Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
nu de alcohol leeftijd naar 18 gaat, heeft dat ook gevolgen voor feesten zoals rebirth/intents/masters?

Ik gok van wel. Het zal wel een systeem van bandjes worden of vragen aan de bar. Als het optie twee wordt zal het voor de minderjarigen vast wel loslopen.

Ik ben wel beniewd wat dit met sommige tenten gaat doe qua uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:56 

Hardtraxxer

Maybe een domme vraag xD,

maar is er ook een topic waarin allemaal van zulke droge humor als deze in staat?

Afbeelding
Kwam hem toevallig tegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:56 

Hardtraxx Addict

Off-topic gedeelte van de site.... Almachtig Zevertopic etc.... duh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
tijntjuh120 schreef:
nu de alcohol leeftijd naar 18 gaat, heeft dat ook gevolgen voor feesten zoals rebirth/intents/masters?

Ik gok van wel. Het zal wel een systeem van bandjes worden of vragen aan de bar. Als het optie twee wordt zal het voor de minderjarigen vast wel loslopen.

Er gaat veel gesloten worden ben ik bang. Belachelijke maatregel dat verhogen van de leeftijdsgrens voor het drinken van alcohol.
Ondernemerschap in de horeca wordt dus minder ondersteund, studenten worden minder gesteund en jongeren mogen geen alcohol meer drinken.
Waar hebben de jongeren de hersens überhaupt nog voor nodig als de meerderheid het studeren toch niet kan betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:10 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
tijntjuh120 schreef:

Er gaat veel gesloten worden ben ik bang. Belachelijke maatregel dat verhogen van de leeftijdsgrens voor het drinken van alcohol.
Ondernemerschap in de horeca wordt dus minder ondersteund, studenten worden minder gesteund en jongeren mogen geen alcohol meer drinken.
Waar hebben de jongeren de hersens überhaupt nog voor nodig als de meerderheid het studeren toch niet kan betalen?

De tent waar ik zaterdag zat , had 2de waarschuwing gekregen voor sterkte drank schenken onder de 18. ik ben de engiste in vrienden groep die 18 is dus ik haalde hele tijd goldstrike enz. enz. heeft wel een voordeel kreeg wel gratis shotjes :$ Maar moest wel hele tijd men ID laten zien aan de bar mensen. best wel irritant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
tijntjuh120 schreef:

Ik denk niet dat er veel gesloten gaat worden. Als je kijkt naar de grote steden, is het zo dat het merendeel van de tenten al 18+ of 21+ is. Denk dat de klap in de kleinere dorpjes/gemeenten wel harder aan komt, daar kan de lokale jeugd nog niet naar de stad vanwege de eerder genoemde leeftijdsgrens. Neemt niet weg dat er nu ook al veel mensen van onder de 16 wel gaan drinken. Het verschil tussen een 16 en 18 jarige is toch moeilijker te zien dan het verschil tussen een 14 en een 16 jarige. Ze zullen dus gewoon ''illegaal'' naar binnen blijven komen. Of de café's moeten een 100% controle gaan toepassen, denk niet dat ze dat gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:28 

W0uT3R schreef:
Ik denk niet dat er veel gesloten gaat worden. Als je kijkt naar de grote steden, is het zo dat het merendeel van de tenten al 18+ of 21+ is. Denk dat de klap in de kleinere dorpjes/gemeenten wel harder aan komt, daar kan de lokale jeugd nog niet naar de stad vanwege de eerder genoemde leeftijdsgrens. Neemt niet weg dat er nu ook al veel mensen van onder de 16 wel gaan drinken. Het verschil tussen een 16 en 18 jarige is toch moeilijker te zien dan het verschil tussen een 14 en een 16 jarige. Ze zullen dus gewoon ''illegaal'' naar binnen blijven komen. Of de café's moeten een 100% controle gaan toepassen, denk niet dat ze dat gaan doen.

Zolang er geen controle is bljift de lokale kroegbaas hier piljes tappen voor de minderjarigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:29 

Donateur

Zelfde als met roken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:

Ik woon ook in een dorp, en ik weet al van zo'n 4 tenten hier in de buurt dat ze de zaak beter kunnen sluiten.
Ben bang dat 1 van de grootste discotheken in Nederland (Radstake) ook de deuren wel kan sluiten op zaterdagavond.

