Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ritsurt wrote: Is : Angerfist & Outblast Ft. Crucifier - Triple Vision niet een gewoon : Angerfist - Radical (Dominator 2008 Anthem)? De intro is wel iets anders volgens mij.
Alles tot aan de opbouw van de melodie is van Radical, daarna komt de melodie van Broken Chain en daarna Dominator Remix, in de soundbak van Radical. En er staat '(Live at MoH)' achter, omdat hij voor het eerst is gedraait op MoH the Voice of Mayhem editie. (Correct me if i'm wrong)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
JVDM wrote:Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of? :$

Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
JVDM wrote:
JVDM wrote:Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of? :$

Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.
Wilde Gullie stampen heet die. Die draait zany zo nu en dan wel eens ja. Bestaat ook al enige tijd en blijft gewoon een dj tool voor zover ik weet.
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Jarno wrote:Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.
Slim Shore - Flow
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Bosskabouter wrote:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.

Correct me if i'm wrong of vul aan.
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Wesz91 wrote:
Bosskabouter wrote:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.

Ik snap het, bedankt :)
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Bosskabouter wrote:
Wesz91 wrote:

Ik snap het, bedankt :)
Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?
E
Waar slaat de Kwartjes op in de Showtek remix van No One Can Stop Us? Refereert dit naar de viertkwartsmaat?
D
marktplaats niet gekkie
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Zitten genoeg oplichters op, misschien marktplaatz wel?
W0uT3R wrote:Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?
Hoeft niet, Save The Day Again is ook origineel Hardstyle, dus het is niet altijd van een ander genre :P
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
View on YouTube
23.16 ik kom er maar niet op :$
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Iets van Wasted Penguinz iig, maar welke zou ik niet weten.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Wasted Penguinz - Stay Alive
Belachelijk dat Bob die draaide, alsjeblieft dit jaar lekker in de Loudness ipv Main..
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Edit: Laat maar te laat.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Wanneer wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt van die contest van WiSH outdoor?
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Forbidden Phobia wrote:is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Ja.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Forbidden Phobia wrote:is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Ja dat label stond er toen bij op hardstyle.com, maar was niet met cover art of een catalog code ofzo.
S
Weet iemand hoe dat liedje noemt dat op 1.50 begint? Ik moet dat hebben :D!
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
View on YouTube
deze?
S
thanx!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
iMark wrote:Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?
Volgende keer even Googlen lijkt me handig :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mastering