Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kwisniks schreef:
Hoe zit dat met de Hardstyle track of the week/month?? Heb ik iets gemist waarom deze nooit meer worden geupdate? :P

bRt_ doet net of ie het druk met school heeft :P

Goh, je hebt me :$
Nee, serieus! Was ook zo :D
Zoals ik gisteravond al zei, komen vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
En wat boeit dat? De samples zijn ook niet full dus...

Als een nieuwe track op bijvoorbeeld de Intents-CD komt, dan gaat het topic bij Nieuwe Tracks toch ook niet dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:36 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Als een nieuwe track op bijvoorbeeld de Intents-CD komt, dan gaat het topic bij Nieuwe Tracks toch ook niet dicht?

Idd, en bovendien wordt het een janboel als iedereen op 1 nummer gaat discussieren terwijl het een album topic is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:00 

Aan het typen...

Nee gewoon niets zeggen in het albumtopic en alle tracks los in nieuwe tracks plaatsen >.<
De Intents CD is een compilatie CD, dit is gewoon een release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:03 

Hardtraxxer

Ligt het aan mij of is sinds een aantal dagen de geluidskwaliteit van youtube zwaar achteruit gegaan? Alles kraakt nu zelfs op 1080p?? Was eerst niet zo en heb er geen last van als ik normaal muziek luister, aan mn boxen ligt het dus niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nee gewoon niets zeggen in het albumtopic en alle tracks los in nieuwe tracks plaatsen >.<

Meestal staat 3/4 van een album daar toch al. In dit geval stonden er ook al flink wat tracks.

Maar het ging mij meer om het sluiten van die topics terwijl ze nog niet officieel uit zijn na de release van het album indien de tracks niet full zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Daveytl schreef:
Maar het ging mij meer om het sluiten van die topics terwijl ze nog niet officieel uit zijn na de release van het album indien de tracks niet full zijn.

Alle tracks kunnen in dat topic toch beoordeeld worden, waarom zou je dan nog elke track in een apart topic willen hebben? Als je in dit geval een discussie wilt hoef je maar in een topic te kijken, anders in 12 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Zo krijg je wel minder aandacht voor 1 track.
Ik vind het zelf altijd wel leuk om met mensen te discussiëren over een track (en om discussies te lezen), en dat gaat heel wat moeilijker in 1 topic aangezien alles daar nog meer door elkaar loopt.

Bovendien krijgen de tracks (dus per nummer) minder aandacht als het allemaal maar in 1 topic wordt gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:20 

Q-Dominic schreef:
Ligt het aan mij of is sinds een aantal dagen de geluidskwaliteit van youtube zwaar achteruit gegaan? Alles kraakt nu zelfs op 1080p?? Was eerst niet zo en heb er geen last van als ik normaal muziek luister, aan mn boxen ligt het dus niet

Dit had ik eerst ook, ligt eraan dat youtube op een of andere vage manier het geluid ineens op 300% zet (bij mij dan). Moet je even rechtermuisknop doen op het filmpje en dan > videogegeven weergeven. Dan zie je bij volume dus waarschijnlijk een getal hoger als 100% staan wat je even terug moet zetten naar 100%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:33 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
Q-Dominic schreef:

Dit had ik eerst ook, ligt eraan dat youtube op een of andere vage manier het geluid ineens op 300% zet (bij mij dan). Moet je even rechtermuisknop doen op het filmpje en dan > videogegeven weergeven. Dan zie je bij volume dus waarschijnlijk een getal hoger als 100% staan wat je even terug moet zetten naar 100%.

Hoe pas ik dat weer aan? :$ Het staat namelijk alleen weergegeven maar kan er niet op klikken ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:34 

Q-Dominic schreef:
Banaanslak schreef:
Q-Dominic schreef:

Hoe pas ik dat weer aan? :$ Het staat namelijk alleen weergegeven maar kan er niet op klikken ofzo..

Met het volume dingetje onderin naast de pauze knop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:00 

Hardtraxxer

Ahh nu snap ik m haha sorry heel dom van me, maar bedankt!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:08 

Hardtraxx Elite

is er een livestream of iets voor intents vandaag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 14:35 

Wildstylez op facebook;
Filtered lead synths are the best......

Kan iemand mij uitleggen wat filtered synths zijn? Een goed voorbeeld? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:03 

Hardtraxxer

Ik zit thuis vaak met m'n headset muziek te luisteren, en ik vroeg me af welke equalizer settings jullie gebruiken?

Deze driver zit bij m'n headset.
Afbeelding

Zoals je kunt zien boost ik momenteel alleen de lage tonen een beetje.
Welke frequenties kan ik het best boosten, of juist minderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Ik zit thuis vaak met m'n headset muziek te luisteren, en ik vroeg me af welke equalizer settings jullie gebruiken?

Deze driver zit bij m'n headset.
Afbeelding

Zoals je kunt zien boost ik momenteel alleen de lage tonen een beetje.
Welke frequenties kan ik het best boosten, of juist minderen?

Ik verander dit soort instellingen nooit, ben van mening dat de muziek op zich zelf goed moet klinken. Daar moet ik niet voor hoeven zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, dat hoort de artiest al voor jou gedaan te hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:57 

Hardtraxxer

Vrijwel al die simpele eq's verneuken je geluid en beïnvloeden meer als enkel de frequenties die je instelt. En dat is puur omdat het anders veel te veel cpu eet. Goede, hoogwaarde realtime audio processing kost je al snel een halve tot een hele cpu core (afhankelijk van de buffer sizes en welke algoritmes je aanzet) :)

Het is niet voor niks dat al die professionele processing boxen hele zware (pc) hardware bevatten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:20 

Hardtraxx Elite

Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.

Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:25 

Hardtraxxer

Ja en wat dextro en redbulls en misschien van te voren goed slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Aan je conditie werken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:

Fatsoenlijke rustmomenten nemen af en toe maar ook weer niet te lang want dan ben je uit het ritme.. :P Verder gewoon goed eten en uitgerust zijn. ;)

Sowieso moet je je daar echt niet te druk over maken, komt allemaal wel goed als je er eenmaal staat joh. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:04 

Hardtraxxer

En je rust pakken voor je echt moe bent. Anders crash je zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:06 

Dakpan schreef:
Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.

Jij staat ook wel erg veel stil, iig zover ik ooit heb kunnen zien.
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen