Fek? waar dan?Conzpiracy wrote:Ah, de set staat al online. Dacht dat je bedoelde van de Fusion stage maar kom er net achter dat hij daar samen draaide met The Pitcher.Elexz wrote:Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft tochConzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.Of herinneringen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
_O_Conzpiracy wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/zany-q-base-2012-t29379.html
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hoe heet dat nummer wat je op de achtergrond hoort tijdens Jack Of Soud's interview?
View on YouTube
View on YouTube
The Pitcher - Another day in my Life (Jack of Sound Remix)
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Thanks.
Iemand een idee of 'Equal Mindz - Carpe Diem' destijds een free release heeft gehad en zo ja, heeft iemand deze nog? 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hij staat op een cd genaamd 'Fall Hardstyle 2008', want zo staat hij in mijn iTunes maar die geeft ook aan dat het 224 kbps is.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
http://www.hardstyle.com/dj-nightkiller ... -night-mixPierrePruuk wrote:Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
kan je niet meer kopenbRt_ wrote:http://www.hardstyle.com/dj-nightkiller ... -night-mixPierrePruuk wrote:Iemand die DJ Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix) heeft / weet waar hij nog te koop is?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zag het netWout1997 wrote: kan je niet meer kopen
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ik ga voor school een gift box ontwerpen van een bepaalde DJ, nu heb ik voorbeelden van andere gift boxes (in dezelfde richting) nodig voor in m'n concept. Alleen kan ik er maar 1tje vinden van Angerfist, schiet jullie nog iets te binnen?
Neophyte had d'r ook 1 in zo'n aluminium doosje. Zaten 2 cds in, een sticker en een sleutelhanger in ofzo..Kaasboer wrote:Ik ga voor school een gift box ontwerpen van een bepaalde DJ, nu heb ik voorbeelden van andere gift boxes (in dezelfde richting) nodig voor in m'n concept. Alleen kan ik er maar 1tje vinden van Angerfist, schiet jullie nog iets te binnen?
Wees creatief =D
Ik had G4H gedaan, lekker makkelijk is het hele thema al voor je uitgedacht.
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Een beetje een stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen een climax en een anti? Ik herken ze natuurlijk wel en ik weet voor mezelf wel wat het is maar ik kan het nooit goed beschrijven. Wat is er productie technisch anders aan dan een normale climax?
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
qlimax, is de verwachten melodie, anti totaal andere of zelfs geen kick
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2015
Is dat serieus alles?
Moeilijk uit te leggen, maar een climax is het "hoogtepunt" van de track, waar de melodie en kick na een aanloop op hun volst zijn zeg maar. Een anti is dan weer eenzelfde stuk, maar iets wat compleet niet aansluit op de aanloop zelf. Meestal komt de anti voor de daadwerkelijke climax.SamdV wrote:Een beetje een stomme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen een climax en een anti? Ik herken ze natuurlijk wel en ik weet voor mezelf wel wat het is maar ik kan het nooit goed beschrijven. Wat is er productie technisch anders aan dan een normale climax?
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2015
Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig
maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
maar productie technisch is er niet echt iets specifiek anders, behalve een niet aansluitende melodie? Die gedachte had ik namelijk altijd in mijn achterhoofd.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Kicks zijn veelal hetzelfde en vaak keren geluiden terug uit de intro. Soms is de aanloop naar de anticlimax wat langer dan dat hij bij een gewone climax is.SamdV wrote:Ah, nou het is nog niet helemaal duidelijk maar wel een stuk duidelijker. Bedankt iig![]()
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Die fout maak ik ook telkenspatrickjeb wrote:Ilmar wrote:qlimax
Luister anders eens wat voorbeelden, zoals:
View on YouTube
View on YouTube
Vooral in de tweede hoor je het verschil tussen de "gewone" climax en de anticlimax goed.
View on YouTube
View on YouTube
Vooral in de tweede hoor je het verschil tussen de "gewone" climax en de anticlimax goed.