Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:51 

Hardtraxx Veteran

Net in een PM naar Dakpan gestuurd, maar voor de handigheid

Op zich is het niet zo heel erg moeilijk. Je neemt een bestand vanuit je map, vanuit iTunes of wat dan ook, en sleept die naar het Spel scherm. Die geeft dan direct het audio spectrum van je bestand. Even een paar willekeurig gekozen voorbeelden om aan te geven hoe het gelezen moet worden.

Afbeelding

Is een prima voorbeeld van een track die goed is. Mooie rechte lijn op de 20 kHZ. Gewoon een standaard 320 track dus. Hoe warmer de kleur, hoe beter ook. Hoe meer het hierop lijkt, hoe beter

Afbeelding

Is een 128 webje. Ziet er al duidelijk minder uit, maar het valt nog mee. Kan hem echter niet aanraden.

Afbeelding

Wat hier is gebeurd, geen idee, maar duidelijk is dat er wat mis mee is. In de mid-range mist er een heleboel data, wat ook te horen is.

Afbeelding

Ten slotte is gewoon ronduit dramatisch. Is het effect dus van een youtube ripje. Mocht je dit niet horen dan raad ik aan een gehoorapparaat te nemen :P

Hoop dat het nu wat duidelijker is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

Thanks, zal het programmatje een downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:13 

Mooie uitleg steff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:45 

Hardtraxxer

Is die van Get Wasted soms een vinyl rip van een platenspeler die slecht afgesteld is / een verrote naald heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Is die van Get Wasted soms een vinyl rip van een platenspeler die slecht afgesteld is / een verrote naald heeft?

Nope, is een WEB. Misschien een foutje in het programma zelf, maar kan ook iets in de verkoop zijn of wat dan ook. Zijn vast wel meer mensen met die track, misschien dat die het kunnen proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:02 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:33 

Hardtraxx Addict

Ik zat me vandaag af te vragen wat een platenlabel nou eigenlijk precies doet voor een artiest.

Bijvoorbeeld;

Je ziet bij producers altijd enorme studio's, met dure apparatuur etc. Betaalt het label dat of doen de producers dat zelf?

Misschien iemand die hier een beetje licht op kan schijnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Ik zat me vandaag af te vragen wat een platenlabel nou eigenlijk precies doet voor een artiest.

Bijvoorbeeld;

Je ziet bij producers altijd enorme studio's, met dure apparatuur etc. Betaalt het label dat of doen de producers dat zelf?

Misschien iemand die hier een beetje licht op kan schijnen?

Zover ik weet betalen de artiesten dat gewoon zelf, want de studio's zitten ook vaak gewoon bij huis. Een platenlabel doet volgens mij de mastering van een plaat en brengt die uit en regelt verdere promotie van de artiesten en de platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

Waarom moest Profite zijn naam veranderen naar Rebourne? Want ik vind de naam Profite toch echt 3234x vetter dan Rebourne.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Waarom moest Profite zijn naam veranderen naar Rebourne? Want ik vind de naam Profite toch echt 3234x vetter dan Rebourne.. :huh:

omdat het teveel op prophet leek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:

Leek teveel op die van een bekende hardstyle dj :P En die DJ heeft zo onwijs veel voor de scene betekend en houdt op het moment de scene ook wel in leven dusja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Destination schreef:

omdat het teveel op prophet leek

Dat is wel bijzonder triest.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Can you name them all?

Afbeelding

Ik zie Miss Hysteria, Day-Mar, Korsakoff en S'Aphira. Voor de rest, geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:44 

Hardtraxx Veteran

Dana en Amada ook volgens mij...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:54 

De mooiste niet vergeten he: Miss K8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Linksboven Lucy Furr/Miss Hysteria
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:58 

Hardtraxx Addict

Waar zijn de onderschriften gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:19 

Hardtraxxer

Hoe kan het dat de meeste radioshows (Theracords, MiM, A2, HWS etc.) wel gewoon te downloaden zijn en The Magic Show niet meer? Als er promo's in zitten hebben ze altijd wel een stal jingles klaar om de track zodanig te beïnvloeden dat deze niet zomaar geript en door andere DJ's gedraaid kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:58 

Dat heeft met criminele bende Q-Dance te maken. Die willen podcasts niet gratis weggeven. Is precies hetzelfde met de Ben Harder show. Die kon je eerst ook downloaden nu niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dat heeft met criminele bende Q-Dance te maken. Die willen podcasts niet gratis weggeven. Is precies hetzelfde met de Ben Harder show. Die kon je eerst ook downloaden nu niet meer.

Tja in je eigen benen schieten... Promo's kunnen nog steeds geknipt worden alleen is de normale gebruiker de dupe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:37 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Waar zijn de onderschriften gebleven?

heeft jor-d uitgeschakeld ivm beter laad tijden van de site.

@foto, rheeza staat er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:47 

Hardtraxx Elite

@foto Anime volgens mij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

Een track met als vocal iets van energy/nrg ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:09 

Nerazzurro93 schreef:

Q-Dance doet dit niet meer op last van Buma/Stemra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:24 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Een track met als vocal iets van energy/nrg ?

Activator - NRG
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen