Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:43 

Hardtraxxer

Wie is deze vocalist van Technoboy ("Catfight", "Utta Wanka", etc.) ? Dit is niet Shay La, of ben ik dan verkeerd?

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Geen Shayla idd, dit is een andere.

Deze is ook Brits en Shayla is Australisch dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Daveytl schreef:
Destination schreef:
Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"

Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ Google ;)

Ik kende de vocals volgens mij al toen de track van The R3bels er kwam. Maar ik kon de bron ervan dus ook niet vinden :S

Gevonden: Laszlo Panaflex - Dance To The Music. Die is uit 2001 iig, en de acapella zit erbij op die release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Iemand die mij een aantal hardtrance producers/tracks kan vertellen die vergelijkbaar zijn met plaatjes als :
Geck-O - Soul Train
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:14 

Aan het typen...

Ik zou dit setje even luisteren:
http://lsdb.nl/set/116203/derb-b2b-scot ... 07-12.html

En verder artiesten als:
Drivium
Scot Project
Kai Tracid
Y.O.M.C.
Yoji Biomehanika
Jesselyn
Hennes & Cold
Ace Da Brain/Baced!
Ultraform
Walt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
En audiofreq/the r3bels mag dat zomaar releasen?

Het lijkt mij dat ze die rechten gewoon gekocht hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Nah, gewoon een kwestie van hopen dat niemand erachter komt. Vrij standaard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:52 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
En het label speelt dat spelletje fijn mee?

Blijkbaar wel dan he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:06 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
urbandesigner schreef:
Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl :) ?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen xd.

Dat mag nooit in zulke bussen. Bij eventtravel mag het volgens mij officieel ook niet.

Daar zit iedereen standaard met koelboxen vol bier, dus daar kan het echt geen kut schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:00 

Hardtraxx Elite

Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?

Vraag het ze :P

https://twitter.com/noisecontroller
https://twitter.com/digitalagemusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:

Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:16 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
ramon038 schreef:

Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.

Nice, thanks for the info ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:43 

Hardtraxx Addict

Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek? :P

Edit: heb al wat dingen gevonden!
http://www.amsterdam-dance-event.nl/conference-program
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:19 

Hardtraxx Elite

Vraagje, misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb niet zo veel tijd om alles te lezen hier haha.
Waarom kan ik niets vinden over Qlimax 2012? Komt die niet of zo?

EDIT: Laat maar, ik weet het al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:56 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek? :P

Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:07 

Hardtraxx Addict

Martijn schreef:
NaarDeQlote schreef:

Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.

Oke, dankje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:29 

Hardtraxxer

Hoeveel posts moet je hebben om van je ''newbie'' status af te komen? ben namelijk al best een tijdje lid hier en kijk elk uur op het forum maar ik post niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:32 

Snitch_MP schreef:
Hoeveel posts moet je hebben om van je ''newbie'' status af te komen? ben namelijk al best een tijdje lid hier en kijk elk uur op het forum maar ik post niet zoveel.

500, staat in FAQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:46 

Hardtraxxer

oke thx! heb dr 43 nu hehe dus nog 7? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:09 

Heeft er iemand nog een leuke link naar de Kick that Beast edit die de donkeys wel eens draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:11 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand al de tracklist van Zany @ Q-base 2012 in de Hangar? Dus niet die Fusion promo mix. Dat laatste half uur was zo facking ziek namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:04 

Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Heeft iemand al de tracklist van Zany @ Q-base 2012 in de Hangar? Dus niet die Fusion promo mix. Dat laatste half uur was zo facking ziek namelijk!

Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.

--

Die Dubestep platen die bijvoorbeeld Sinister Souls maken. Heeft toch ook nog een bepaalde naam of is het echt gewoon Dubstep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:28 

Hardtraxx Addict

Conzpiracy schreef:

Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft toch ;) Of herinneringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:56 

Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Conzpiracy schreef:

Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft toch ;) Of herinneringen.

Ah, de set staat al online. Dacht dat je bedoelde van de Fusion stage maar kom er net achter dat hij daar samen draaide met The Pitcher.
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen