Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:21 

Bierkoning

Ja ik had hem inderdaad wel gevonden met mixintro & outro, maar vroeg me af of dat een officiële versie was zeg maar.

Edit: Was @ een post die weggehaald is volgens mij xd Gaat nog steeds over Lunatick (Noisecontrollers Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 02:18 

Hardtraxx Addict

Weet iemand toevallig waar ook alweer de break/vocals van Donkey Rollers - Overcome vandaan kwam? Heb het ooit ergens gezien maar kan het nergens meer terug vinden. Zojuist begonnen aan een remix om te laten horen op Dancefair komende zondag en zou hiervoor dus graag de vocals uit het origineel gebruiken :D

Alvast bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 17:49 

Hardtraxx Veteran

Stereorockerz schreef:
Weet iemand toevallig waar ook alweer de break/vocals van Donkey Rollers - Overcome vandaan kwam? Heb het ooit ergens gezien maar kan het nergens meer terug vinden. Zojuist begonnen aan een remix om te laten horen op Dancefair komende zondag en zou hiervoor dus graag de vocals uit het origineel gebruiken :D

Misschien dat je van hieruit wat verder kan zoeken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:57 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Stereorockerz schreef:

Misschien dat je van hieruit wat verder kan zoeken. :D

Ah dat was het dus! Bedankt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Jack of Sound Mash Up) Is deze track ooit vrijgegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Noisecontrollers vs. Adele - So High To The Rain (Jack of Sound Mash Up) Is deze track ooit vrijgegeven?

https://soundcloud.com/unnamedofficial/ ... s-adele-so

Niet de officiële, maar wel vrijwel hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Destination schreef:

https://soundcloud.com/unnamedofficial/ ... s-adele-so

Niet de officiële, maar wel vrijwel hetzelfde.

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:28 

Weet iemand een goed programma om muziek te luisteren, net zoiets als Spotify, maar dan zonder yos in de reclame en zonder 10 uur limiet per maand? Oh ja er moet natuurlijk wel veel hardstyle en hardcore op te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:57 

Dat heeft lang niet de mogelijkheden van spotify. Je kunt daar hele albums en releases luisteren. Opmerkelijk hoeveel die aan hardstyle/hardcore hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Weet iemand een goed programma om muziek te luisteren, net zoiets als Spotify, maar dan zonder yos in de reclame en zonder 10 uur limiet per maand? Oh ja er moet natuurlijk wel veel hardstyle en hardcore op te vinden zijn.

soundcloud app (win8), kun je tegenwoordig playlists op maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:04 

Tja dat is niet relevant voor mij. Bovendien ben je dan afhankelijk van producers en die zetten geen full releases erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:21 

Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:

http://www.grooveshark.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:27 

Skyscraper schreef:
Nerazzurro93 schreef:

http://www.grooveshark.com

Lang niet zo uitgebreid als spotify, erg beperkt zelfs, maar er valt wel iets te vinden. Toch bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Tja dat is niet relevant voor mij. Bovendien ben je dan afhankelijk van producers en die zetten geen full releases erop.

Dus je wilt met spotify , volledige hardstyle platen downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:30 

Hardtraxx Veteran

op deze pagina staan alternatieven
http://alternativeto.net/software/spotify/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:32 

Nuracore schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Dus je wilt met spotify , volledige hardstyle platen downloaden?
Nee alleen beluisteren :D. Met soundcloud kun je meestal alleen previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:33 

Nuracore schreef:
op deze pagina staan alternatieven
http://alternativeto.net/software/spotify/
Thanks, zal het eens bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:43 

Aan het typen...

Spotify Unlimited/Premium >.< Verwacht maar niet dat er legale software bestaat die en gratis is en geen advertenties en of limiet heeft. Voor 5 euro in de maand kun je onbeperkt luisteren en heb je geen reclames meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:53 

Lyst schreef:
Spotify Unlimited/Premium >.< Verwacht maar niet dat er legale software bestaat die en gratis is en geen advertenties en of limiet heeft. Voor 5 euro in de maand kun je onbeperkt luisteren en heb je geen reclames meer.

Ja daar kwam ik net achter, niks is gratis. Ik vind het niet nodig om geld uit te geven voor muziek, want het is voor mijn eigen plezier en dan kan het geen kwaad dat ik gratis naar muziek luister. Alhoewel 5 euro heel weinig is. Is het overwegen waard. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:30 

Hardtraxx Veteran

Bestaat Warface tegenwoordig uit 3 personen?

Citaat:
if our facebook page www.facebook.com/WarfaceOfficial reaches 500 likes we will give this Mash-up away for free!

http://www.facebook.com/WarfaceOfficial (zie foto)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Warface is gewoon alleen Triax as far as I know
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Dat dacht ik dus ook, vandaar dus mijn vraag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:05 

Hardtraxx Veteran

Als je iets verder had gelezen
Citaat:
Big news! Warface is going to add 2 members to the team! Check a little bit of their background here:

MC Jor-D (Jordy Velraads):
The passion for music started at the time he was a teenager. In the beginning he mainly listened Hardcore music and also visited a lot of parties. After a couple of years he also started to listen to (Raw) Hardstyle and that gave him a lot of inspiration to start Mc-ing. In 2010 he performed for the first time at Bass Attack. At this party Remco-Jan heard him perform and saw his talent and potential. After that he asked him to be part of Warface.

Dj Eclipse (Youri Claessens):
His interest in the harder styles started at a younger age. He grew up with Hardcore, Hardstyle and Jumpstyle. He was immediately hooked at the harder styles, especially Hardstyle. After visiting a couple of parties he knew he wanted to be a DJ. Besides being active as a DJ, he started to organise parties. With a couple of friends he started Berg Events. As a result he met Remco-Jan. After some good laughs, drinks and serious conversations, it was quit clear that they shared the same passion and vision musical wise. After a couple of studio sessions he asked Youri to join the Warface team.

Snap overigens echt niet wat er de meerwaarde van is. Lijkt me alleen maar irritant met boekingen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:16 

Donateur

Jordy heeft mij wat uit te leggen.. beetje MC worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

Hey vet dat Jor-D gaat MC'en!
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen