Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:43 

Artiest

Basss27 schreef:
jordifcg schreef:
Bestaat het team van Degos & Re-done nou alleen uit Thijs en Peter of produceerd Krijn nog mee?

Zover ik weet produceerd Krijn inderdaad ook gewoon mee! Peter en Thijs doen het podiumwerk. :)

Kan 1 van de 3 helden dit bevestigen? :loving: Ik zou jullie nog een krat Grolsch komen brengen he! :P

met zijn 3en natuurlijk :) kratje Grolsch kun je thuis laten, of hem naar Re-Done brengen ;-) (K)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 01:00 

Nijidik schreef:
Wow, sudden clarity, ik vind Cannonball van hem (en Showtek) namelijk een erg vette plaat :thumbup:

Idd, vind Showtek wel geniaal met wat ze nu maken, maar wist niet dat Justin Prime dus 50% van Abyss & Judge was.

En volgens mij is die andere verder gegaan onder The Judge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 01:09 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Nijidik schreef:
Wow, sudden clarity, ik vind Cannonball van hem (en Showtek) namelijk een erg vette plaat :thumbup:

Idd, vind Showtek wel geniaal met wat ze nu maken, maar wist niet dat Justin Prime dus 50% van Abyss & Judge was.

En volgens mij is die andere verder gegaan onder The Judge.

Judge is Justin Prime, Wat er met Abyss oftewel Gevrey Heijnes is gebeurd weet ik niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat er eigenlijk met Slim Shore aan de hand is? Hij heeft best een hoop klaarliggen, maar ook zijn facebook is bijvoorbeeld erg weinig aan gedaan de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Weet iemand wat er eigenlijk met Slim Shore aan de hand is? Hij heeft best een hoop klaarliggen, maar ook zijn facebook is bijvoorbeeld erg weinig aan gedaan de laatste tijd.

Druk bezig geweest in de studio voor zover ik weet, ook voor andere artiesten tracks gemaakt/meegeholpen. In de beat the bridge trailer zit een nieuwe track van m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:02 

Hardtraxx Veteran

Producerstrekje lijkt mij. Als producer weet je precies hoe iets "hoort" te klinken, of hoe je het in gedachten had. Dan wil je dat natuurlijk zoveel mogelijk nastreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Maar aan welke knoppen draaien ze dan bijvoorbeeld? is dit voor de show of heeft dit ook echt effect?

Hij draait sowieso aan de kanalen die uberhaupt gebruikt worden. Je kan zelf wel kijken hoe het zit: meest bovenste knoppenrij op de mixer is de gain (volume per kanaal), dan eronder hoog, midden, laag. Kijk waar aan draait en voila, je weet wat de bedoeling is.

Meestal zijn dat soort dingen lastig te horen, aangezien het maar kleine bewegingen aan de knoppen zijn. Heeft het nut? Hangt er puur vanaf hoe je het bekijkt. De producer wil heel graag zijn track op de best mogelijke manier laten horen, maar dat zijn meestal details die niet altijd even goed opvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Meestal doen DJ's dat om in het ritme te blijven/ komen van de plaat.
Maar is idd een trekje die eigenlijk niet nodig is en meer om verveling tegrn te gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

Dat is nergens voor nodig. Is gewoon om iets te doen te hebben tijdens de break of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:43 

Hardtraxx Addict

Ik merk het bij mezelf ook, vaak als je 2-3 minuten niks te doen hebt (inmixen is zo gebeurd), ga je wat willekeurig aan knopjes zitten haha, bij mij is dat extreem vaak de Cue knop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Elite

Vraagje! Headhunterz zit nog niet bij een ander label. Is hier iets over bekend? Want ik heb het idee dat ie z'n eigen label gaat starten. In HWS 16 werd Outlanders Our World nog gedraaid. Heady zei toen dat hij hem wou benaderen om te vragen of hij al aangesloten was bij een label en zag toen dat hij bij DWX zit.

Iemand die iets weet? Want tsja, Heady's tracks moeten ook gereleased worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz is inderdaad een label aan het opzetten (althans, daar lijkt het nu inderdaad op). Het is alleen nog niet aangekondigd hoe, wat en waar.
Ik neem aan dat zodra dat bekend is het redelijk groot nieuws is en je er dus niet omheen kunt ;).

Ik hoop in ieder geval dat het vrij rap komt, want Reignite is bijvoorbeeld al gedraaid op Defqon, dus het mag wel langzamerhand komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Headhunterz is inderdaad een label aan het opzetten (althans, daar lijkt het nu inderdaad op). Het is alleen nog niet aangekondigd hoe, wat en waar.
Ik neem aan dat zodra dat bekend is het redelijk groot nieuws is en je er dus niet omheen kunt ;).

Ik hoop in ieder geval dat het vrij rap komt, want Reignite is bijvoorbeeld al gedraaid op Defqon, dus het mag wel langzamerhand komen..

Reignite is toch gewoon full uit? Ik heb die in ieder geval al lang binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Officieel niet, gelekt via die digitalmusic.pl. Zou wel de bedoeling geweest zijn van de Hard With Style CD, maar is een paar dagen voor de release veranderd. Hetzelfde met Power Of Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Lekker draaien dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lekker draaien dus.

Dit getuigt van weinig respect naar HHZ toe, hij is officieel nog niet uit, dus mag je hem nog niet draaien. Enzo. Waar ken ik dit ook alweer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Lekker draaien dus.

Dit getuigt van weinig respect naar HHZ toe, hij is officieel nog niet uit, dus mag je hem nog niet draaien. Enzo. Waar ken ik dit ook alweer van?

Iets met End en Boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Lekker draaien dus.

Zo gaat het toch met al die hardstyle fulls die te koop komen te staan dmv digitale unmixed compilaties, geen haan die hierover kraait als ze gedraaid worden. In tegenstelling tot TOA die er zelf mee kwamen dat het album door een fout te vroeg online is gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:
Lekker draaien dus.

Tsja, die tracks van Headhunterz komen toch echt vanuit de computer van Headhunterz. Dus dan moet hij een fout gemaakt hebben nadat hij de tracks verzonden heeft in full...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lekker draaien dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet waar ik meer tracks kan vinden als:
Manuel Tessarollo - The Man Who Looked At The Stars of Semiomime achtig iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 11:55 

Aan het typen...

TMWLATS is Modern Klassiek en Semiomime is een mix van Ambient/IDM en Modern Klassiek. GHF heeft sinds gisteren een IDM/Ambient/Glitch sectie, maar die is vanzelfsprekend nog niet zo heel actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Ik merk het bij mezelf ook, vaak als je 2-3 minuten niks te doen hebt (inmixen is zo gebeurd), ga je wat willekeurig aan knopjes zitten haha, bij mij is dat extreem vaak de Cue knop :P

Is dit dan niet saai, Hardstyle mixen? Ik draai zelf Hardcore en ik ben gewoon continu bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Sorry, dubbelpost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:04 

Hardtraxx Newbie

Wat je kan doen als je die 2 minuten moet wachten.
Kijken of je leuke teases kan maken, maakt je mix ook wat spannender
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen