Klopt, nam ze eerst ook altijd mee naar binnen. Nooit problemen mee gehad.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ok! Dankjewel voor de informatie!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
WeTransfer? Of is dat niet gratis?Nerazzurro93 wrote:Weet iemand een fijne site om veel te kunnen uploaden zonder dat dit mij geld kost?
-
N
Tot 2GB wel zie ik; dat is wel genoeg. Bedankt!
Kan iemand me vertellen hoe laat de Fear FM top 100 begint morgen? Bij voorbaat dank.
Zal wel weer 10 uur zijn, dat was het vorig jaar volgens mij ook (uit mijn hoofd?)
Edit: toch niet
00:00-07:00
07:00-14:00
14:00-21:00
was het vorig jaar.
Waardeloze tijden, doe gewoon iets van 10:00-17:00..
Edit: toch niet
00:00-07:00
07:00-14:00
14:00-21:00
was het vorig jaar.
Waardeloze tijden, doe gewoon iets van 10:00-17:00..
Voting closed. Listen on 31 dec to the final list! Starting around 10:00 CET.Mr Lellebel wrote:Kan iemand me vertellen hoe laat de Fear FM top 100 begint morgen? Bij voorbaat dank.
Staat op de Fear FM site.
Aaaah overheen gekeken dus. Dank u.TondH wrote:Voting closed. Listen on 31 dec to the final list! Starting around 10:00 CET.Mr Lellebel wrote:Kan iemand me vertellen hoe laat de Fear FM top 100 begint morgen? Bij voorbaat dank.
Staat op de Fear FM site.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Is de set van Deepack, Darkraver en The Viper op freaqshow uitgezonden? Kan 'm nergens vinden 
-
P
http://lsdb.nl/set/125060/darkraver-fea ... ml#c417479Q-Dominic wrote:Is de set van Deepack, Darkraver en The Viper op freaqshow uitgezonden? Kan 'm nergens vinden
alstu
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Wanneer komt Alphaverb is met nieuwe tracks? Ik wacht op G met The Machine.
Domme vraag miss, maar weet iemand hoe het zit met het minus is more label album?
Kan me herinneren dat eind 2011 dat ze erover hadden dat ze in 2012 eraan gingen werken, maar hoor er niks meer over.
Kan me herinneren dat eind 2011 dat ze erover hadden dat ze in 2012 eraan gingen werken, maar hoor er niks meer over.
Ik kom om een of andere rede niet op de site van B-Front, kan iemand een screenshot laten zien oid?
-
RHardtraxxer
- 56 posts member since 2010
- last seen Oct 2018
Khadber wrote:Ik kom om een of andere rede niet op de site van B-Front, kan iemand een screenshot laten zien oid?

Zoiets ?
Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
Hardstyle.stefan_helmond wrote:Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
Sommige Theracords is jumpstyle (luister Thera - Doggystyle maar eens of bijvoorbeeld Troll Face, typische voorbeelden van jumpstyle. Overigens wel voor de gevorderde hardjumpers), sommige tracks meer house en sommige meer early of softtrance.stefan_helmond wrote:Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Troll Face is absoluut geen jumpstyle. Doggystyle volgens mij oon nietDaveytl wrote:Sommige Theracords is jumpstyle (luister Thera - Doggystyle maar eens of bijvoorbeeld Troll Face, typische voorbeelden van jumpstyle. Overigens wel voor de gevorderde hardjumpers), sommige tracks meer house en sommige meer early of softtrance.stefan_helmond wrote:Onder welke genre valt Theracords? Want het is toch heel wat anders dan de overige raw hardstyle van onder andere Radical Redemption en Crypsis.
Theracords is gewoon hardstyle, punt.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
hap hap.
(voor het eerst dat een troll van mijn kan is gelukt... :') )
(voor het eerst dat een troll van mijn kan is gelukt... :') )