje vooruit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:30 

Hardtraxxer

weet iemand iets over deze plaat?
release of free release?

Angerfist - Chronic Disorder(BPM Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

InsaneJunkie schreef:
weet iemand iets over deze plaat?
release of free release?

Angerfist - Chronic Disorder(BPM Remix)

Dat zal Catscan vs Menace 2 Society - Chronic Counter zijn ;) En die is al een tijdje uit. Of bedoel je een andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:13 

Hardtraxxer

Quakers (Edit) en Delusion (Edit) zijn nu al te koop op Itunes van de Hardbass cd, is het dan toegestaan om die tracks te draaien in een club??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:34 

Hardtraxxer

Jep, alleen zit er geen intro - outro in
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:48 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Quakers (Edit) en Delusion (Edit) zijn nu al te koop op Itunes van de Hardbass cd, is het dan toegestaan om die tracks te draaien in een club??

Ik geloof het niet. Zijn ook niet voor niets edits. Maar Delusion is geloof ik sinds vandaag uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:11 

Hardtraxxer

Ilmar schreef:
Jep, alleen zit er geen intro - outro in
Piep schreef:
Ik geloof het niet. Zijn ook niet voor niets edits. Maar Delusion is geloof ik sinds vandaag uit ;)

Oke, hier kan ik dus ook niks mee. Maar het zou logisch zijn dat je ze wel mag draaien toch, als je er voor betaald hebt.

https://itunes.apple.com/nl/artist/freq ... d322565561 ff naar beneden scrollen, nummer 2 en 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

tuurlijk mag je die draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:29 

Hardtraxx Addict

Wie weet nummers met verschillende kicks waar het met een kick begint en een andere (in mijn ogen hardere) er dan in klapt? Vind dat echt gruwelijk.
Zoals in bijvoorbeeld Let's Get Weird of Drug 'n' Roll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Piep schreef:
Sensive schreef:

Undiscovered is sinds vandaag uit, daar verwar je 'm mee denk ik. :P ;)

Strep schreef:
Wie weet nummers met verschillende kicks waar het met een kick begint en een andere (in mijn ogen hardere) er dan in klapt? Vind dat echt gruwelijk.

In Wilde Gullie Bass komt ook net zoals in de mid intro van Drug 'n Roll steeds een andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:38 

Donateur

Roan schreef:
Hoe kan het dat de meeste radioshows (Theracords, MiM, A2, HWS etc.) wel gewoon te downloaden zijn en The Magic Show niet meer? Als er promo's in zitten hebben ze altijd wel een stal jingles klaar om de track zodanig te beïnvloeden dat deze niet zomaar geript en door andere DJ's gedraaid kan worden.

The Magic Show en andere Q-Dance soundcloud's zjn nog steeds te downloaden, er verschijnen toch ook steeds Zippy's. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waar die Fusion albumarts in hoge resolutie staan? Vroeger stonden ze altijd bij die ontwerper op z'n Flickr-account, maar kan ze tegenwoordig nergens meer vinden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Weet iemand waar die Fusion albumarts in hoge resolutie staan? Vroeger stonden ze altijd bij die ontwerper op z'n Flickr-account, maar kan ze tegenwoordig nergens meer vinden :oh:

http://www.flickr.com/photos/zoltanfekete/

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Oxbow schreef:

?

Dom, zat op een heel ander account te klikken en die was verwijderd :P
Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:51 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

Android, en als we buiten de HS gaan veel Tymon tracks, met Purgatory als schitterend voorbeeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Mr Lellebel schreef:
Oxbow schreef:

?

Dom, zat op een heel ander account te klikken en die was verwijderd :P
Dankjewel!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:09 

Artiest

Piep schreef:
Sensive schreef:

Natuurlijk mag dat wel. Alles wat je kunt kopen kun je gewoon draaien en is gewoon van jou? Het is alleen wel knap om een radio edit normaal te mixen. Het is niet voor niets dus een radio edit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:47 

Strep schreef:

The Outside Agency - The Alchemist vind ik daar een meesterlijk voorbeeld van, die hoorde ik vandaag weer. De ene kick is veel lekkerder dan de andere en zorgt voor zoveel energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 10:42 

Hardtraxx Addict

Strep schreef:

Geck-e - Technoir <- wel een goed voorbeeld van een nummer waarin de kick steeds lomper word :P
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen