Wie is deze vocalist van Technoboy ("Catfight", "Utta Wanka", etc.) ? Dit is niet Shay La, of ben ik dan verkeerd?
View on YouTube
View on YouTube
Gevonden: Laszlo Panaflex - Dance To The Music. Die is uit 2001 iig, en de acapella zit erbij op die release.PNXRMX wrote:Ik kende de vocals volgens mij al toen de track van The R3bels er kwam. Maar ik kon de bron ervan dus ook niet vinden :SDaveytl wrote:Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ GoogleDestination wrote:Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"
Het lijkt mij dat ze die rechten gewoon gekocht hebbenSocializerz wrote: En audiofreq/the r3bels mag dat zomaar releasen?
Blijkbaar wel dan heSocializerz wrote:En het label speelt dat spelletje fijn mee?
Daar zit iedereen standaard met koelboxen vol bier, dus daar kan het echt geen kut schelen.Banaanslak wrote:Dat mag nooit in zulke bussen. Bij eventtravel mag het volgens mij officieel ook niet.urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen.
Vraag het zeramon038 wrote:Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.ramon038 wrote:Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Nice, thanks for the infoFusionmania wrote:Als ik me niet vergis zei Wildstylez een paar weken geleden dat Digital Age binnenkort weer gaat beginnen met releasen.ramon038 wrote:Iemand enig idee wanneer night after night zany remix eindelijk eens gereleased wordt in de volledige versie?
Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.NaarDeQlote wrote:Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek?
Edit: heb al wat dingen gevonden!
http://www.amsterdam-dance-event.nl/conference-program
Oke, dankjeMartijn wrote:Je hebt op de HDE eigenlijk niks te zoeken als je geen artiest bent of dat je werkgerelateerd met de scene te maken hebt. Het is vooral heel sterk een event waarbij je via bekenden contact legt met nieuwe mensen, maar als je er niemand kent zijn hooguit enkele seminars interessant voor je.NaarDeQlote wrote:Ik heb even een vraagje over het Hard Dance Event. Hoe zit dat nou precies met toegang.. Ik wil namelijk heen (student Media, informatie en communicatie.) En worden dit soort zaken daar ook daadwerkelijk besproken? Of zoek ik nu op de verkeerde plek?
Edit: heb al wat dingen gevonden!
http://www.amsterdam-dance-event.nl/conference-program
500, staat in FAQSnitch_MP wrote:Hoeveel posts moet je hebben om van je ''newbie'' status af te komen? ben namelijk al best een tijdje lid hier en kijk elk uur op het forum maar ik post niet zoveel.
Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.Elexz wrote:Heeft iemand al de tracklist van Zany @ Q-base 2012 in de Hangar? Dus niet die Fusion promo mix. Dat laatste half uur was zo facking ziek namelijk!
Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft tochConzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.
Ah, de set staat al online. Dacht dat je bedoelde van de Fusion stage maar kom er net achter dat hij daar samen draaide met The Pitcher.Elexz wrote:Kan dat iemand van zijn eigen opnames een tracklist gemaakt heeft tochConzpiracy wrote:Zondag wordt die als het goed is uitgezonden.Of herinneringen.