D
Artiest
184 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Basss27 wrote:
jordifcg wrote:Bestaat het team van Degos & Re-done nou alleen uit Thijs en Peter of produceerd Krijn nog mee?
Zover ik weet produceerd Krijn inderdaad ook gewoon mee! Peter en Thijs doen het podiumwerk. :)

Kan 1 van de 3 helden dit bevestigen? :loving: Ik zou jullie nog een krat Grolsch komen brengen he! :P
met zijn 3en natuurlijk :) kratje Grolsch kun je thuis laten, of hem naar Re-Done brengen ;-) (K)
J
Nijidik wrote:Wow, sudden clarity, ik vind Cannonball van hem (en Showtek) namelijk een erg vette plaat :thumbup:
Idd, vind Showtek wel geniaal met wat ze nu maken, maar wist niet dat Justin Prime dus 50% van Abyss & Judge was.

En volgens mij is die andere verder gegaan onder The Judge.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
JEFSKIII wrote:
Nijidik wrote:Wow, sudden clarity, ik vind Cannonball van hem (en Showtek) namelijk een erg vette plaat :thumbup:
Idd, vind Showtek wel geniaal met wat ze nu maken, maar wist niet dat Justin Prime dus 50% van Abyss & Judge was.

En volgens mij is die andere verder gegaan onder The Judge.
Judge is Justin Prime, Wat er met Abyss oftewel Gevrey Heijnes is gebeurd weet ik niet..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Weet iemand wat er eigenlijk met Slim Shore aan de hand is? Hij heeft best een hoop klaarliggen, maar ook zijn facebook is bijvoorbeeld erg weinig aan gedaan de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:Weet iemand wat er eigenlijk met Slim Shore aan de hand is? Hij heeft best een hoop klaarliggen, maar ook zijn facebook is bijvoorbeeld erg weinig aan gedaan de laatste tijd.
Druk bezig geweest in de studio voor zover ik weet, ook voor andere artiesten tracks gemaakt/meegeholpen. In de beat the bridge trailer zit een nieuwe track van m.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Producerstrekje lijkt mij. Als producer weet je precies hoe iets "hoort" te klinken, of hoe je het in gedachten had. Dan wil je dat natuurlijk zoveel mogelijk nastreven.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Socializerz wrote:Maar aan welke knoppen draaien ze dan bijvoorbeeld? is dit voor de show of heeft dit ook echt effect?
Hij draait sowieso aan de kanalen die uberhaupt gebruikt worden. Je kan zelf wel kijken hoe het zit: meest bovenste knoppenrij op de mixer is de gain (volume per kanaal), dan eronder hoog, midden, laag. Kijk waar aan draait en voila, je weet wat de bedoeling is.

Meestal zijn dat soort dingen lastig te horen, aangezien het maar kleine bewegingen aan de knoppen zijn. Heeft het nut? Hangt er puur vanaf hoe je het bekijkt. De producer wil heel graag zijn track op de best mogelijke manier laten horen, maar dat zijn meestal details die niet altijd even goed opvallen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Meestal doen DJ's dat om in het ritme te blijven/ komen van de plaat.
Maar is idd een trekje die eigenlijk niet nodig is en meer om verveling tegrn te gaan denk ik.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Dat is nergens voor nodig. Is gewoon om iets te doen te hebben tijdens de break of wat dan ook.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik merk het bij mezelf ook, vaak als je 2-3 minuten niks te doen hebt (inmixen is zo gebeurd), ga je wat willekeurig aan knopjes zitten haha, bij mij is dat extreem vaak de Cue knop :P
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Vraagje! Headhunterz zit nog niet bij een ander label. Is hier iets over bekend? Want ik heb het idee dat ie z'n eigen label gaat starten. In HWS 16 werd Outlanders Our World nog gedraaid. Heady zei toen dat hij hem wou benaderen om te vragen of hij al aangesloten was bij een label en zag toen dat hij bij DWX zit.

Iemand die iets weet? Want tsja, Heady's tracks moeten ook gereleased worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Headhunterz is inderdaad een label aan het opzetten (althans, daar lijkt het nu inderdaad op). Het is alleen nog niet aangekondigd hoe, wat en waar.
Ik neem aan dat zodra dat bekend is het redelijk groot nieuws is en je er dus niet omheen kunt ;).

Ik hoop in ieder geval dat het vrij rap komt, want Reignite is bijvoorbeeld al gedraaid op Defqon, dus het mag wel langzamerhand komen..
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Khadber wrote:Headhunterz is inderdaad een label aan het opzetten (althans, daar lijkt het nu inderdaad op). Het is alleen nog niet aangekondigd hoe, wat en waar.
Ik neem aan dat zodra dat bekend is het redelijk groot nieuws is en je er dus niet omheen kunt ;).

Ik hoop in ieder geval dat het vrij rap komt, want Reignite is bijvoorbeeld al gedraaid op Defqon, dus het mag wel langzamerhand komen..
Reignite is toch gewoon full uit? Ik heb die in ieder geval al lang binnen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Officieel niet, gelekt via die digitalmusic.pl. Zou wel de bedoeling geweest zijn van de Hard With Style CD, maar is een paar dagen voor de release veranderd. Hetzelfde met Power Of Music.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lekker draaien dus.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Dakpan wrote:Lekker draaien dus.
Dit getuigt van weinig respect naar HHZ toe, hij is officieel nog niet uit, dus mag je hem nog niet draaien. Enzo. Waar ken ik dit ook alweer van?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Steffnov wrote:
Dit getuigt van weinig respect naar HHZ toe, hij is officieel nog niet uit, dus mag je hem nog niet draaien. Enzo. Waar ken ik dit ook alweer van?
Iets met End en Boss.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Steffnov wrote:
Zo gaat het toch met al die hardstyle fulls die te koop komen te staan dmv digitale unmixed compilaties, geen haan die hierover kraait als ze gedraaid worden. In tegenstelling tot TOA die er zelf mee kwamen dat het album door een fout te vroeg online is gezet.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Steffnov wrote:
Tsja, die tracks van Headhunterz komen toch echt vanuit de computer van Headhunterz. Dus dan moet hij een fout gemaakt hebben nadat hij de tracks verzonden heeft in full...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Iemand die weet waar ik meer tracks kan vinden als:
Manuel Tessarollo - The Man Who Looked At The Stars of Semiomime achtig iets?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
TMWLATS is Modern Klassiek en Semiomime is een mix van Ambient/IDM en Modern Klassiek. GHF heeft sinds gisteren een IDM/Ambient/Glitch sectie, maar die is vanzelfsprekend nog niet zo heel actief.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Nijidik wrote:Ik merk het bij mezelf ook, vaak als je 2-3 minuten niks te doen hebt (inmixen is zo gebeurd), ga je wat willekeurig aan knopjes zitten haha, bij mij is dat extreem vaak de Cue knop :P
Is dit dan niet saai, Hardstyle mixen? Ik draai zelf Hardcore en ik ben gewoon continu bezig.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Sorry, dubbelpost.
R
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2013
last seen Feb 2013
Wat je kan doen als je die 2 minuten moet wachten.
Kijken of je leuke teases kan maken, maakt je mix ook wat spannender