Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jaja, oke, het is duidelijk... ik zal nooit meer advies geven over dipjes ofzo :P
T
3 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Misschien niet het goede topic, maar heeft iemand enig idee van wie dit nummer kan zijn? Ik hoorde het op fantasy island geloof tijdens Ran-D, maar kan ook rond Deepack geweest zijn, dat kan ik me niet meer herinneren:p
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
the Legacy wrote:Misschien niet het goede topic, maar heeft iemand enig idee van wie dit nummer kan zijn? Ik hoorde het op fantasy island geloof tijdens Ran-D, maar kan ook rond Deepack geweest zijn, dat kan ik me niet meer herinneren:p
View on YouTube
Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
T
3 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Danku, die zocht ik dus;p
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Yo, Ik moest zaterdag avond draaien, & wil me set van tevoren al goed hebben staan dat ik hem precies er in kan mixen, maar met welk programma (Makkelijk) kan je de nummers stukjes knippen & plakken?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je gaat me toch niet vertellen dat je je set al vantevoren wil mixen ofzo???

Als je in de individuele tracks wil gaan knippen zou ik zelf audacity aanraden, erg makkelijk om te gebruiken.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Idd, hoezo van tevoren goed zetten om hem precies in te kunne mixen? Je zet een nummer toch op het juiste punt wanneer je aan het draaien bent??
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
The Skribbler wrote:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je gaat me toch niet vertellen dat je je set al vantevoren wil mixen ofzo???

Als je in de individuele tracks wil gaan knippen zou ik zelf audacity aanraden, erg makkelijk om te gebruiken.
Haha, Nee wil de nummers alleen al op de goede plek hebben, maar ik ga audacity proberen :thumbup:
Thanks!
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
wootum wrote:Idd, hoezo van tevoren goed zetten om hem precies in te kunne mixen? Je zet een nummer toch op het juiste punt wanneer je aan het draaien bent??
Dat wil ik juist van tevoren proberen, volgens neemt dat voor mij een hoop in tijd in beslag.....
R
2 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Ik heb een vraagjee :) maar weet niet of ik hier goed zit!

Ik ga naar Dominator alleen ik ben 17 Jaar ik ga proberen binnen te komen met mijn eigen ID, Ben pas op 3/4 feesten geweest daar was niet gecontroleerd op ID kaart maar dat waren feesten voor 16+

Stel ik zou een masker dragen zou ik dan sneller naar binnen mogen?

Hoe kom ik het makkelijkst binnen?

Grz Rubsowolf
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik zou juist geen masker dragen, val je minder op.

Beste kans die je hebt is gewoon normaal gedragen (neem aan dat je er niet als 12 uitziet) en rustig doorlopen. :)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Socializerz wrote:
Dylan-E wrote:
wootum wrote:Idd, hoezo van tevoren goed zetten om hem precies in te kunne mixen? Je zet een nummer toch op het juiste punt wanneer je aan het draaien bent??
Dat wil ik juist van tevoren proberen, volgens neemt dat voor mij een hoop in tijd in beslag.....
Ik snap het echt niet, als je mixt, doe je dat toch gewoon live? Mix je wel eens met gear of??
Soms hebben intro's in het begin nog rare vocals of wat dan ook (iig bij Hardcore, en dan vooral terror of industrial) en ik denk dat hij die wil skippen dat het nummer gewoon begint op het punt waar je anders het cue punt zou zetten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien moet er eens iets van een handleiding voor 16-17 jarigen die feesten willen bezoeken geschreven worden. Om de dag die vragen is zo onzinnig.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Draidy wrote:Soms hebben intro's in het begin nog rare vocals of wat dan ook (iig bij Hardcore, en dan vooral terror of industrial) en ik denk dat hij die wil skippen dat het nummer gewoon begint op het punt waar je anders het cue punt zou zetten.
Het is meer werk om al die vocals in het begin er uit te knippen dan op het feest ff aan je wheel te draaien en je cue punt neer te zetten :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ja dat is zo maar ik heb wel eens momenten gehad dat het handig was als ik het toch maar gedaan had. Zeker als het echt van die intros zijn die een halve minuut onmixbaar blijven.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Komt De Dikke Vette Basplaat op het nieuwe album van zany
Het nummer word namelijk wel afgespeeld in de trailer.
Iemand enig idee?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Wout1997 wrote:Komt De Dikke Vette Basplaat op het nieuwe album van zany
Het nummer word namelijk wel afgespeeld in de trailer.
Iemand enig idee?
Laten we het maar gewoon hopen :P

