Vooral in de tweede hoor je het verschil tussen de "gewone" climax en de anticlimax goed.
Die tweede is idd een goed voorbeeld, vooral de kicks vallen op. Kicks zijn geloof ik dezelfde als in de intro en de melodie in de echte climax heeft idd echt duidelijk verband met de opbouw.
Nijidik schreef:
SamdV schreef:
Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig
maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
Kicks zijn veelal hetzelfde en vaak keren geluiden terug uit de intro. Soms is de aanloop naar de anticlimax wat langer dan dat hij bij een gewone climax is.
Dat viel mij ook al op, zo'n extra overgangetje naar de anti. Die vond ik vooral bij de collab van de pitcher en noisecontrollers duidelijk.
Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database(s) op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat
Ik snap alleen niet waarom er dan geen ads zijn in offtopic. Je zou juist de offtopic helemaal vol moeten gooien met ads, zodat de mensen die daar vastgeroest zitten ook eens wat meer tijd besteden aan de muziek waar dit forum om draait.
Kan iemand me even inlichten over Hardstruction, was hij ook geen onderdeel van Deepack ofzo? zag hem net weer even terug in gratistracktopic
Nee is gewoon een vriend van Profite die ook produced. Denk dat hij wacht tot hij fatsoenlijke tracks maakt en dan pas iets gaat releasen. Zouden meer moeten doen
Weet iemand wanneer Ran-D eens iets met Fanatics gaat doen? Hij heeft gezegt dat hij een remake er van zou maken en de original er gratis bij zou doen, maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Weet iemand wanneer Ran-D eens iets met Fanatics gaat doen? Hij heeft gezegt dat hij een remake er van zou maken en de original er gratis bij zou doen, maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Die gast belooft van alles en nog wat, hij zou ook een re-make maken van Inner Child maar daar is ook nog steeds niks van bekend.
Hoe ga je in getallen verder na een uur met het maken van een CUEfile? Tot 59.xx.xx doet ie het, ga ik naar 01.xx.xx.xx pakt ie m niet meer.. doortellen in minuten ipv naar uren te typen?
Is de Edifier S530D een goede keuze voor deze prijs ? Of kan ik beter een andere speakerset of misschien zelfs beter 2 luidsprekers met een versterker kopen? Thanks. (Ze zijn bedoelt om thuis & op kleine feestjes muziek te spelen, vooral hardstyle/hardcore)