Krijgt Jor-D nu ook Wannabe voor zijn naam? 
Andere Jor-D neem ik aan. Kan je zie aan persoonlijke naamDelt-A wrote:Hey vet dat Jor-D gaat MC'en!
Andere Jor-D neem ik aan. Kan je zie aan persoonlijke naamDelt-A wrote:Hey vet dat Jor-D gaat MC'en!
Lenny wrote:Andere Jor-D neem ik aan. Kan je zie aan persoonlijke naamDelt-A wrote:Hey vet dat Jor-D gaat MC'en!
ga dood. als iets wel grappig is dan is het master movies.Nerazzurro93 wrote:Hoe heet het nummer op 3:10? Iets van Neophyte volgens mij. Let niet op het filmpje, is ook totaal niet grappig.
-masterlijk filmpje-
Edit hep em al: bedankt hoor!

Waarom zouden we dat willen?StephanKetz wrote:Can you name them all?
Omdat een echte, echte hardstyle/hardcore fan alle artiesten moeten kennen!patrickjeb wrote:Waarom zouden we dat willen?
Je postcodeSL8492 wrote:Wil me graag aanmelden op Hardstyle.com zodat ik daar de tracks kan kopen ipv downloaden via youtube. Weet alleen niet wat ik in moet vullen bij 'Zip code', iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
ThanksKSwoosh wrote:Je postcodeSL8492 wrote:Wil me graag aanmelden op Hardstyle.com zodat ik daar de tracks kan kopen ipv downloaden via youtube. Weet alleen niet wat ik in moet vullen bij 'Zip code', iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt
meestal eerst 4 cijfers en dan 2 lettersDelt-A wrote:Dat is toch gewoon postcode?
twee letters, vier cijfers, SL 8492 bijvoorbeeld