Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ik neem meestal een blik Monster voor een festival, al ben k er vrij zeker van dat dat tussen mn oren zit en niet daadwerkelijk helpt. Voor de rest goed eten en goed slapen de nacht van tevoren. :) Dagfestivals zijn niet zo'n probleem, nachtfestivals ervaar ik als wat lastiger om tot het eind actief te blijven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.

Jij staat ook wel erg veel stil, iig zover ik ooit heb kunnen zien.

Omdat jij me niet ziet bij de muziek die ik tegenwoordig supervet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.

Stilstaan kan vermoeiender werken (voor je voeten) dan losgaan ;) Krijg altijd veel last van mijn voeten als ik lang stil sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 01:15 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

Stilstaan kan vermoeiender werken (voor je voeten) dan losgaan ;) Krijg altijd veel last van mijn voeten als ik lang stil sta.

Haha goed excuus om los te gaan ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:19 

Dakpan schreef:
Omdat jij me niet ziet bij de muziek die ik tegenwoordig supervet vind.

Afbeelding

Daveytl schreef:

Idd, als je stilstaat bij een afsluiter voel je altijd wel dat je benen goed moe worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:32 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
ramon038 schreef:
Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.

Ik sport elke dag minimaal 2 uur, kom (bijna) nooit energie tekort of feestjes:P

hehe :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:33 

Donateur

Genoeg en op tijd eten tijdens een festival! Lichaam heeft het nodig. Enige werkende tips behalve drugs voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Vraag: Wat is dat nou steeds met die komkommervraag in het welkomtopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

Socializers is er opeens mee begonnen en nu is het traditie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Dakpan schreef:
ramon038 schreef:
Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.

Ik sport elke dag minimaal 2 uur, kom (bijna) nooit energie tekort of feestjes:P

hehe :cool:

Ik sport nooit en ik kom nooit energie tekort op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Ik sport ook nooit, maar in combinatie met een rokersconditie levert dat af en toe nog uitdagingen op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ik sport ook nooit, maar in combinatie met een rokersconditie levert dat af en toe nog uitdagingen op. :P

Haha ik ken het man. Gelukkig krijg ik energie van bier, dus hou ik het allemaal nog wel vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 01:11 

Hardtraxx Veteran

Ik doe feestjes qua energie net zo makkelijk nuchter als onder invloed, ik krijg van de muziek altijd gewoon een ontzettende kick. En een truucje is ook om te blijven bewegen. Als er een DJ is die je niet zo leuk vindt, ga dan naar een area waar je vindt dat er wèl goed gedraaid wordt, of blijf wel een beetje in beweging. Als je gaat zitten, is het gedaan, dan kom je niet meer overeind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:01 

Hardtraxx Elite

weet iemand of de set van headhunterz op EDC online komt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

Staat ondertussen online, had je al gezien denk ik...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:08 

Hardtraxxer

IK zoek tracks met vette acid sounds ? Kan iemand paar knallers posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik doe feestjes qua energie net zo makkelijk nuchter als onder invloed, ik krijg van de muziek altijd gewoon een ontzettende kick. En een truucje is ook om te blijven bewegen. Als er een DJ is die je niet zo leuk vindt, ga dan naar een area waar je vindt dat er wèl goed gedraaid wordt, of blijf wel een beetje in beweging. Als je gaat zitten, is het gedaan, dan kom je niet meer overeind :P

Als ik ga zitten, dan ik kan daarna weer net zo hard door hoor. Heb daar nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 08:23 

Hardtraxx Newbie

Is er dit jaar nog winter wonderland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:05 

Hardtraxxer

Jarno schreef:

aub, een recente http://www.youtube.com/watch?v=vsWget-hg9I
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

wie kan mij helpen aan de tracklist van proppie @edc
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:08 

Hardtraxx Newbie

Jarno schreef:

A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
Headhunterz - Psychedelic (2e break)

Voor de rest weet ik er geen, misschien de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Blademasterz - Masterblade (Start Of The Acid War Remix)
Thera - Who Asked For Acid
Vazard - Accidently The Whole Acid
Vazard - Guitars on Acid
Zany - Squared
Headhunterz - Psychedelic
Blutonium Boy - Acid & Bass
Blutonium Boy - Acid Overdose
Brennan Heart - I Love Haters
Dutch Master - What Goes Around
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Blademasterz - Masterblade
Hellraiser - Acid Noir
Blutonium Boy - Acid Over Sydney

Om te starten.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
The Skribbler schreef:

Als ik ga zitten, dan ik kan daarna weer net zo hard door hoor. Heb daar nooit last van.

inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:07 

Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
_theon_ schreef:
The Skribbler schreef:

inderdaad

Ik moet juist altijd ff gaan zitten om weer op te laden, kan daarna des te harder weer door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het ermee eens dat zitten alleen maar helpt :P
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen