Idd nog nooit gezienSteffnov wrote:Welke tekst?Q-Dominic wrote:wtf is die groen onderstreepte tekst in in keer op hardtraxx? zie alleen maar een cirkeltje dat ie aan het laden is als in mn muis erop houd..Niks gezien
anders:
Bug reports
Idd nog nooit gezienSteffnov wrote:Welke tekst?Q-Dominic wrote:wtf is die groen onderstreepte tekst in in keer op hardtraxx? zie alleen maar een cirkeltje dat ie aan het laden is als in mn muis erop houd..Niks gezien
Wazige software geinstalleerd oid? Mss adware die niet goed laadtQ-Dominic wrote:wtf is die groen onderstreepte tekst in in keer op hardtraxx? zie alleen maar een cirkeltje dat ie aan het laden is als in mn muis erop houd..
Er is wel meer dan Partyflock heDelt-A wrote:Ik vroeg me eigenlijk af wie nou de oudste Hardcore en/of Hardstyle artiest is.
De oudste leeftijd die ik kan vinden is Paul Elstak met 46, maar The Prophet, Gizmo, DJ Rob, Stanton (deze schat ik oud in) hebben geen leeftijd op Partyflock staan.
Iemand die dit weet?
Upcoming Free Releases (page 23)Dylan-E wrote:Weet iemand meer over deze track? Bioweapon - WUW4
Bas heeft de platen geproduceerd, maar heeft nooit gedraaid onder de alias Kasparov.HE-Fan wrote:Kasparov is toch een alias van Bas Oskam?
Wrm staat bij twitter dan bij de naam van kasparov Bas Verheul?
Wat heeft ie allemaal nog meer? Noisecontrollers, kasparov, williams syndrome....Daveytl wrote:Bas heeft de platen geproduceerd, maar heeft nooit gedraaid onder de alias Kasparov.HE-Fan wrote:Kasparov is toch een alias van Bas Oskam?
Wrm staat bij twitter dan bij de naam van kasparov Bas Verheul?
PavelowMikezDJ wrote: Wat heeft ie allemaal nog meer? Noisecontrollers, kasparov, williams syndrome....
In de stijl van welke nummers van ze? Nummers als Let's get Dirty/ Mindgame/ I've lost You of meer zoals Underground Language e.d.?MikezDJ wrote: Nog een vraagje, waar zou ik op kunnen zoeken als ik meer muziek wil vinden als de styl van josh en wesz?
In de stijl van welke nummers van ze? Nummers als Let's get Dirty/ Mindgame/ I've lost You of meer zoals Underground Language e.d.?MikezDJ wrote: Nog een vraagje, waar zou ik op kunnen zoeken als ik meer muziek wil vinden als de styl van josh en wesz?
Killer Clown, SMDwootum wrote:PavelowMikezDJ wrote: Wat heeft ie allemaal nog meer? Noisecontrollers, kasparov, williams syndrome....
Volgens Discogs wel, maar weet niet of dat wel te vertrouwen is. Maar zo lang er verder niks bekend is, moeten we er idd maar van uit gaan dat dat door Arjan gemaakt is.wootum wrote:Killer Clown is toch Arjan?
Oh dat zou kunnen.wootum wrote:Killerclown is toch Arjan?
Volgens mij zijn die gewoon verzonnen door The R3bels zelf. Ik kan er verder ook niks van vinden op Lolo/ Youtube/ GoogleDestination wrote:Waar komen de Vocals van "Dance 2 Music" van Audiofreq vandaan? Ik weet dat The R3bels ze ook gebruikt hebben in "Keep The Rhythm"
Zoals hun laatste EP Van Underground Language ja.Daveytl wrote:In de stijl van welke nummers van ze? Nummers als Let's get Dirty/ Mindgame/ I've lost You of meer zoals Underground Language e.d.?MikezDJ wrote: Nog een vraagje, waar zou ik op kunnen zoeken als ik meer muziek wil vinden als de styl van josh en wesz?
Misschien dat Wildstylez - Back 2 Basics er een beetje in de buurt komt qua gevoel!? Vind ik zelf wel namelijk.MikezDJ wrote: Zoals hun laatste EP Van Underground Language ja.
Nee vind ik niet echt, gaat meer om de stijl van de kicks enzo, dat is teminste geen standaard wildstylez/headhunterz/noisecontrollers kickDaveytl wrote:Misschien dat Wildstylez - Back 2 Basics er een beetje in de buurt komt qua gevoel!? Vind ik zelf wel namelijk.MikezDJ wrote: Zoals hun laatste EP Van Underground Language ja.
Maar eigenlijk zijn er weinig artiesten die zo produceren zoals Josh & Wesz. Misschien zou je wat 'oudere' tracks van ze op moeten zoeken zoals bijvoorbeeld Autumn Green/ RTHM.