Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
In audacity kun je dan heel simpel aanpassen, kan je zelfs nog kiezen of de toonhoogte mee verandert of hetzelfde blijft.

Ja, maar als je de toonhoogte niet meeverandert gaat het heel slecht klinken bij veel muziek (waaronder HS). Verder een prima tip, alleen wil ik toevoegen dat je het beste gewoon alles op kunt pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:28 

Hardtraxx Addict

Thanks beide ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Fruity Loops, en dan het audio bestand in de playlist zetten, en de playlist op stretch mode zetten, kun je 'm gemakkelijk stretchen waarmee ook de pitch veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:14 

Hardtraxxer

Weet iemand of deze ook is gereleasd:

Gi & Twisted - Face Down Ass Up

De versie uit de Liveset van Technoboy @ In Qontrol 2004.
Ik heb em volgens mij gehad, maar vanwege Schijf Crash verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Wat is eigenlijk precies 'Crossbreed' ?
Ik hoor t bijvoorbeeld heel vaak over Wavolizer platen, maar ik zie niet helemaal waarin die platen anders van structuur zijn dan wat langzame TOA platen o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Wat is eigenlijk precies 'Crossbreed' ?
Ik hoor t bijvoorbeeld heel vaak over Wavolizer platen, maar ik zie niet helemaal waarin die platen anders van structuur zijn dan wat langzame TOA platen o.i.d.

Thrasher noemt het hardcore DnB, denk dat dat de lading aardig dekt. Het is in jouw voorbeeld overigens Wavolizer die zich uit het Hardstyle hokje zet, niet TOA die zich er in zet ;)

Maar goed...de grenzen zijn vaag, één van de redenen dat hokjes kut zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ja snap ik dat het Wavo is die zich buiten het hokje zet... maar als TOA van zichzelf zegt dat ze industrial hardcore maken, is dat dan niet gewoon het geval? En als Wavo dan soortgelijke platen maakt, is dat dan niet ook gewoon industrial hardcore?

Inderdaad een goede rede om niet in hokjes te willen denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ja snap ik dat het Wavo is die zich buiten het hokje zet... maar als TOA van zichzelf zegt dat ze industrial hardcore maken, is dat dan niet gewoon het geval? En als Wavo dan soortgelijke platen maakt, is dat dan niet ook gewoon industrial hardcore?

Inderdaad een goede rede om niet in hokjes te willen denken ;)

TOA zegt van zichzelf niet dat ze Industrial maken. TOA maakt waar ze zin aan hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Goed punt, ik ging uit van partyflock... :x
Vervelend om te merken dat ik zelf ook nog redelijk vast zit in mijn hokjes... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:09 

Aan het typen...

Crossbreed is officieel gewoon een mix van twee of meerdere genres. In het geval van Wavolizer gaat het vaak over een mix van Industrial/Hardcore met Drum n Bass. Er zijn een hele hoop platen die die 2 genres combineren en die groep platen wordt ook wel crossbreed genoemd. Beetje verwarrend allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Het is gewoon lekker, en lekker anders ^^ Stempel niet nodig.. Het is geen hardstyle, ook geen hardcore.. Gewoon hard
(bij wavo zn tracks bedoel ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:58 

Donateur

Is er nu al eens een definitieve oplossing bedacht voor (uitgebreide) discussies die onder tracks ontstaan? Tenenkrommend om te zien hoe onderstaande interessante discussies de kop in worden gedrukt, met als resultaat dat we slechts een opsomming youtube reacties (als WOW, :bomb: :bomb: ) overhouden.

nieuwe-tracks-hs/headhunterz-the-power-of-music-t28266-200.html
hardstyle-releases/noisecontrollers-so-high-digi011-t23434-75.html#p852512
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:27 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, vre-se-lijk is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Is er nu al eens een definitieve oplossing bedacht voor (uitgebreide) discussies die onder tracks ontstaan? Tenenkrommend om te zien hoe onderstaande interessante discussies de kop in worden gedrukt, met als resultaat dat we slechts een opsomming youtube reacties (als WOW, :bomb: :bomb: ) overhouden.

