C
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Heeft iemand mischien een linkje voor de set van partyraiser en nosferatu @ inqontrol 2010? Of is die nooit online gekomen?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Casparaa wrote:Heeft iemand mischien een linkje voor de set van partyraiser en nosferatu @ inqontrol 2010? Of is die nooit online gekomen?
lsdb.nl

http://lsdb.nl/search.html?qk=Nosferatu ... l+2010&s=y
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nerazzurro93 wrote:Dat heeft met criminele bende Q-Dance te maken. Die willen podcasts niet gratis weggeven. Is precies hetzelfde met de Ben Harder show. Die kon je eerst ook downloaden nu niet meer.
Crimineel man, de wet volgen.
Hardtraxxer
122 posts member since 2013
last seen May 2013
Iemand die melodieuze hc tracks kent zoals:
- Brian NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
- Korsakoff & Re-Style - Unconquered
- Ophidian - The Middle Children

???

alvast bedankt.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
kijk even in hardcore sectie, en anders gewoon ff verschillende labels langs op youtube.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Alles van Amnesys, DJ D, Re-Style, Art of Fighters en Tha Playah. Kun je weer een tijdje vooruit ;)
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
weet iemand iets over deze plaat?
release of free release?

Angerfist - Chronic Disorder(BPM Remix)
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
InsaneJunkie wrote:weet iemand iets over deze plaat?
release of free release?

Angerfist - Chronic Disorder(BPM Remix)
Dat zal Catscan vs Menace 2 Society - Chronic Counter zijn ;) En die is al een tijdje uit. Of bedoel je een andere?
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Quakers (Edit) en Delusion (Edit) zijn nu al te koop op Itunes van de Hardbass cd, is het dan toegestaan om die tracks te draaien in een club??
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Jep, alleen zit er geen intro - outro in
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Sensive wrote:Quakers (Edit) en Delusion (Edit) zijn nu al te koop op Itunes van de Hardbass cd, is het dan toegestaan om die tracks te draaien in een club??
Ik geloof het niet. Zijn ook niet voor niets edits. Maar Delusion is geloof ik sinds vandaag uit ;)
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Ilmar wrote:Jep, alleen zit er geen intro - outro in
Piep wrote: Ik geloof het niet. Zijn ook niet voor niets edits. Maar Delusion is geloof ik sinds vandaag uit ;)
Oke, hier kan ik dus ook niks mee. Maar het zou logisch zijn dat je ze wel mag draaien toch, als je er voor betaald hebt.

https://itunes.apple.com/nl/artist/freq ... d322565561 ff naar beneden scrollen, nummer 2 en 7
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
tuurlijk mag je die draaien..
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Wie weet nummers met verschillende kicks waar het met een kick begint en een andere (in mijn ogen hardere) er dan in klapt? Vind dat echt gruwelijk.
Zoals in bijvoorbeeld Let's Get Weird of Drug 'n' Roll.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 35 minutes ago
Piep wrote:
Sensive wrote:Quakers (Edit) en Delusion (Edit) zijn nu al te koop op Itunes van de Hardbass cd, is het dan toegestaan om die tracks te draaien in een club??
Ik geloof het niet. Zijn ook niet voor niets edits. Maar Delusion is geloof ik sinds vandaag uit ;)
Undiscovered is sinds vandaag uit, daar verwar je 'm mee denk ik. :P ;)

Strep wrote:Wie weet nummers met verschillende kicks waar het met een kick begint en een andere (in mijn ogen hardere) er dan in klapt? Vind dat echt gruwelijk.
In Wilde Gullie Bass komt ook net zoals in de mid intro van Drug 'n Roll steeds een andere kick.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Roan wrote:Hoe kan het dat de meeste radioshows (Theracords, MiM, A2, HWS etc.) wel gewoon te downloaden zijn en The Magic Show niet meer? Als er promo's in zitten hebben ze altijd wel een stal jingles klaar om de track zodanig te beïnvloeden dat deze niet zomaar geript en door andere DJ's gedraaid kan worden.
The Magic Show en andere Q-Dance soundcloud's zjn nog steeds te downloaden, er verschijnen toch ook steeds Zippy's. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Weet iemand waar die Fusion albumarts in hoge resolutie staan? Vroeger stonden ze altijd bij die ontwerper op z'n Flickr-account, maar kan ze tegenwoordig nergens meer vinden :oh:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Oxbow wrote:Weet iemand waar die Fusion albumarts in hoge resolutie staan? Vroeger stonden ze altijd bij die ontwerper op z'n Flickr-account, maar kan ze tegenwoordig nergens meer vinden :oh:
http://www.flickr.com/photos/zoltanfekete/

?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Mr Lellebel wrote:
Oxbow wrote:Weet iemand waar die Fusion albumarts in hoge resolutie staan? Vroeger stonden ze altijd bij die ontwerper op z'n Flickr-account, maar kan ze tegenwoordig nergens meer vinden :oh:

?
Dom, zat op een heel ander account te klikken en die was verwijderd :P
Dankjewel!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Strep wrote:Wie weet nummers met verschillende kicks waar het met een kick begint en een andere (in mijn ogen hardere) er dan in klapt? Vind dat echt gruwelijk.
Android, en als we buiten de HS gaan veel Tymon tracks, met Purgatory als schitterend voorbeeld ;)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Oxbow wrote:
Mr Lellebel wrote:

?
Dom, zat op een heel ander account te klikken en die was verwijderd :P
Dankjewel!
:D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zou het niet gaaf zijn als producers een keer met elkaars soundbank een track gaan maken?
Lijkt mij bijvoorbeeld erg gaaf als Radical Redemption een keer wat met de soundbank van The Machine/ Chris One gaat produceren. Gebeurt dit überhaupt wel eens?
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Piep wrote:
Natuurlijk mag dat wel. Alles wat je kunt kopen kun je gewoon draaien en is gewoon van jou? Het is alleen wel knap om een radio edit normaal te mixen. Het is niet voor niets dus een radio edit :)
N
The Outside Agency - The Alchemist vind ik daar een meesterlijk voorbeeld van, die hoorde ik vandaag weer. De ene kick is veel lekkerder dan de andere en zorgt voor zoveel energie.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Geck-e - Technoir <- wel een goed voorbeeld van een nummer waarin de kick steeds lomper word :P