Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
DjThera wrote:
MikezDJ wrote:
Dylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Of bedoelje echt Early Hardstyle?
Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stond :D
Vraag me af wanneer dat was haha xd
Je lijkt ook zo op hem.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Welke mafkees heeft dat onder Early Hardstyle gezet dan? Het is gewoon amateuristische mainstream. Ik zou eens kijken op labels als Activa Digital, Hardcopy, DJ's United etc.
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
DjThera wrote:
MikezDJ wrote:
Dylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Of bedoelje echt Early Hardstyle?
Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stond :D
Vraag me af wanneer dat was haha xd
I'm sorry haha! Ik bedoel jou natuurlijk!
S
Welke (jump) versie van Speedy J - Pull Over draait Ruthless regelmatig?
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Speedy J - Pullover (Prophet'z Remake) of Dj zany vs Speedy J - Pure Pullover
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?

Of is dit onmogelijk omdat zij niet bij Platinum Agency/Makeyoudance Bookings zijn?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
StephanKetz wrote:Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?

Of is dit onmogelijk omdat zij niet bij Platinum Agency/Makeyoudance Bookings zijn?
Ik geef Geck-O een hele kleine kans, maar ik zou er absoluut niet op inzetten :P Kans is vele malen groter dat er geen draait.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
StephanKetz wrote:Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?

Stana heeft op qlimax gestaan én heeft releases gehad op theracords :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Nikkel wrote:Iemand enig idee wat de laatste paar (stuk of drie tot vijf) tracks waren in Activator zijn set @ Decibel 2012 in de Loudness area? Zat een heel dik nummer bij en kan er niet op komen. Was redelijk monotoon in de kicks zat een pitch. Er zat niet echt een climax in de track, die werd meer gevormd door de intro en outro dacht ik. Dat staat me nog vaag bij. Werd dacht ik vlak na Wild Motherfuckers - We Don't Care gedraaid.
Bedacht me net oppeens dat hij tegen het einde ook nog Activator Ft. MC Apster - Threat To Our Existence draaide.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
_dp_ wrote:

Stana heeft op qlimax gestaan én heeft releases gehad op theracords :P
Jaja. :P Ik bedoel natuurlijk de "echte" Theracords artiesten zoals Thera, Geck-O, Phrantic, Prefix & Density, Degos & Re-done, ofzo.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Ik schat die kansen echt op 0%. Als je al ziet dat artiesten als een Frontliner of B-Front er nog niet hebben gestaan.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
wootum wrote:Ik schat die kansen echt op 0%. Als je al ziet dat artiesten als een Frontliner of B-Front er nog niet hebben gestaan.
Klopt, maar ik denk dat ze dit jaar Frontliner wel op Qlimax zetten, ze kunnen er bijna niet meer omheen.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Is er hier iemand met Twitter die voor mij aan D-Block & S-te-Fan of Nosferatu zou willen vragen of 'High Voltage ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz (Nosferatu Mysteryland edit)' ooit nog een (free) release krijgt? ^^

View on YouTube
(@ 02:16)
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Is er een reden dat Deepack de laatste tijd geen tracks meer gemaakt hebben?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl :) ?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen xd.
B
urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl :) ?
Dat mag nooit in zulke bussen. Bij eventtravel mag het volgens mij officieel ook niet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Tja officieel... Kan moeilijk dorst gaan lijden onderweg :)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl :) ?
Gewoon meenemen, wat willen ze doen, je eruit donderen?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Weet iemand een goed DJ meubel (zelfgemaakt of niet al te duur) van rond de 95 cm hoog en 170-215 cm breed?
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Draidy wrote:Weet iemand een goed DJ meubel (zelfgemaakt of niet al te duur) van rond de 95 cm hoog en 170-215 cm breed?
Zoiets?
http://www.bax-shop.nl/dj-meubilair/pro ... tails.html
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Is niet breed genoeg, maar bedankt voor de moeite :)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Misschien zelf maken ? Is niet moeilijk, kost niet zo veel en je kan zelf kiezen hoe breed/smal of hoog je het wil :)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Delt-A wrote:
Nikkel wrote:Iemand enig idee wat de laatste paar (stuk of drie tot vijf) tracks waren in Activator zijn set @ Decibel 2012 in de Loudness area? Zat een heel dik nummer bij en kan er niet op komen. Was redelijk monotoon in de kicks zat een pitch. Er zat niet echt een climax in de track, die werd meer gevormd door de intro en outro dacht ik. Dat staat me nog vaag bij. Werd dacht ik vlak na Wild Motherfuckers - We Don't Care gedraaid.
Bedacht me net oppeens dat hij tegen het einde ook nog Activator Ft. MC Apster - Threat To Our Existence draaide.
Ik ben er net achter gekomen welke het is: Jajox - Be Reborn

EDIT: Live klapt ie er toch wel harder op als thuis qua kicks etc, maar de intro/ outro blijft toch dik met die
"pitched" kicks!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik heb ooit ergens in een topic een programmaatje zien staan waarmee je automatisch map(file)namen op je PC kunt veranderen. Heb geen idee meer hoe het heet, maar volgens mij was onder andere Lyst betrokken in dat topic. Ging over het showen van je muziekcollectie volgens mij. Iemand enig idee? Lyst?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bulk rename utility