Feedback/input mag altijd, maar het idee is eigenlijk om niet van die ellelange discussies te houden die op een gegeven moment totaal niet meer relevant zijn. In eerdere topics was dat regelmatig en dat ging dan aan het eind alleen maar welles nietes over een onderwerp wat niet eens in de buurt van het topic ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:19 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:

Feedback/input mag altijd, maar het idee is eigenlijk om niet van die ellelange discussies te houden die op een gegeven moment totaal niet meer relevant zijn. In eerdere topics was dat regelmatig en dat ging dan aan het eind alleen maar welles nietes over een onderwerp wat niet eens in de buurt van het topic ligt.

Okee, de aandacht dreigt dan dus af te dwalen van het nummer zelf naar een wat algemenere discussie, maar wat dan nog? Ik heb er geen last van. Kan toch prima, er vallen geen doden en ik vind het best een interessante discussie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:51 

Donateur

Ja precies, vind het vaak veel interessanter om te lezen dan de one-liners of smileys. Daarnaast werkt de verwijzing naar een discussietopic (lol, een topic om te discussieren.. waarover dan? ja ALLES) blijkbaar niet of slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:22 

Artiest

Yo,

Ik ben recent drum n bass verder gaan doorzoeken en had ff een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben;

Welke artiesten kan ik het beste naar kijken als ik tracks/artiesten wil ala Eye-D & Hidden (de DNB stuff, niet de hardcore influenced stuff)/Black Sun Empire etc.

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja precies, vind het vaak veel interessanter om te lezen dan de one-liners of smileys. Daarnaast werkt de verwijzing naar een discussietopic (lol, een topic om te discussieren.. waarover dan? ja ALLES) blijkbaar niet of slecht.

Maar aan de andere kant zijn er dus ook mensen die dit soort dingen liever niet zien. Het ongenoegen komt dus ook aan twee kanten. Daar moeten we een balans in zien te vinden en dat is lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Iets met overheen lezen?

Khadber schreef:
Mocht je iets niet interessant vinden lees je toch gewoon verder? Gaan lopen zeuren op iets wat toevallig jou iets minder interesseert vind ik nogal onnodig.

Khadber schreef:
Als men nou al om zo iets kleins gaat lopen zaniken, lees er dan gewoon overheen als het je niets doet.

Khadber schreef:
Dat jij het niet interessant vindt is jouw probleem, niet het probleem van dit topic. Lees er maar overheen, dat lijkt me een strakker plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Nu quote je me op een heel ander onderdeel, namelijk als mensen lopen te zeuren hun wistjedatjes niet specifiek voor hunzelf bedoeld zijn, terwijl deze prima ontopic zijn. Dat is een discussie aan van zo´n discussie in het releases forum dus totaal niet.

Ik wil prima hierop ingaan, stuur me dan eventjes een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

PhutureNoize schreef:
Yo,

Ik ben recent drum n bass verder gaan doorzoeken en had ff een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben;

Welke artiesten kan ik het beste naar kijken als ik tracks/artiesten wil ala Eye-D & Hidden (de DNB stuff, niet de hardcore influenced stuff)/Black Sun Empire etc.

Cooh, Current Value, Counterstrike, Donny, Forbidden Society etceteraa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:29 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand deze set toevallig nog op zijn computer staan? http://lsdb.nl/set/20199/josh-wesz-hard ... 06-09.html Ik wil deze heel graag weer hebben maar kan hem echt nergens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:12 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Heeft iemand deze set toevallig nog op zijn computer staan? http://lsdb.nl/set/20199/josh-wesz-hard ... 06-09.html Ik wil deze heel graag weer hebben maar kan hem echt nergens vinden.

Download/koop de Hardbass 2007 CD en je hebt een vergelijkbare lijst, in hoge kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:14 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:

Ik heb hem wel. Upload hem nu ;)

Edit/ Done. http://www45.zippyshare.com/v/44280723/file.html
[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/44280723/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:40 

Donateur

PhutureNoize schreef:
Yo,

Counterstrike schiet me zo even te binnen :)
Vorige  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen