S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Heeft iemand toevallig nog een werkende downloadlink van de Fear.FM Hardstyle Top 100 2008?
Op internet is nergens een goede meer te vinden, ben hem verloren bij het overzetten van bestanden naar mijn nieuwe pc :(
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
CosmicDestination wrote:Heeft iemand toevallig nog een werkende downloadlink van de Fear.FM Hardstyle Top 100 2008?
Op internet is nergens een goede meer te vinden, ben hem verloren bij het overzetten van bestanden naar mijn nieuwe pc :(
Uuuhm, google -> Fear.FM Hardstyle Top 100 2008 -> 1ste link http://lsdb.nl/set/8668/hardstyle-top-1 ... 12-08.html -> Hotfile..
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Wordt geblockt op mijn nieuwe pc :/
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
CosmicDestination wrote:Wordt geblockt op mijn nieuwe pc :/
http://hotfile.com/dl/2183901/7d3aed8/H ... M.mp3.html
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
bRt_ wrote:
CosmicDestination wrote:Wordt geblockt op mijn nieuwe pc :/
http://hotfile.com/dl/2183901/7d3aed8/H ... M.mp3.html
Deze werkt! U wordt vriendelijk bedankt! :D
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Daveytl wrote:
Destination wrote:Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"
Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ Google ;)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Zijn de Psyko Punkz ook niet bezig met een album? tis ook alweer een tijdje geleden dat we wat van hen gehoord hebben.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Iemand enig idee wat de laatste paar (stuk of drie tot vijf) tracks waren in Activator zijn set @ Decibel 2012 in de Loudness area? Zat een heel dik nummer bij en kan er niet op komen. Was redelijk monotoon in de kicks zat een pitch. Er zat niet echt een climax in de track, die werd meer gevormd door de intro en outro dacht ik. Dat staat me nog vaag bij. Werd dacht ik vlak na Wild Motherfuckers - We Don't Care gedraaid.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
De laatste track was in ieder geval van zijn eigen label. Dat was Activator - Spring 2012, te herkennen aan de vocals.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
En daarvoor werd Zatox - Stand Up Headwave gedraaid
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iemand die Luna & Crypsis - Powerplay in 320kbps heeft? :P
Is destijds vrijgegeven, maar als 160kbps helaas..
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
patrickjeb wrote:Iemand die Luna & Crypsis - Powerplay in 320kbps heeft? :P
Is destijds vrijgegeven, maar als 160kbps helaas..
Audacity?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Tja dan staat er wel mooi 320, maar is toch nog 160 dan.
Volgens mij is die gewoon als 160 vrijgegeven dus heb je pech!
En als je wel 320 vind op het internet is dat waarschijnlijk via de bovenstaande manier gebeurd. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ja denk het ook, misschien heeft iemand 320 op de originele manier :P
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Delt-A wrote:En daarvoor werd Zatox - Stand Up Headwave gedraaid
Ja, die ken ik inderdaad al even net als dat Khadber "Activator - Spring 2012" zei.
Dit zijn ze in ieder geval niet. Klonk als iets nieuws, wel Italiaans. Kan er niet opkomen en is natuurlijk
ook lastig uit te leggen. Vocals: Geen idee, stond niet dichtbij genoeg om die te horen helaas.
Zou het allemaal wat makkelijk maken, haha!!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Misschien kun je Activator een twitter/facebook berichtje sturen?
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Mss wel een ideetje ja! Net als Thera gooit altijd een tracklist online van gespeelde platen.
Erg handig overigens moet ik zeggen.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wie zou mij kunnen vertellen welk nummer er gedraaid wordt tijdens het stukje van de Refuse stage?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Daveytl wrote:
Destination wrote:Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"
Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ Google ;)
Ik kende de vocals volgens mij al toen de track van The R3bels er kwam. Maar ik kon de bron ervan dus ook niet vinden :S
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
Ik ben opzoek naar dit soort muziek:

http://www.hardstyle.com/audio-damage/a ... razy-remix

Anti mainstream, wat andere soort hardstyle. Het staat wel onder early hardstyle, alleen als ik verder zoek kom ik op reversed bases uit... dat wil ik niet. Dit is heerlijk, doet me ook een beetje aan josh en wesz denken.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Of bedoelje echt Early Hardstyle?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
MikezDJ wrote:Ik ben opzoek naar dit soort muziek:

Anti mainstream, wat andere soort hardstyle. Het staat wel onder early hardstyle, alleen als ik verder zoek kom ik op reversed bases uit... dat wil ik niet. Dit is heerlijk, doet me ook een beetje aan josh en wesz denken.
Check deze setjes eens:

-2 links-

Zitten ook een aantal Audio Damage tracks bij, veel reversed basses (wel vooral in de intro's), en een hoog tempo. En ook best 'alternatief' / 'anti-mainstream'.

edit: kutzooi, die links zijn dood, ik zal ze ff opnieuw uploaden want heb ze gelukkig nog op m'n PC staan.

edit 2:

Trance Generators @ Mayday Estonia 18-04-2009

Trance Generators @ Ground Zero 2008 (05-07-2008)

Ik hoop dat je er iets aan vindt :D.
Last edited by Delt-A on 23 Aug 2012 23:06, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
last seen Jan 2015
Dylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stond :D
Hardtraxxer
last seen Jan 2015
Delt-A wrote:
MikezDJ wrote:Ik ben opzoek naar dit soort muziek:

Check deze setjes eens:

http://lsdb.nl/set/3619/trance-generato ... 07-08.html

http://lsdb.nl/set/15370/trance-generat ... 04-09.html

Zitten ook een aantal Audio Damage tracks bij, veel reversed basses (wel vooral in de intro's), en een hoog tempo. En ook best 'alternatief' / 'anti-mainstream'.

edit: kutzooi, die links zijn dood, ik zal ze ff opnieuw uploaden want heb ze gelukkig nog op m'n PC staan.
Ja bedankt, de links doen het idd niet. Maar ik hou dus echt niet van reversed bases. De kicks in mijn link vind ik gewoon heerlijk! :love:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 13 days ago
MikezDJ wrote:
Dylan-E wrote:Als je Anti Mainstream wilt hebben, Zou ik je Theracords of Spoontech aanraden!
Theracords vind ik zelf niks aan.. spreekt me niet aan. Wel die x dat geck-o samen met adaro op intents stond :D
Vraag me af wanneer dat was haha xd