Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:11 

Hardtraxx Addict

Faalhaas schreef:
Taxi schreef:
Heeft iemand deze set toevallig nog op zijn computer staan? http://lsdb.nl/set/20199/josh-wesz-hard ... 06-09.html Ik wil deze heel graag weer hebben maar kan hem echt nergens vinden.

Ik heb hem wel. Upload hem nu ;)

Edit/ Done. http://www45.zippyshare.com/v/44280723/file.html
[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/44280723/file.html[/zippy]

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 13:10 

Hardtraxxer

Het planet zany album is geproduceerd op 145 bpm? mijn spelers geven namelijk aan van wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
Het planet zany album is geproduceerd op 145 bpm? mijn spelers geven namelijk aan van wel

Zany - World Belongs To You = 148
Zany - Destiny = 148
Zany - Underwater = 146
Zany - Silence of Darkness = 150
Zany - Nightmare Into Reality = 146
Zany - Sadness = 146
Zany - Dance! = 146
Zany - Black Sun = 150
Zany - Avior = 150
Zany - Life = 150
Zany - My Beat = 150
Zany & B-Front - Victims of The Same World = 150
Zany & Code Black Ft. MC DV8 - Survive = 150
Zany & DV8 - Break Away (Toneshifterz Remix) = 150
Zany & Toneshiterz Ft. Rachel Kramer - Rebourne = 146
Zazafront - Dikke Vette Bassplaat = 150
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:08 

Hardtraxxer

WWat komt er eigenlijk allenmaal bij kijken wanneer je een label begint?

Heb hier vrijwel geen verstand van eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
WWat komt er eigenlijk allenmaal bij kijken wanneer je een label begint?

Heb hier vrijwel geen verstand van eigenlijk..

Tegenwoordig erg weinig. Aanvraagje bij KvK (wel met het benodigde kapitaal uiteraard), zelf de marketing regelen en zorgen dat je spul bij de grote downloadportalen terecht komt. Vroeger was het veel meer, met distributie, zelf platen drukken en nog veel bedrijfstechnisch gedoe. Maar zelfs de financiën zijn tegenwoordig erg simpel te regelen.

Je moet natuurlijk wel nog steeds je zaakjes op orde hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:29 

Hardtraxxer

Oke, dat is duidelijk.

Maar wat doe je als label? Hoe kom je bij de download portals terecht en wat zijn andere noemenswaardige bezigheden en taken. En waar gaan de kosten naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Bij de portals terecht komen is niet moeilijk. Stuur je spul in, zorgt dat je geaccepteerd wordt en bespreek de voorwaarden waaronder dit gebeurd (een grote naam heeft natuurlijk meer ruimte hierin dan een beginnend labeltje).

Puur als label ben je tegenwoordig voornamelijk bezig met marketing. Zorg dat mensen jou en je producers en DJs kennen. Hoe je dit doet verschilt per label natuurlijk, maar de sociale media openen hierin erg veel duren. Ook de reden dat het vaak de grote namen zijn die een label starten (Frontliner, Brennan Heart), die hebben natuurlijk individueel al voldoende bekendheid om het label te dragen. Daarnaast is het natuurlijk handig talenten te scouten. In je eentje kun je normaliter niet met een regelmatige stroom aan kwalitatief goede tracks komen. Scouten is dan zowel demos beoordelen die amateur producers naar jou insturen, als zelf rondzoeken op sites als deze in de producer's corner. Volgens mij is Dark Pact van hier ook zo gescout bij Spoontech (of heeft zelf ingestuurd, weet ik niet zo). En wie weet ontdek je the next best thing wel.

Kosten verschillen erg in hoe actief je bezig bent. Natuurlijk heb je salariskosten voor wanneer je lui in dienst hebt. Sowieso gaat er natuurlijk geld zitten in het op de portalen zitten. Daarnaast heb je nog de apparatuur die benodigd is om je ding te kunnen doen, en sommige labels leveren ook (deels) geld aan hun producers om over goede apparatuur (hardware en software) te beschikken. Verder nog wat rechtenspul, belasting en weet ik het wat. Daarnaast kun je het als label natuurlijk zo gek maken als je wilt.

