Alles tot aan de opbouw van de melodie is van Radical, daarna komt de melodie van Broken Chain en daarna Dominator Remix, in de soundbak van Radical. En er staat '(Live at MoH)' achter, omdat hij voor het eerst is gedraait op MoH the Voice of Mayhem editie. (Correct me if i'm wrong)Ritsurt wrote: Is : Angerfist & Outblast Ft. Crucifier - Triple Vision niet een gewoon : Angerfist - Radical (Dominator 2008 Anthem)? De intro is wel iets anders volgens mij.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
JVDM wrote:Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of?
Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.
Wilde Gullie stampen heet die. Die draait zany zo nu en dan wel eens ja. Bestaat ook al enige tijd en blijft gewoon een dj tool voor zover ik weet.JVDM wrote:JVDM wrote:Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of?
Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.
Slim Shore - FlowJarno wrote:Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.Bosskabouter wrote:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.
Correct me if i'm wrong of vul aan.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Ik snap het, bedanktWesz91 wrote:Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.Bosskabouter wrote:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.
Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?Bosskabouter wrote:Ik snap het, bedanktWesz91 wrote:Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.Bosskabouter wrote:Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
-
E
Waar slaat de Kwartjes op in de Showtek remix van No One Can Stop Us? Refereert dit naar de viertkwartsmaat?
-
D
marktplaats niet gekkie
Zitten genoeg oplichters op, misschien marktplaatz wel?

Hoeft niet, Save The Day Again is ook origineel Hardstyle, dus het is niet altijd van een ander genreW0uT3R wrote:Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Iets van Wasted Penguinz iig, maar welke zou ik niet weten.
Wasted Penguinz - Stay Alive
Belachelijk dat Bob die draaide, alsjeblieft dit jaar lekker in de Loudness ipv Main..
Belachelijk dat Bob die draaide, alsjeblieft dit jaar lekker in de Loudness ipv Main..
Wanneer wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt van die contest van WiSH outdoor?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Ja.Forbidden Phobia wrote:is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Ja dat label stond er toen bij op hardstyle.com, maar was niet met cover art of een catalog code ofzo.Forbidden Phobia wrote:is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
-
S
View on YouTube
deze?
deze?
-
S
thanx!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Volgende keer even Googlen lijkt me handigiMark wrote:Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mastering