Steffnov wrote:Gaaaaaaaaaaaaaaast... :')Wout1997 wrote:hap hap.
(voor het eerst dat een troll van mijn kant is gelukt... :') )
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
1. dat is geen troll
2. ik vroeg of je serieus was
En volgens mij was je het nog ook, en zeg je nu maar snel hap hap :')
2. ik vroeg of je serieus was
En volgens mij was je het nog ook, en zeg je nu maar snel hap hap :')
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Te pakken.Wout1997 wrote:Troll Face is absoluut geen jumpstyle. Doggystyle volgens mij oon nietDaveytl wrote:Sommige Theracords is jumpstyle (luister Thera - Doggystyle maar eens of bijvoorbeeld Troll Face, typische voorbeelden van jumpstyle. Overigens wel voor de gevorderde hardjumpers), sommige tracks meer house en sommige meer early of softtrance.stefan_helmond wrote:Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
Theracords is gewoon hardstyle, punt.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Weet iemand waar ik het filmpje van Q-Dance kan vinden waar ze lieten zien hoe een podium werd opgebouwd?
http://www.youtube.com/qdancebackstageNijidik wrote:Weet iemand waar ik het filmpje van Q-Dance kan vinden waar ze lieten zien hoe een podium werd opgebouwd?
Heb niet gezocht maar zou zomaar kunnen...
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Hmm, hier staat alleen die van Houseqlassics 2010 bij, en het filmpje ging over de stage van Qlimax 2011 geloof ik. Alsnog bedankt voor de moeiteStruikrover wrote:http://www.youtube.com/qdancebackstageNijidik wrote:Weet iemand waar ik het filmpje van Q-Dance kan vinden waar ze lieten zien hoe een podium werd opgebouwd?
Heb niet gezocht maar zou zomaar kunnen...
HaphaphapWout1997 wrote:Troll Face is absoluut geen jumpstyle. Doggystyle volgens mij oon nietDaveytl wrote:Sommige Theracords is jumpstyle (luister Thera - Doggystyle maar eens of bijvoorbeeld Troll Face, typische voorbeelden van jumpstyle. Overigens wel voor de gevorderde hardjumpers), sommige tracks meer house en sommige meer early of softtrance.stefan_helmond wrote:Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
Theracords is gewoon hardstyle, punt.
Maar inderdaad, Theracords is Hardstyle, [mening]zoals het eigenlijk hoort te zijn...[/mening]
Last edited by Stan on 04 Jan 2013 19:53, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
lololol 
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Ik en een paar vrienden naar Knock out, we komen van belgie.
Een ervan is geen 18, wordt dit zeer streng gecontroleerd?
Thanks!
Thanks!
Tja, je kan wel heel hard roepen dat de controle wel of niet goed is, als ze je toevallig toch checken ben je de zak.Hard With Style wrote:Ik en een paar vrienden naar Knock out, we komen van belgie.
Thanks!
jij bent zelf ook geen 18Hard With Style wrote:Ik en een paar vrienden naar Knock out, we komen van belgie.
Thanks!
Het is nog een aantal maanden, dus misschien tegen die tijd?SL8492 wrote:jij bent zelf ook geen 18
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
Jap 15 maart, een week ervoorpatrickjeb wrote:Het is nog een aantal maanden, dus misschien tegen die tijd?SL8492 wrote:jij bent zelf ook geen 18
Ik zou het echt niet weten, ben zelf nog nooit naar zo'n feest geweest. Ben nog jong heHard With Style wrote:Jap 15 maart, een week ervoorpatrickjeb wrote:Het is nog een aantal maanden, dus misschien tegen die tijd?SL8492 wrote:jij bent zelf ook geen 18dus zou die persoon het risceren? wat zeggen jullie?
EDIT: heb zelf ook nog een vraag, weet iemand toevallig wie de surprise act was bij Da Tweekaz - Time 2 Shine Release Party? heb het al opgezocht maar heb niks erover kunnen vinden.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Was Marcus die zelf UK Hardcore & Happy Hardcore draaitSL8492 wrote: Ik zou het echt niet weten, ben zelf nog nooit naar zo'n feest geweest. Ben nog jong he
EDIT: heb zelf ook nog een vraag, weet iemand toevallig wie de surprise act was bij Da Tweekaz - Time 2 Shine Release Party? heb het al opgezocht maar heb niks erover kunnen vinden.
oke bedanktNego wrote:Was Marcus die zelf UK Hardcore & Happy Hardcore draaitSL8492 wrote: Ik zou het echt niet weten, ben zelf nog nooit naar zo'n feest geweest. Ben nog jong he
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik heb het geriskeerd en kwam naar binnen bij Hard Bass, uiteindelijk dezelfde organisatie als Knockout.Hard With Style wrote:Jap 15 maart, een week ervoorpatrickjeb wrote:Het is nog een aantal maanden, dus misschien tegen die tijd?SL8492 wrote:jij bent zelf ook geen 18dus zou die persoon het risceren? wat zeggen jullie?
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken
?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoop het voor die maat van je, anders heeft hij een vrij saaie avond als belg zijnde in Rotterdam. Zoek alvast even op waar de Ski Hut is en cafe PleinHard With Style wrote:Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken?
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
Damn, toch zoveel kans om gepakt te worden? Ik herrinerde mij eens ergens gelezen te hebben dat bijna niemand hier zijn ID moest tonen?iMark wrote:Hoop het voor die maat van je, anders heeft hij een vrij saaie avond als belg zijnde in Rotterdam. Zoek alvast even op waar de Ski Hut is en cafe PleinHard With Style wrote:Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken?
-
A
vriending van ons werd ook gepakt, die leek ook heeuul jong, maar beetje goedlulle en het is primaHard With Style wrote:Damn, toch zoveel kans om gepakt te worden? Ik herrinerde mij eens ergens gelezen te hebben dat bijna niemand hier zijn ID moest tonen?iMark wrote:Hoop het voor die maat van je, anders heeft hij een vrij saaie avond als belg zijnde in Rotterdam. Zoek alvast even op waar de Ski Hut is en cafe PleinHard With Style wrote:Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken?
Je trekt wel conclusies als een 17 jarige in elk geval.Hard With Style wrote:Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken?
-
HHardtraxxer
- last seen Apr 2013
Beetje simplistisch voorgesteld.TiMOTHYb wrote:Je trekt wel conclusies als een 17 jarige in elk geval.Hard With Style wrote:Hahaha thanks, dus gewoon id 'vergeten' en de rest 18 en dan zou het moeten lukken?