Hij is nog niet klaarSquid wrote:Iemand een idee waarom de QBASE aftermovie zolang duurt?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Hoe lang duurt hij dan? Langer dan 10 minuten?Squid wrote:Iemand een idee waarom de QBASE aftermovie zolang duurt?
Wanneer is de uitslag van de DJ MAG Top100 ?
Vrijdag 19 oktober tijdens een evenement op de ADE, Amsterdam.Fusionmania wrote:Wanneer is de uitslag van de DJ MAG Top100 ?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Weet iemand wat er met deze is gebeurt?
Wasted Penguinz & Chris One - I Miss You
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Komt wellicht op het album van WP.Dylan-E wrote:Weet iemand wat er met deze is gebeurt?
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Okee Thanks!Qlown wrote:Komt wellicht op het album van WP.Dylan-E wrote:Weet iemand wat er met deze is gebeurt?
Zijn Psyko Punkz en Zatox met een album bezig?
Want het is alweer een tijd geleden dat we iets van hen gehoord hebben.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Als er ff geen plaatje is uitgekomen ben je niet per direct bezig met een album hoor.Fusionmania wrote:Zijn Psyko Punkz en Zatox met een album bezig?
Ik kan het niet uitsluiten, maar het is imo raar om te denken als je van iemand een maand niks meer hoort dat hij met een album bezig is
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Zatox heeft deze zomer best veel platen weggeven hoorFusionmania wrote:Zijn Psyko Punkz en Zatox met een album bezig?
Psyko punkz weet ik niet, denk het niet eigenlijk.
Tenzei ze heel veel nieuwe tracks draaien maar niks releasen zoals Wasted penguinz en da tweekaz dan is het wel vaak een album.maar het is imo raar om te denken als je van iemand een maand niks meer hoort dat hij met een album bezig is
Zatox heeft al 10 maanden niks meer gereleased, op die free release na, en PP al bijna een halfjaar niet meer.Wout1997 wrote:Als er ff geen plaatje is uitgekomen ben je niet per direct bezig met een album hoor.Fusionmania wrote:Zijn Psyko Punkz en Zatox met een album bezig?
Ik kan het niet uitsluiten, maar het is imo raar om te denken als je van iemand een maand niks meer hoort dat hij met een album bezig is
Het viel dus alleen op.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
10 maanden? en Decibel anthem, Fuck You Up, Unite, Winter, My Life en It Must Be dan?Fusionmania wrote: Zatox heeft al 10 maanden niks meer gereleased, op die free release na, en PP al bijna een halfjaar niet meer.
Het viel dus alleen op.
Sorry keek op Discogs :') maar het is wel opvallend stil tussen die twee.vincejuh wrote:10 maanden? en Decibel anthem, Fuck You Up, Unite, Winter, My Life en It Must Be dan?Fusionmania wrote: Zatox heeft al 10 maanden niks meer gereleased, op die free release na, en PP al bijna een halfjaar niet meer.
Het viel dus alleen op.
Zatox heeft binnenkort nog een thrillogy, dus grote kans dat hij met veel nieuwe platen bezig is.Fusionmania wrote:Sorry keek op Discogs :') maar het is wel opvallend stil tussen die twee.vincejuh wrote:10 maanden? en Decibel anthem, Fuck You Up, Unite, Winter, My Life en It Must Be dan?Fusionmania wrote: Zatox heeft al 10 maanden niks meer gereleased, op die free release na, en PP al bijna een halfjaar niet meer.
Het viel dus alleen op.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Psyko Punkz Had een van de Q-Base AnthemsFusionmania wrote:Sorry keek op Discogs :') maar het is wel opvallend stil tussen die twee.vincejuh wrote:10 maanden? en Decibel anthem, Fuck You Up, Unite, Winter, My Life en It Must Be dan?Fusionmania wrote: Zatox heeft al 10 maanden niks meer gereleased, op die free release na, en PP al bijna een halfjaar niet meer.
Het viel dus alleen op.
Klopt, Zany ook en die heeft vorige week een album uitgebracht.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Maar jij had het over Zatox & Psyko PunkzFusionmania wrote:Klopt, Zany ook en die heeft vorige week een album uitgebracht.
Ik vind het helemaal niet zo'n rare vraag.Wout1997 wrote: Als er ff geen plaatje is uitgekomen ben je niet per direct bezig met een album hoor.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Ik vind van wel. Ieder zo zijn meningTiMOTHYb wrote:Ik vind het helemaal niet zo'n rare vraag.Wout1997 wrote: Als er ff geen plaatje is uitgekomen ben je niet per direct bezig met een album hoor.
We zullen zien!
Misschien dat Zatox een hoop nieuwe tracks draait op Thrillogy.
Misschien dat Zatox een hoop nieuwe tracks draait op Thrillogy.
ik heb dan liever kwaliteit dan kwantiteit. Die sjaak van een hard driver poept elke 2 week een nieuwe track uit ofzo.
Hoe gaat het eigenlijk met één van de twee toneshifterz die zo ernstig ziek was? Komt hij uberhaubt nog terug?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
hoe zit het eigenlijk met die 145 bpm tracks van Wildstylez & Zany en die van Ran-D ?
Teveel negatieve comments erop gekregen ofzo?
Die 145 bpm track van Wildstylez & Zany is volgens mij niet eens af, en was alleen als promo voor Decibel.Wout1997 wrote:hoe zit het eigenlijk met die 145 bpm tracks van Wildstylez & Zany en die van Ran-D ?
Dat Ran-d er ook 1 heeft wist ik niet eens :o