Er is volgens mij nog niks bekend verder.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik hoorde die dikke vette basplaat voor het eerst op een livesetje van Qountdown. Toen had ik zoiets van mehh. En toen op Hardbass, ik hoor hem live, helemaal verkocht van die plaat nu.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
jordifcg wrote:Ik hoorde die dikke vette basplaat voor het eerst op een livesetje van Qountdown. Toen had ik zoiets van mehh. En toen op Hardbass, ik hoor hem live, helemaal verkocht van die plaat nu.
cool story bro!

Weet iemand hoe het nou precies met Davide Sonar zit? geen peil op te trekken die vent..
Hoor nooit meer iets van hem, of ik let niet op >.<
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
weet niet zeker of ik deze vraag het beste hier kan stellen of in off-topic, het is eigenlijk meer een Windows probleem denk ik, maar toch:

Ik heb de Loudness CD geript, en nu al 4 keer zelf alle tracktitels en artiestnamen ingevuld, maar zodra ik ze afspeel, heten de tracks weer allemaal "Nummer 1" t/m "Nummer 21", en artiest onbekend >.<
Ik heb al geprobeerd om 2 dagen te wachten met afspelen nadat ik het ingevuld had (je weet maar nooit he).
Ik heb dit probleem nooit bij andere CD's gehad die ik geript heb zover ik weet (zijn er wel een stuk of 25 geweest).

Weet iemand waarom dit zo is? ik ga nu gewoon de CD 'illegaal' downloaden om van het probleem af te zijn, maar het is gewoon heel irritant probleem.
B
Delt-A wrote:weet niet zeker of ik deze vraag het beste hier kan stellen of in off-topic, het is eigenlijk meer een Windows probleem denk ik, maar toch:

Ik heb de Loudness CD geript, en nu al 4 keer zelf alle tracktitels en artiestnamen ingevuld, maar zodra ik ze afspeel, heten de tracks weer allemaal "Nummer 1" t/m "Nummer 21", en artiest onbekend >.<
Ik heb al geprobeerd om 2 dagen te wachten met afspelen nadat ik het ingevuld had (je weet maar nooit he).
Ik heb dit probleem nooit bij andere CD's gehad die ik geript heb zover ik weet (zijn er wel een stuk of 25 geweest).

Weet iemand waarom dit zo is? ik ga nu gewoon de CD 'illegaal' downloaden om van het probleem af te zijn, maar het is gewoon heel irritant probleem.
Je moet de media-info veranderen, niet alleen de bestandsnaam.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
doe ik ook, ik verander steeds de bestandsnaam, artiest, titel en albumartiest, echt pokkewerk
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ik denk dat de ID3 tags versie niet de juiste is om ze aan te passen ofso? Dat probleem had ik in ieder geval wel eerst.

Bestanden in itunes in een lijst zetten (moet je die wel eerst downloaden natuurlijk) en dan alles selecteren, rechtermuis -> ID3 tags aanpassen -> versie 1.1 en het dan nog eens proberen.
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
View on YouTube
LSDB wrote: 01. Bad Meets Evil - I'm On Everything (edit)
Weet iemand meer van deze plaat? Is er wat mee gedaan/gaat er wat mee gedaan worden? Of is dat jullie een raadsel.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
NaarDeQlote wrote:Weet iemand hoe het nou precies met Davide Sonar zit? geen peil op te trekken die vent..
Hoor nooit meer iets van hem, of ik let niet op >.<
Hij lijdt aan psoriasis.

https://www.facebook.com/davidesonar/po ... 7164552162