S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Zenda wrote:Luister anders eens wat voorbeelden, zoals:

View on YouTube

View on YouTube

Vooral in de tweede hoor je het verschil tussen de "gewone" climax en de anticlimax goed.
Die tweede is idd een goed voorbeeld, vooral de kicks vallen op. Kicks zijn geloof ik dezelfde als in de intro en de melodie in de echte climax heeft idd echt duidelijk verband met de opbouw. :)
Nijidik wrote:
SamdV wrote:Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig :D

maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
Kicks zijn veelal hetzelfde en vaak keren geluiden terug uit de intro. Soms is de aanloop naar de anticlimax wat langer dan dat hij bij een gewone climax is.

Dat viel mij ook al op, zo'n extra overgangetje naar de anti. Die vond ik vooral bij de collab van de pitcher en noisecontrollers duidelijk.

Bedankt voor de info allen. :D
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Tegenwoordig ook reclame op het forum voor leden? -.-
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Zie het zevertopic voor uitleg
Jor-D wrote:
Steffnov wrote: Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database(s) op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Rik wrote:Tegenwoordig ook reclame op het forum voor leden? -.-
Dat zie ik dus nu echt pas, als ik naar boven scroll en er op ga letten. Voor mij niet storend dus, las er al meer mensen over.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik snap alleen niet waarom er dan geen ads zijn in offtopic. Je zou juist de offtopic helemaal vol moeten gooien met ads, zodat de mensen die daar vastgeroest zitten ook eens wat meer tijd besteden aan de muziek waar dit forum om draait.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Kan iemand me even inlichten over Hardstruction, was hij ook geen onderdeel van Deepack ofzo? zag hem net weer even terug in gratistracktopic :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
delange wrote:Kan iemand me even inlichten over Hardstruction, was hij ook geen onderdeel van Deepack ofzo? zag hem net weer even terug in gratistracktopic :P
Nee is gewoon een vriend van Profite die ook produced. Denk dat hij wacht tot hij fatsoenlijke tracks maakt en dan pas iets gaat releasen. Zouden meer moeten doen
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Weet iemand wanneer Ran-D eens iets met Fanatics gaat doen? Hij heeft gezegt dat hij een remake er van zou maken en de original er gratis bij zou doen, maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jarno wrote:Weet iemand wanneer Ran-D eens iets met Fanatics gaat doen? Hij heeft gezegt dat hij een remake er van zou maken en de original er gratis bij zou doen, maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Die gast belooft van alles en nog wat, hij zou ook een re-make maken van Inner Child maar daar is ook nog steeds niks van bekend.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Heeft iemand Chris One @ The World of Chris One nog?
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Daveytl wrote:Heeft iemand Chris One @ The World of Chris One nog?
http://tomfury.se/bankai/mixes/Chris_On ... is_One.mp3
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Thanks ^^
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Is er al een maand/datum bekend wanneer het TOA album uitkomt
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Hoe ga je in getallen verder na een uur met het maken van een CUEfile? Tot 59.xx.xx doet ie het,
ga ik naar 01.xx.xx.xx pakt ie m niet meer.. doortellen in minuten ipv naar uren te typen?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Gewoon 60 (en verder) invullen, klaar
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Steffnov wrote:Gewoon 60 (en verder) invullen, klaar
dank u
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
waarom staat die plaat van wildstylez en zany eigenlijk niet op het album van zany?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
wouzer wrote:waarom staat die plaat van wildstylez en zany eigenlijk niet op het album van zany?
Ik gok dat die plaat eigenlijk nooit is afgemaakt. Ik heb die plaat namelijk nergens anders gehoord dan de Decibel trailer.
J
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Is de Edifier S530D een goede keuze voor deze prijs ? Of kan ik beter een andere speakerset of misschien zelfs beter 2 luidsprekers met een versterker kopen? Thanks. (Ze zijn bedoelt om thuis & op kleine feestjes muziek te spelen, vooral hardstyle/hardcore)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Jarno wrote:deze prijs
Welke prijs?
J
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
+- 200 euro.
T
Hardtraxxer
316 posts member since 2009
last seen Aug 2015
Weet iemand waar de vocals van Frontliner - On The Rise vandaan komen?
Omdat er ook een Coarsection Remix is.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Welke plaat is dat rond 11/12 minuten
View on SoundCloud
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Ritsurt wrote:Welke plaat is dat rond 11/12 minuten
View on SoundCloud
Solutio & The I's - Mistress
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Iemand een idee waarom de QBASE aftermovie zolang duurt?