Wat gebeurd er nou met de necropsies?
Dan snijden ze een lichaam open om te kijken wat de doodsoorzaak was.teupie wrote:Wat gebeurd er nou met de necropsies?
Dan snijden ze een lichaam open om te kijken wat de doodsoorzaak was.teupie wrote:Wat gebeurd er nou met de necropsies?
Das toch autopsie? xDJVDM wrote:Dan snijden ze een lichaam open om te kijken wat de doodsoorzaak was.teupie wrote:Wat gebeurd er nou met de necropsies?
Klopt beide.Qlown wrote:Das toch autopsie? xDJVDM wrote:Dan snijden ze een lichaam open om te kijken wat de doodsoorzaak was.teupie wrote:Wat gebeurd er nou met de necropsies?
Gaat allemaal op aanvraag en is afhankelijk van een reeds externe factoren.Jorgvv wrote:Is er ergens een website waar prijsindicaties te krijgen zijn over wat DJ's per uur vragen? Of gaat dit alleen op aanvraag?
Voorlopig niet aangezien ze geen label hebben. Stel ze vinden een label, kan het nog wel ff duren aangezien het label ook hun eigen planning hebben en een album releasen is een hoop werk.Hard With Style wrote:Is het geweten waneer het nieuwe album van wasted penguinz zal uitkomen? Of een vage indicatie?
Nope. Wel een HQ versie van maar die is niet full.G1LL wrote:Jaa mensen, is The Viper and Endymion - How Long (DJ Isaac Remix) ooit uitgekomen? Vrij gegeven?
Vraag niet waarom ik 'm nodig heb, maar waar ik 'm kan vinden als die te koop/vrijgegeven is!
Je kan het proberen met de HQ versie, maarja dat word dus lastig mixen.G1LL wrote:Ik wil een re-run maken van een set van 3 jaar geleden, van een bekende artiest. Maar die draaide dus How Long remix en die kan ik d'r dus niet in doen
Ah oke, beter doen ze dat wel.patrickjeb wrote:Noop, tot op de dag van vandaag niet
View on YouTubeVelocity wrote:Weet iemand of hier al een HQ versie van is?
Noisecontrollers & Showtek - When The Beat Drops
kan hem zo gauw niet vinden op youtube
Komt in december of januari uit btw, tracknaam is eigenlijk Loose. :]Velocity wrote:Weet iemand of hier al een HQ versie van is?
Noisecontrollers & Showtek - When The Beat Drops
kan hem zo gauw niet vinden op youtube