Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Conzpiracy wrote:
Elexz wrote:
Conzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.
Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft toch ;) Of herinneringen.
Ah, de set staat al online. Dacht dat je bedoelde van de Fusion stage maar kom er net achter dat hij daar samen draaide met The Pitcher.
Fek? waar dan?
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Conzpiracy wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/zany-q-base-2012-t29379.html
_O_
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hoe heet dat nummer wat je op de achtergrond hoort tijdens Jack Of Soud's interview?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Pitcher - Another day in my Life (Jack of Sound Remix)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Thanks.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Graag gedaan.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iemand een idee of 'Equal Mindz - Carpe Diem' destijds een free release heeft gehad en zo ja, heeft iemand deze nog? :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hij staat op een cd genaamd 'Fall Hardstyle 2008', want zo staat hij in mijn iTunes maar die geeft ook aan dat het 224 kbps is.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
PierrePruuk wrote:Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
http://www.hardstyle.com/dj-nightkiller ... -night-mix
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
bRt_ wrote:
PierrePruuk wrote:Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
http://www.hardstyle.com/dj-nightkiller ... -night-mix
kan je niet meer kopen
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wout1997 wrote: kan je niet meer kopen
Zag het net :D
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ik ga voor school een gift box ontwerpen van een bepaalde DJ, nu heb ik voorbeelden van andere gift boxes (in dezelfde richting) nodig voor in m'n concept. Alleen kan ik er maar 1tje vinden van Angerfist, schiet jullie nog iets te binnen?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Kaasboer wrote:Ik ga voor school een gift box ontwerpen van een bepaalde DJ, nu heb ik voorbeelden van andere gift boxes (in dezelfde richting) nodig voor in m'n concept. Alleen kan ik er maar 1tje vinden van Angerfist, schiet jullie nog iets te binnen?
Neophyte had d'r ook 1 in zo'n aluminium doosje. Zaten 2 cds in, een sticker en een sleutelhanger in ofzo..

Wees creatief =D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik had G4H gedaan, lekker makkelijk is het hele thema al voor je uitgedacht.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Een beetje een stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen een climax en een anti? Ik herken ze natuurlijk wel en ik weet voor mezelf wel wat het is maar ik kan het nooit goed beschrijven. Wat is er productie technisch anders aan dan een normale climax?
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
qlimax, is de verwachten melodie, anti totaal andere of zelfs geen kick
S
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Is dat serieus alles?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
SamdV wrote:Een beetje een stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen een climax en een anti? Ik herken ze natuurlijk wel en ik weet voor mezelf wel wat het is maar ik kan het nooit goed beschrijven. Wat is er productie technisch anders aan dan een normale climax?
Moeilijk uit te leggen, maar een climax is het "hoogtepunt" van de track, waar de melodie en kick na een aanloop op hun volst zijn zeg maar. Een anti is dan weer eenzelfde stuk, maar iets wat compleet niet aansluit op de aanloop zelf. Meestal komt de anti voor de daadwerkelijke climax.
S
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig :D

maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ilmar wrote:qlimax
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
SamdV wrote:Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig :D

maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
Kicks zijn veelal hetzelfde en vaak keren geluiden terug uit de intro. Soms is de aanloop naar de anticlimax wat langer dan dat hij bij een gewone climax is.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
patrickjeb wrote:
Ilmar wrote:qlimax
Die fout maak ik ook telkens :/
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Luister anders eens wat voorbeelden, zoals:

View on YouTube

View on YouTube

Vooral in de tweede hoor je het verschil tussen de "gewone" climax en de anticlimax goed.