Je lijkt ook zo op hem.DjThera wrote:Vraag me af wanneer dat was hahaMikezDJ wrote:Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stondDylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Of bedoelje echt Early Hardstyle?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Welke mafkees heeft dat onder Early Hardstyle gezet dan? Het is gewoon amateuristische mainstream. Ik zou eens kijken op labels als Activa Digital, Hardcopy, DJ's United etc.
I'm sorry haha! Ik bedoel jou natuurlijk!DjThera wrote:Vraag me af wanneer dat was hahaMikezDJ wrote:Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stondDylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Of bedoelje echt Early Hardstyle?
-
S
Welke (jump) versie van Speedy J - Pull Over draait Ruthless regelmatig?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Speedy J - Pullover (Prophet'z Remake) of Dj zany vs Speedy J - Pure Pullover
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?
Of is dit onmogelijk omdat zij niet bij Platinum Agency/Makeyoudance Bookings zijn?
Of is dit onmogelijk omdat zij niet bij Platinum Agency/Makeyoudance Bookings zijn?
Ik geef Geck-O een hele kleine kans, maar ik zou er absoluut niet op inzettenStephanKetz wrote:Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?
Stana heeft op qlimax gestaan én heeft releases gehad op theracordsStephanKetz wrote:Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?
Bedacht me net oppeens dat hij tegen het einde ook nog Activator Ft. MC Apster - Threat To Our Existence draaide.Nikkel wrote:Iemand enig idee wat de laatste paar (stuk of drie tot vijf) tracks waren in Activator zijn set @ Decibel 2012 in de Loudness area? Zat een heel dik nummer bij en kan er niet op komen. Was redelijk monotoon in de kicks zat een pitch. Er zat niet echt een climax in de track, die werd meer gevormd door de intro en outro dacht ik. Dat staat me nog vaag bij. Werd dacht ik vlak na Wild Motherfuckers - We Don't Care gedraaid.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Jaja._dp_ wrote:Stana heeft op qlimax gestaan én heeft releases gehad op theracordsStephanKetz wrote:Wat zijn de kansen dat er een Theracords artiest op Qlimax draait?
Ik schat die kansen echt op 0%. Als je al ziet dat artiesten als een Frontliner of B-Front er nog niet hebben gestaan.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Klopt, maar ik denk dat ze dit jaar Frontliner wel op Qlimax zetten, ze kunnen er bijna niet meer omheen.wootum wrote:Ik schat die kansen echt op 0%. Als je al ziet dat artiesten als een Frontliner of B-Front er nog niet hebben gestaan.
Is er hier iemand met Twitter die voor mij aan D-Block & S-te-Fan of Nosferatu zou willen vragen of 'High Voltage ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz (Nosferatu Mysteryland edit)' ooit nog een (free) release krijgt?
View on YouTube
(@ 02:16)
View on YouTube
(@ 02:16)
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Is er een reden dat Deepack de laatste tijd geen tracks meer gemaakt hebben?
Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl
?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen
.
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen
-
B
Dat mag nooit in zulke bussen. Bij eventtravel mag het volgens mij officieel ook niet.urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen.
Tja officieel... Kan moeilijk dorst gaan lijden onderweg 
Gewoon meenemen, wat willen ze doen, je eruit donderen?urbandesigner wrote:Heeft iemand ervaringen met Partybussen.nl?
Staat op de site dat je niet eens eigen eten of drinken mee mag nemen.
Weet iemand een goed DJ meubel (zelfgemaakt of niet al te duur) van rond de 95 cm hoog en 170-215 cm breed?
Zoiets?Draidy wrote:Weet iemand een goed DJ meubel (zelfgemaakt of niet al te duur) van rond de 95 cm hoog en 170-215 cm breed?
http://www.bax-shop.nl/dj-meubilair/pro ... tails.html
Is niet breed genoeg, maar bedankt voor de moeite 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Misschien zelf maken ? Is niet moeilijk, kost niet zo veel en je kan zelf kiezen hoe breed/smal of hoog je het wil 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik ben er net achter gekomen welke het is: Jajox - Be RebornDelt-A wrote:Bedacht me net oppeens dat hij tegen het einde ook nog Activator Ft. MC Apster - Threat To Our Existence draaide.Nikkel wrote:Iemand enig idee wat de laatste paar (stuk of drie tot vijf) tracks waren in Activator zijn set @ Decibel 2012 in de Loudness area? Zat een heel dik nummer bij en kan er niet op komen. Was redelijk monotoon in de kicks zat een pitch. Er zat niet echt een climax in de track, die werd meer gevormd door de intro en outro dacht ik. Dat staat me nog vaag bij. Werd dacht ik vlak na Wild Motherfuckers - We Don't Care gedraaid.
EDIT: Live klapt ie er toch wel harder op als thuis qua kicks etc, maar de intro/ outro blijft toch dik met die
"pitched" kicks!
Ik heb ooit ergens in een topic een programmaatje zien staan waarmee je automatisch map(file)namen op je PC kunt veranderen. Heb geen idee meer hoe het heet, maar volgens mij was onder andere Lyst betrokken in dat topic. Ging over het showen van je muziekcollectie volgens mij. Iemand enig idee? Lyst?