Je gaat toch niet met je vrienden naar de kroeg als je geen alcohol MAG drinken? En ook al gebeurt dat wel, je koopt makkelijk 10 á 15 pils op een avond maar nooit 10 of 15 fris. De prijzen stijgen hier al ontzettend hard de laatste jaren, dit zal alleen maar erger worden. Ik zie maar 1 voordeel en dat zijn de lagere ziektekosten (en dus ook gezondere mensen). Natuurlijk is het belangrijk dat mensen gezond blijven, maar uiteindelijk doe je het wel jezelf aan als je een slechte gezondheid krijgt van alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:05 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee of Kaskade - Lessons in Love (Headhunterz Remix) al uitgebracht is? Kan 'm nergens vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Iemand enig idee of Kaskade - Lessons in Love (Headhunterz Remix) al uitgebracht is? Kan 'm nergens vinden...

Nee, die moet nog steeds op Ultra Records komen.
Duurt wel erg lang nu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:41 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:

Nog niet uitgebracht. Ik las op harderstate dat hij waarschijnlijk gereleased word als Kaskade zijn Tour heeft afgerond in Februari 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
W0uT3R schreef:

Nog niet uitgebracht. Ik las op harderstate dat hij waarschijnlijk gereleased word als Kaskade zijn Tour heeft afgerond in Februari 2013

:lol: als dat waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
iMark schreef:
W0uT3R schreef:

:lol: als dat waar is

Gevalletje Mysterias ongeveer... Beide op Reverze voor het eerst gedraaid, nog steeds niet gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:39 

Zo kan ik er nog wel meer opnoemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:47 

Wie zijn B-Twinz? Ze hebben 100 releases maar ik ken ze niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

B-Twinz bestaat uit een dj en een mc en ze komen uit Italie. Meer kan ik je niet vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:37 

Hardtraxx Elite

Misschien had ik hier een topic voor aan moeten maken of misschien ook niet.

Hier toch maar de vraag.

Tegenwoordig heb je verschillende soorten hardstyle. Bekendste daarvan zijn mainstream en raw.
Wat ik mij nou af begin te vragen wat het verschil eigenlijk tussen beide is. Want zelfs raw is tegenwoordig al heel erg mainstream (G4H bijvoorbeeld).

Zo las ik bij het het onderdeel releases, topic B-Front - Mysterias, een reactie van iemand die zei dat B-Front zijn favoriete mainstream producer is. Maar is B-Front geen raw hardstyle producer?

Is het dan in principe niet beter om te spreken van mainstream en raw mainstream? Ben benieuwd naar de reacties en hopelijk is het geen domme vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste, vragen zijn nooit dom.

De scheiding tussen het Raw en mainstream als je het zelf al wilt maken is voor iedereen anders.
Er is geen specifieke lijn dat je kan zien vanaf hier begint raw.

Wat is raw eigenlijk? Duister, hard, heeft het met de sfeer te maken. Dat is voor iedereen wat anders.
Als jij G4H raw vind dat is het dat voor jouw. Ik vind Thera soms wel raw maar soms ook niet. Denk bijvoorbeeld aan People of It's a fine day. De tracks zijn misschien hard alleen ik krijg er geen ruw gevoel van.
eerder blij zelfs. Ik denk dat niemand voor jou kan bepalen wat raw is en dat je het compleet zelf moet uitzoeken voor jezelf. Een andere oplossing is de scheiding gewoon niet maken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Wat raw of mainstream is, is ook smaakgebonden. Bijv. Showtek vindt hun collab met Noisecontrollers al 'raw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eerder de scheiding maken tussen raw & euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Tja, ik eigenljk ook :)
Scheiding raw - euforisch en zacht - hard. early - millenium hardstyle ( weet geen goede naam xd) - "nu-style"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:02 

Donateur

_theon_ schreef:
Wat raw of mainstream is, is ook smaakgebonden. Bijv. Showtek vindt hun collab met Noisecontrollers al 'raw'.

Soms slaat het natuurlijk helemaal nergens op. Of het nou smaakgebonden is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Daveytl schreef:

eens :thumbup:

Ook mee eens. Aan de andere kant kan een nummer ook heel raw overkomen met een euforische melodie die toch wel "raw" klinkt. Eigenlijk is er dus geen scheiding en moet je die gewoon voor jezelf maken of helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:03 

Hardtraxx Addict

Komt er binnenkort nog wat uit van Slim Shore? Al tijd niks van gehoord :mad:
Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen