S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Wie is deze vocalist van Technoboy ("Catfight", "Utta Wanka", etc.) ? Dit is niet Shay La, of ben ik dan verkeerd?

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Geen Shayla idd, dit is een andere.

Deze is ook Brits en Shayla is Australisch dacht ik.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
PNXRMX wrote:
Daveytl wrote:
Destination wrote:Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"
Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ Google ;)
Ik kende de vocals volgens mij al toen de track van The R3bels er kwam. Maar ik kon de bron ervan dus ook niet vinden :S
Gevonden: Laszlo Panaflex - Dance To The Music. Die is uit 2001 iig, en de acapella zit erbij op die release.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Iemand die mij een aantal hardtrance producers/tracks kan vertellen die vergelijkbaar zijn met plaatjes als :
Geck-O - Soul Train
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik zou dit setje even luisteren:
http://lsdb.nl/set/116203/derb-b2b-scot ... 07-12.html

En verder artiesten als:
Drivium
Scot Project
Kai Tracid
Y.O.M.C.
Yoji Biomehanika
Jesselyn
Hennes & Cold
Ace Da Brain/Baced!
Ultraform
Walt
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Socializerz wrote: En audiofreq/the r3bels mag dat zomaar releasen?
Het lijkt mij dat ze die rechten gewoon gekocht hebben :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nah, gewoon een kwestie van hopen dat niemand erachter komt. Vrij standaard :P
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Socializerz wrote:En het label speelt dat spelletje fijn mee?
Blijkbaar wel dan he ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Banaanslak wrote:
urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl :) ?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen xd.
Dat mag nooit in zulke bussen. Bij eventtravel mag het volgens mij officieel ook niet.
Daar zit iedereen standaard met koelboxen vol bier, dus daar kan het echt geen kut schelen.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ramon038 wrote:Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Vraag het ze :P

https://twitter.com/noisecontroller
https://twitter.com/digitalagemusic
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
ramon038 wrote:Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
Fusionmania wrote:
Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.
Nice, thanks for the info ;)
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek? :P

Edit: heb al wat dingen gevonden!
http://www.amsterdam-dance-event.nl/conference-program
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
Vraagje, misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb niet zo veel tijd om alles te lezen hier haha.
Waarom kan ik niets vinden over Qlimax 2012? Komt die niet of zo?

EDIT: Laat maar, ik weet het al :)
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
NaarDeQlote wrote:Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek? :P

Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Martijn wrote:
NaarDeQlote wrote:Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek? :P

Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.
Oke, dankje :)
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Hoeveel posts moet je hebben om van je ''newbie'' status af te komen? ben namelijk al best een tijdje lid hier en kijk elk uur op het forum maar ik post niet zoveel.
B
Snitch_MP wrote:Hoeveel posts moet je hebben om van je ''newbie'' status af te komen? ben namelijk al best een tijdje lid hier en kijk elk uur op het forum maar ik post niet zoveel.
500, staat in FAQ
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
oke thx! heb dr 43 nu hehe dus nog 7? :$
S
Heeft er iemand nog een leuke link naar de Kick that Beast edit die de donkeys wel eens draaien?
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Heeft iemand al de tracklist van Zany @ Q-base 2012 in de Hangar? Dus niet die Fusion promo mix. Dat laatste half uur was zo facking ziek namelijk!
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Elexz wrote:Heeft iemand al de tracklist van Zany @ Q-base 2012 in de Hangar? Dus niet die Fusion promo mix. Dat laatste half uur was zo facking ziek namelijk!
Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.

--

Die Dubestep platen die bijvoorbeeld Sinister Souls maken. Heeft toch ook nog een bepaalde naam of is het echt gewoon Dubstep?
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Conzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.
Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft toch ;) Of herinneringen.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Elexz wrote:
Conzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.
Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft toch ;) Of herinneringen.
Ah, de set staat al online. Dacht dat je bedoelde van de Fusion stage maar kom er net achter dat hij daar samen draaide met The Pitcher.