Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:46 

Donateur

Ga het nog eens vertellen: niemand kan je hier wijze informatie over geven het blijft altijd een gok (steekproef) en als je zeker wilt zijn om binnen te komen op een feest moet je wachten tot je 18 bent.

Groetjes,
Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Wat is precies de connectie tussen Inner Heat en Atmozfears?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:

TVDS produceert (mee met) (sommige) Inner Heat tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:01 

Hardtraxx Addict

Zijn er beelden online van de decibel dvd en dan met name de camping after party of andere gedeelten van de camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:41 

Hardtraxxer

niet van de camping, wel de mainstage en de andere stages
zoek op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 08:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Destination schreef:

TVDS produceert (mee met) (sommige) Inner Heat tracks

Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:22 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Hard With Style schreef:
Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken :thumbsup: ?

Hoop het voor die maat van je, anders heeft hij een vrij saaie avond als belg zijnde in Rotterdam. Zoek alvast even op waar de Ski Hut is en cafe Plein ;)

Ik ga al sinds 2007 naar alle grote feesten, was toen 16. Ben vanaf toen tot en met nu nog nooit om m'n ID gevraagd. Dus om nou te zeggen dat er zo streng gecontroleerd wordt; nee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 10:55 

Hardtraxx Veteran

Het is steekproefsgewijs. Ben 2 keer gecontroleerd, toen ik net 18 was en bij Loudness in Rotterdam. Zie er zelf ook niet echt zwaar oud uit, maar je moet het gewoon treffen. In Rotterdam kozen ze gewoon 5 man uit, waarvan enkele al 23 waren.

Je moet geluk hebben, er is geen verzekering dat je ze je niet of wel controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb op Defqon 2010 gehad dat iedereen zijn ID moest laten zien. dus ook de oudere lui. Kan dus ook net zo goed. Het is dus een risico wat je neemt, garantie kun je niet krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:08 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ik heb op Defqon 2010 gehad dat iedereen zijn ID moest laten zien. dus ook de oudere lui. Kan dus ook net zo goed. Het is dus een risico wat je neemt, garantie kun je niet krijgen.

Inderdaad, Defqon 2010 is bij mij ook het enige feest geweest ooit waar ik 'm moest laten zien. Was toen gelukkig al 19. Er werd toen steeds om de 3 mensen naar ID gevraagd.

Dit jaar is er wel bij Loudness (Klokgebouw) na een paar uur binnen naar de ID van mijn vriendin gevraagd (22) omdat ze haar er jong uit vonden zien. Ze is gewoon klein, vandaar de argwaan. Maar na haar ID gezien te hebben boden ze gelijk excuses aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ik wordt de laatste tijd steeds vaker gecontroleerd :cry:
Op Loudness inderdaad ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:18 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
zoek op youtube

Niks van de camping dus of de after en pre party? Matig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:35 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Skyscraper schreef:
zoek op youtube

Niks van de camping dus of de after en pre party? Matig zeg.

staat ook niet op de dvd, dit is het enigste van de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 03:14 

Hardtraxx Veteran

Is het nou Zatox Meets The R3bels - Choirs of Choir? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 09:10 

Donateur

Choir volgens discogs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:26 

Hardtraxx Veteran

Iemand gisteren naar de uitzending van WIldstylez geluisterd op Q-Dance radio? Wat heeft hij allemaal gedaraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Iemand gisteren naar de uitzending van WIldstylez geluisterd op Q-Dance radio? Wat heeft hij allemaal gedaraaid?

Als ik het me goed kan herinneren, tijdens z'n set zelf (van 45 minuten):
Back 2 Basics, Feel So Good, The Phantom Beat, Daydreamer, Extraordinary Hapiness, Into The Light, Complex Situation, What It's Like en nog wat.
EDIT: Brighter en Timeless ook nog, met precies dezelfde overgang als in HWS 16. :D

Buiten z'n set werd er nog het volgende gedraaid:
Life Beyond Earth, Art Of Creation, Revenge, Delay Distortion, You & Me (Remix), No Time To Waste, Silver Nikan - We Are Bass Freaks, Single Sound, KYHU
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:21 

Back 2 Basics, The Phantom Beat, Daydreamer, Extraordinary Hapiness, Into The Light, Complex Situation :love: :drool: Wat een baas blijft het toch die Wildstylez...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:13 

Hardtraxxer

Iemand een idee of er bij de weekendtickets van intents nog fee enzo komt? Is bij de rest wel maar omdat dit een speciale actie is staat het er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:26 

Hardtraxx Veteran

Bestaat het team van Degos & Re-done nou alleen uit Thijs en Peter of produceerd Krijn nog mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:01 

Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
Ik zie vaak mensen hier reactie geven DJ x (live) heel vet, veel beter dan normaal etc.

Ik begrijp het fenomeen live niet helemaal ben ik bang. Ik heb het idee, dat er van te voren al afgesproken wordt wat er gedraaid gaat worden en dan de organisatie daar een show om heen bouwt.

Wat houdt "live" precies in?

Live is een set die alleen bestaat uit eigen nummers, en die vaak al van tevoren is gemaakt (bijna 100% van de gevallen). Ik denk inderdaad ook dat daar al een lichtshow omheen is gebouwd door de lichtman :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Abyss & Judge?

Afbeelding

Justin Prime?

Afbeelding

Ik weet dat Abyss & Judge uit elkaar zijn maar is Justin nu verder onder Justin Prime?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:55 

Hardtraxx Veteran

Jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:28 

Hardtraxx Addict

Wow, sudden clarity, ik vind Cannonball van hem (en Showtek) namelijk een erg vette plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:21 

Hardtraxx Addict

jordifcg schreef:
Bestaat het team van Degos & Re-done nou alleen uit Thijs en Peter of produceerd Krijn nog mee?

Zover ik weet produceerd Krijn inderdaad ook gewoon mee! Peter en Thijs doen het podiumwerk. :)

Kan 1 van de 3 helden dit bevestigen? :loving: Ik zou jullie nog een krat Grolsch komen brengen he! :P
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen