Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Jaja, oke, het is duidelijk... ik zal nooit meer advies geven over dipjes ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:46 

Hardtraxx Newbie

Misschien niet het goede topic, maar heeft iemand enig idee van wie dit nummer kan zijn? Ik hoorde het op fantasy island geloof tijdens Ran-D, maar kan ook rond Deepack geweest zijn, dat kan ik me niet meer herinneren:p
http://www.youtube.com/watch?v=Ht9g-tRedQw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:51 

Hardtraxx Addict

the Legacy schreef:
Misschien niet het goede topic, maar heeft iemand enig idee van wie dit nummer kan zijn? Ik hoorde het op fantasy island geloof tijdens Ran-D, maar kan ook rond Deepack geweest zijn, dat kan ik me niet meer herinneren:p
http://www.youtube.com/watch?v=Ht9g-tRedQw

algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:52 

Hardtraxx Newbie

Danku, die zocht ik dus;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:11 

Hardtraxx Elite

Yo, Ik moest zaterdag avond draaien, & wil me set van tevoren al goed hebben staan dat ik hem precies er in kan mixen, maar met welk programma (Makkelijk) kan je de nummers stukjes knippen & plakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je gaat me toch niet vertellen dat je je set al vantevoren wil mixen ofzo???

Als je in de individuele tracks wil gaan knippen zou ik zelf audacity aanraden, erg makkelijk om te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:30 

Hardtraxx Crew

Idd, hoezo van tevoren goed zetten om hem precies in te kunne mixen? Je zet een nummer toch op het juiste punt wanneer je aan het draaien bent??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:33 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je gaat me toch niet vertellen dat je je set al vantevoren wil mixen ofzo???

Als je in de individuele tracks wil gaan knippen zou ik zelf audacity aanraden, erg makkelijk om te gebruiken.

Haha, Nee wil de nummers alleen al op de goede plek hebben, maar ik ga audacity proberen :thumbup:
Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:35 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Idd, hoezo van tevoren goed zetten om hem precies in te kunne mixen? Je zet een nummer toch op het juiste punt wanneer je aan het draaien bent??

Dat wil ik juist van tevoren proberen, volgens neemt dat voor mij een hoop in tijd in beslag.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:42 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een vraagjee :) maar weet niet of ik hier goed zit!

Ik ga naar Dominator alleen ik ben 17 Jaar ik ga proberen binnen te komen met mijn eigen ID, Ben pas op 3/4 feesten geweest daar was niet gecontroleerd op ID kaart maar dat waren feesten voor 16+

Stel ik zou een masker dragen zou ik dan sneller naar binnen mogen?

Hoe kom ik het makkelijkst binnen?

Grz Rubsowolf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Ik zou juist geen masker dragen, val je minder op.

Beste kans die je hebt is gewoon normaal gedragen (neem aan dat je er niet als 12 uitziet) en rustig doorlopen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Dylan-E schreef:
wootum schreef:

Dat wil ik juist van tevoren proberen, volgens neemt dat voor mij een hoop in tijd in beslag.....

Ik snap het echt niet, als je mixt, doe je dat toch gewoon live? Mix je wel eens met gear of??

Soms hebben intro's in het begin nog rare vocals of wat dan ook (iig bij Hardcore, en dan vooral terror of industrial) en ik denk dat hij die wil skippen dat het nummer gewoon begint op het punt waar je anders het cue punt zou zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:23 

Donateur

Misschien moet er eens iets van een handleiding voor 16-17 jarigen die feesten willen bezoeken geschreven worden. Om de dag die vragen is zo onzinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:25 

Hardtraxx Crew

Draidy schreef:
Soms hebben intro's in het begin nog rare vocals of wat dan ook (iig bij Hardcore, en dan vooral terror of industrial) en ik denk dat hij die wil skippen dat het nummer gewoon begint op het punt waar je anders het cue punt zou zetten.

Het is meer werk om al die vocals in het begin er uit te knippen dan op het feest ff aan je wheel te draaien en je cue punt neer te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is zo maar ik heb wel eens momenten gehad dat het handig was als ik het toch maar gedaan had. Zeker als het echt van die intros zijn die een halve minuut onmixbaar blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 13:59 

Hardtraxx Veteran

Komt De Dikke Vette Basplaat op het nieuwe album van zany
Het nummer word namelijk wel afgespeeld in de trailer.
Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:26 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Komt De Dikke Vette Basplaat op het nieuwe album van zany
Het nummer word namelijk wel afgespeeld in de trailer.
Iemand enig idee?

Laten we het maar gewoon hopen :P

Er is volgens mij nog niks bekend verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde die dikke vette basplaat voor het eerst op een livesetje van Qountdown. Toen had ik zoiets van mehh. En toen op Hardbass, ik hoor hem live, helemaal verkocht van die plaat nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:15 

Hardtraxx Addict

jordifcg schreef:
Ik hoorde die dikke vette basplaat voor het eerst op een livesetje van Qountdown. Toen had ik zoiets van mehh. En toen op Hardbass, ik hoor hem live, helemaal verkocht van die plaat nu.

cool story bro!

Weet iemand hoe het nou precies met Davide Sonar zit? geen peil op te trekken die vent..
Hoor nooit meer iets van hem, of ik let niet op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

weet niet zeker of ik deze vraag het beste hier kan stellen of in off-topic, het is eigenlijk meer een Windows probleem denk ik, maar toch:

Ik heb de Loudness CD geript, en nu al 4 keer zelf alle tracktitels en artiestnamen ingevuld, maar zodra ik ze afspeel, heten de tracks weer allemaal "Nummer 1" t/m "Nummer 21", en artiest onbekend >.<
Ik heb al geprobeerd om 2 dagen te wachten met afspelen nadat ik het ingevuld had (je weet maar nooit he).
Ik heb dit probleem nooit bij andere CD's gehad die ik geript heb zover ik weet (zijn er wel een stuk of 25 geweest).

Weet iemand waarom dit zo is? ik ga nu gewoon de CD 'illegaal' downloaden om van het probleem af te zijn, maar het is gewoon heel irritant probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:40 

Delt-A schreef:
weet niet zeker of ik deze vraag het beste hier kan stellen of in off-topic, het is eigenlijk meer een Windows probleem denk ik, maar toch:

Ik heb de Loudness CD geript, en nu al 4 keer zelf alle tracktitels en artiestnamen ingevuld, maar zodra ik ze afspeel, heten de tracks weer allemaal "Nummer 1" t/m "Nummer 21", en artiest onbekend >.<
Ik heb al geprobeerd om 2 dagen te wachten met afspelen nadat ik het ingevuld had (je weet maar nooit he).
Ik heb dit probleem nooit bij andere CD's gehad die ik geript heb zover ik weet (zijn er wel een stuk of 25 geweest).

Weet iemand waarom dit zo is? ik ga nu gewoon de CD 'illegaal' downloaden om van het probleem af te zijn, maar het is gewoon heel irritant probleem.

Je moet de media-info veranderen, niet alleen de bestandsnaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

doe ik ook, ik verander steeds de bestandsnaam, artiest, titel en albumartiest, echt pokkewerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de ID3 tags versie niet de juiste is om ze aan te passen ofso? Dat probleem had ik in ieder geval wel eerst.

Bestanden in itunes in een lijst zetten (moet je die wel eerst downloaden natuurlijk) en dan alles selecteren, rechtermuis -> ID3 tags aanpassen -> versie 1.1 en het dan nog eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 23:41 

Hardtraxxer

LSDB schreef:
01. Bad Meets Evil - I'm On Everything (edit)

Weet iemand meer van deze plaat? Is er wat mee gedaan/gaat er wat mee gedaan worden? Of is dat jullie een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 09:02 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
Weet iemand hoe het nou precies met Davide Sonar zit? geen peil op te trekken die vent..
Hoor nooit meer iets van hem, of ik let niet op >.<

Hij lijdt aan psoriasis.

https://www.facebook.com/davidesonar/po ... 7164552162
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen