C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik neem meestal een blik Monster voor een festival, al ben k er vrij zeker van dat dat tussen mn oren zit en niet daadwerkelijk helpt. Voor de rest goed eten en goed slapen de nacht van tevoren. :) Dagfestivals zijn niet zo'n probleem, nachtfestivals ervaar ik als wat lastiger om tot het eind actief te blijven. :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
KSwoosh wrote:
Dakpan wrote:Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.
Jij staat ook wel erg veel stil, iig zover ik ooit heb kunnen zien.
Omdat jij me niet ziet bij de muziek die ik tegenwoordig supervet vind.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
KSwoosh wrote:
Dakpan wrote:Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.
Stilstaan kan vermoeiender werken (voor je voeten) dan losgaan ;) Krijg altijd veel last van mijn voeten als ik lang stil sta.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Daveytl wrote:
KSwoosh wrote:
Stilstaan kan vermoeiender werken (voor je voeten) dan losgaan ;) Krijg altijd veel last van mijn voeten als ik lang stil sta.
Haha goed excuus om los te gaan ja ^^
G
Dakpan wrote:Omdat jij me niet ziet bij de muziek die ik tegenwoordig supervet vind.
Image
Daveytl wrote:Stilstaan kan vermoeiender werken (voor je voeten) dan losgaan ;) Krijg altijd veel last van mijn voeten als ik lang stil sta.
Idd, als je stilstaat bij een afsluiter voel je altijd wel dat je benen goed moe worden :P
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dakpan wrote:
ramon038 wrote:Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.
Ik sport elke dag minimaal 2 uur, kom (bijna) nooit energie tekort of feestjes:P

hehe :cool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Genoeg en op tijd eten tijdens een festival! Lichaam heeft het nodig. Enige werkende tips behalve drugs voor mij.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Vraag: Wat is dat nou steeds met die komkommervraag in het welkomtopic :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Socializers is er opeens mee begonnen en nu is het traditie.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
ttthijss wrote:
Dakpan wrote:
ramon038 wrote:Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.
Ik sport elke dag minimaal 2 uur, kom (bijna) nooit energie tekort of feestjes:P

hehe :cool:
Ik sport nooit en ik kom nooit energie tekort op feesten
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik sport ook nooit, maar in combinatie met een rokersconditie levert dat af en toe nog uitdagingen op. :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
chicken wrote:Ik sport ook nooit, maar in combinatie met een rokersconditie levert dat af en toe nog uitdagingen op. :P
Haha ik ken het man. Gelukkig krijg ik energie van bier, dus hou ik het allemaal nog wel vol.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik doe feestjes qua energie net zo makkelijk nuchter als onder invloed, ik krijg van de muziek altijd gewoon een ontzettende kick. En een truucje is ook om te blijven bewegen. Als er een DJ is die je niet zo leuk vindt, ga dan naar een area waar je vindt dat er wèl goed gedraaid wordt, of blijf wel een beetje in beweging. Als je gaat zitten, is het gedaan, dan kom je niet meer overeind :P
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
weet iemand of de set van headhunterz op EDC online komt? :D
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Staat ondertussen online, had je al gezien denk ik...?
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
IK zoek tracks met vette acid sounds ? Kan iemand paar knallers posten?
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
The Skribbler wrote:Ik doe feestjes qua energie net zo makkelijk nuchter als onder invloed, ik krijg van de muziek altijd gewoon een ontzettende kick. En een truucje is ook om te blijven bewegen. Als er een DJ is die je niet zo leuk vindt, ga dan naar een area waar je vindt dat er wèl goed gedraaid wordt, of blijf wel een beetje in beweging. Als je gaat zitten, is het gedaan, dan kom je niet meer overeind :P
Als ik ga zitten, dan ik kan daarna weer net zo hard door hoor. Heb daar nooit last van.
P
3 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Is er dit jaar nog winter wonderland?
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Jarno wrote:IK zoek tracks met vette acid sounds ? Kan iemand paar knallers posten?
aub, een recente View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
wie kan mij helpen aan de tracklist van proppie @edc
F
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2015
Jarno wrote:IK zoek tracks met vette acid sounds ? Kan iemand paar knallers posten?
A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
Headhunterz - Psychedelic (2e break)

Voor de rest weet ik er geen, misschien de rest?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Blademasterz - Masterblade (Start Of The Acid War Remix)
Thera - Who Asked For Acid
Vazard - Accidently The Whole Acid
Vazard - Guitars on Acid
Zany - Squared
Headhunterz - Psychedelic
Blutonium Boy - Acid & Bass
Blutonium Boy - Acid Overdose
Brennan Heart - I Love Haters
Dutch Master - What Goes Around
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
Blademasterz - Masterblade
Hellraiser - Acid Noir
Blutonium Boy - Acid Over Sydney

Om te starten.. :D
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
_theon_ wrote:
The Skribbler wrote:Ik doe feestjes qua energie net zo makkelijk nuchter als onder invloed, ik krijg van de muziek altijd gewoon een ontzettende kick. En een truucje is ook om te blijven bewegen. Als er een DJ is die je niet zo leuk vindt, ga dan naar een area waar je vindt dat er wèl goed gedraaid wordt, of blijf wel een beetje in beweging. Als je gaat zitten, is het gedaan, dan kom je niet meer overeind :P
Als ik ga zitten, dan ik kan daarna weer net zo hard door hoor. Heb daar nooit last van.
inderdaad
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Delt-A wrote:
_theon_ wrote:
inderdaad
Ik moet juist altijd ff gaan zitten om weer op te laden, kan daarna des te harder weer door :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik ben het ermee eens dat zitten alleen maar helpt :P