Ik kan er trouwens met bepaalde dingen naast zitten hoor, dan zie ik een Tita of een Thera me wel verbeteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 14:46 

Hardtraxxer

dankjewel voor de moeite!

intresting wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:54 

Hardtraxxer

Hallo, ik heb ff een snel vraagje,
als ik een cd brand (gewone 80minuten audio disc) om af te spelen op cdj's, moet ik m dan wel of niet verifieren?
Ik brand via Nero
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me niet dat je er iets speciaals mee moet doen. Doe ik in ieder geval nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:33 

Hardtraxxer

Moet niet kan wel. Het verifiëren is gewoon een controle of het branden van de cd wel echt gelukt is en dat als je hem terugleest wel echt dezelfde informatie terugkrijgt als dat je er op wilde zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

Tillt is toch geen sublabel van scantraxx? Ik zit met iemand in discussie op fb en hij wil bewijs hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:
Tillt is toch geen sublabel van scantraxx? Ik zit met iemand in discussie op fb en hij wil bewijs hebben.

Of het een direct sublabel van scantraxx is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het beide onder Be Yourself Music valt ook wel ID&T.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:

Nee, Scantraxx heeft enkel 'Tillt Gold' overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
HE-Fan schreef:

Of het een direct sublabel van scantraxx is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het beide onder Be Yourself Music valt ook wel ID&T.

Tillt valt niet onder BYM. Tillt valt onder Make You Dance, het bedrijf dat ook achter Neophyte Records zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 00:30 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wout1997 schreef:
HE-Fan schreef:

Tillt valt niet onder BYM. Tillt valt onder Make You Dance, het bedrijf dat ook achter Neophyte Records zit.

ow, vergissing van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:

Er stonden laatst wel Tillt-artiesten op een Scantraxx event ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:

Op de hoes van de Hardbass CD staat bij Psycho "Licensed from Scantraxx", dus het is een soort van sublabel van Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:07 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Iemand die de accapella van Styles & Breese - Your Shining heeft?

Heb ik wel voor je, stuur hem wel via de mail :thumbup:

Edit: verzonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 01:20 

Donateur

Heeft Headhunterz, Back in the days wel eens gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:18 

Hardtraxx Addict

Weet iemand hier meer over die John Harris, die samenwerkte met Frontliner voor het nummer 'Halo's'?
Kan geen informatie over hem vinden. Anyone? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Waarom zie je bijna nooit meer dat er meerdere (re)mixen van een track zijn?
Vroeger vooral bij de Saifam labels had je altijd meerdere mixxen.
Ik denk zelf dat dit alleen maar goed uit kan vallen. Zo kan er ook een wat hardere/softere of meer euforische mix gemaakt worden. Laatste x dat ik het heb gezien was bij re-Volt - Rush en dat beviel me goed.
Dus iemand enig idee waarom artiesten hier ee gestopt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Waarom zie je bijna nooit meer dat er meerdere (re)mixen van een track zijn?
Vroeger vooral bij de Saifam labels had je altijd meerdere mixxen.
Ik denk zelf dat dit alleen maar goed uit kan vallen. Zo kan er ook een wat hardere/softere of meer euforische mix gemaakt worden. Laatste x dat ik het heb gezien was bij re-Volt - Rush en dat beviel me goed.
Dus iemand enig idee waarom artiesten hier ee gestopt zijn?

Different kind of Therapy & die plaat van Coone & Technoboy hebben het ook.
Gebeurt dus nog wel eens.

En er zijn wel meerdere 'mixes', maar tegenwoordig heet dat eerder een edit (dan wordt er dus later een 2e mix gemaakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

De artiest kan er ook nog eens een groter publiek mee aandpreken.

@ Davey, over die edits, vaak zijn er dan maar kleine. Dingen aangepast.
Met 2 mixes zoals die van rush heb je twee hele verschillende kanten.
Een edit is vaak voor een live-act en is meer actueel gemaakt.
Vind dat zelf niet helemaal hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:51 

Hardtraxx Elite

nu de alcohol leeftijd naar 18 gaat, heeft dat ook gevolgen voor feesten zoals rebirth/intents/masters?
Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen