B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
wootum wrote:
Kwisniks wrote:Hoe zit dat met de Hardstyle track of the week/month?? Heb ik iets gemist waarom deze nooit meer worden geupdate? :P
bRt_ doet net of ie het druk met school heeft :P
Goh, je hebt me :$
Nee, serieus! Was ook zo :D
Zoals ik gisteravond al zei, komen vandaag.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:En wat boeit dat? De samples zijn ook niet full dus...
Als een nieuwe track op bijvoorbeeld de Intents-CD komt, dan gaat het topic bij Nieuwe Tracks toch ook niet dicht?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Daveytl wrote:Als een nieuwe track op bijvoorbeeld de Intents-CD komt, dan gaat het topic bij Nieuwe Tracks toch ook niet dicht?
Idd, en bovendien wordt het een janboel als iedereen op 1 nummer gaat discussieren terwijl het een album topic is...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nee gewoon niets zeggen in het albumtopic en alle tracks los in nieuwe tracks plaatsen >.<
De Intents CD is een compilatie CD, dit is gewoon een release.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Ligt het aan mij of is sinds een aantal dagen de geluidskwaliteit van youtube zwaar achteruit gegaan? Alles kraakt nu zelfs op 1080p?? Was eerst niet zo en heb er geen last van als ik normaal muziek luister, aan mn boxen ligt het dus niet
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Lyst wrote:Nee gewoon niets zeggen in het albumtopic en alle tracks los in nieuwe tracks plaatsen >.<
De Intents CD is een compilatie CD, dit is gewoon een release.
Meestal staat 3/4 van een album daar toch al. In dit geval stonden er ook al flink wat tracks.

Maar het ging mij meer om het sluiten van die topics terwijl ze nog niet officieel uit zijn na de release van het album indien de tracks niet full zijn.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lyst wrote:De Intents CD is een compilatie CD, dit is gewoon een release.
Daveytl wrote: Maar het ging mij meer om het sluiten van die topics terwijl ze nog niet officieel uit zijn na de release van het album indien de tracks niet full zijn.
Alle tracks kunnen in dat topic toch beoordeeld worden, waarom zou je dan nog elke track in een apart topic willen hebben? Als je in dit geval een discussie wilt hoef je maar in een topic te kijken, anders in 12 ofzo?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Zo krijg je wel minder aandacht voor 1 track.
Ik vind het zelf altijd wel leuk om met mensen te discussiëren over een track (en om discussies te lezen), en dat gaat heel wat moeilijker in 1 topic aangezien alles daar nog meer door elkaar loopt.

Bovendien krijgen de tracks (dus per nummer) minder aandacht als het allemaal maar in 1 topic wordt gegooid.
B
Q-Dominic wrote:Ligt het aan mij of is sinds een aantal dagen de geluidskwaliteit van youtube zwaar achteruit gegaan? Alles kraakt nu zelfs op 1080p?? Was eerst niet zo en heb er geen last van als ik normaal muziek luister, aan mn boxen ligt het dus niet
Dit had ik eerst ook, ligt eraan dat youtube op een of andere vage manier het geluid ineens op 300% zet (bij mij dan). Moet je even rechtermuisknop doen op het filmpje en dan > videogegeven weergeven. Dan zie je bij volume dus waarschijnlijk een getal hoger als 100% staan wat je even terug moet zetten naar 100%.
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
Banaanslak wrote:
Q-Dominic wrote:Ligt het aan mij of is sinds een aantal dagen de geluidskwaliteit van youtube zwaar achteruit gegaan? Alles kraakt nu zelfs op 1080p?? Was eerst niet zo en heb er geen last van als ik normaal muziek luister, aan mn boxen ligt het dus niet
Dit had ik eerst ook, ligt eraan dat youtube op een of andere vage manier het geluid ineens op 300% zet (bij mij dan). Moet je even rechtermuisknop doen op het filmpje en dan > videogegeven weergeven. Dan zie je bij volume dus waarschijnlijk een getal hoger als 100% staan wat je even terug moet zetten naar 100%.
Hoe pas ik dat weer aan? :$ Het staat namelijk alleen weergegeven maar kan er niet op klikken ofzo..
B
Q-Dominic wrote:
Banaanslak wrote:
Hoe pas ik dat weer aan? :$ Het staat namelijk alleen weergegeven maar kan er niet op klikken ofzo..
Met het volume dingetje onderin naast de pauze knop :)
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
Ahh nu snap ik m haha sorry heel dom van me, maar bedankt!! :)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
is er een livestream of iets voor intents vandaag? :D
P
Wildstylez op facebook;
Filtered lead synths are the best......

Kan iemand mij uitleggen wat filtered synths zijn? Een goed voorbeeld? :)
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Ik zit thuis vaak met m'n headset muziek te luisteren, en ik vroeg me af welke equalizer settings jullie gebruiken?

Deze driver zit bij m'n headset.
Image

Zoals je kunt zien boost ik momenteel alleen de lage tonen een beetje.
Welke frequenties kan ik het best boosten, of juist minderen?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
MrBunni wrote:Ik zit thuis vaak met m'n headset muziek te luisteren, en ik vroeg me af welke equalizer settings jullie gebruiken?

Deze driver zit bij m'n headset.
Image

Zoals je kunt zien boost ik momenteel alleen de lage tonen een beetje.
Welke frequenties kan ik het best boosten, of juist minderen?
Ik verander dit soort instellingen nooit, ben van mening dat de muziek op zich zelf goed moet klinken. Daar moet ik niet voor hoeven zorgen.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Inderdaad, dat hoort de artiest al voor jou gedaan te hebben. ;)
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Vrijwel al die simpele eq's verneuken je geluid en beïnvloeden meer als enkel de frequenties die je instelt. En dat is puur omdat het anders veel te veel cpu eet. Goede, hoogwaarde realtime audio processing kost je al snel een halve tot een hele cpu core (afhankelijk van de buffer sizes en welke algoritmes je aanzet) :)

Het is niet voor niks dat al die professionele processing boxen hele zware (pc) hardware bevatten ;)
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
ramon038 wrote:Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Mijn vraag... wie heeft er tips voor energie op een festival en dan zonder drugs.. Ook geen alcohol daar wordt je op lange termijn alleen maar moeër van.
Dus wie heb er goede tips om het wat extra lang vol te kunnen houden? Drugs zijn niet echt mijn ding en dan spreek ik uit ervaring niet uit bangheid o.i.d.
Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Ja en wat dextro en redbulls en misschien van te voren goed slapen?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Aan je conditie werken? :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
ramon038 wrote:Oke, deze vraag zal ongetwijfeld vaker zijn gesteld maar ik ben hier niet heeeeel actief omdat ik het vrij druk heb laatste tijd...
Fatsoenlijke rustmomenten nemen af en toe maar ook weer niet te lang want dan ben je uit het ritme.. :P Verder gewoon goed eten en uitgerust zijn. ;)

Sowieso moet je je daar echt niet te druk over maken, komt allemaal wel goed als je er eenmaal staat joh. ;)
Last edited by Inner Creativity on 06 Jun 2012 23:06, edited 1 time in total.
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
En je rust pakken voor je echt moe bent. Anders crash je zo :)
G
Dakpan wrote:Heb nooit iets anders gedaan dan 100% nuchter. Zelfs Q-Base van 17:00 tot 07:00 was geen probleem, dus dat zou je kunne proberen. Enige vervelende zijn inkakmomenten wanneer er geen leuke act draait.
Jij staat ook wel erg veel stil, iig zover ik ooit heb kunnen zien.