Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Is : Angerfist & Outblast Ft. Crucifier - Triple Vision niet een gewoon : Angerfist - Radical (Dominator 2008 Anthem)? De intro is wel iets anders volgens mij.

Alles tot aan de opbouw van de melodie is van Radical, daarna komt de melodie van Broken Chain en daarna Dominator Remix, in de soundbak van Radical. En er staat '(Live at MoH)' achter, omdat hij voor het eerst is gedraait op MoH the Voice of Mayhem editie. (Correct me if i'm wrong)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of? :$

Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:25 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
JVDM schreef:
Kan iemand mij meer vertellen over 'Wilde Gullie Stampen'?
Mash-up denk ik? Bestaat die uit meer nummers dan Wilde Gullie Bass en Stampen of zit ik er helemaal naast of iets anders of of? :$

Zany's Loudness set trouwens. Misschien ook al eens eerder gedraaid, geeeen idee.

Wilde Gullie stampen heet die. Die draait zany zo nu en dan wel eens ja. Bestaat ook al enige tijd en blijft gewoon een dj tool voor zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:25 

Hardtraxxer

Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
Wat is het 2e liedje die je hoort bij de B-Front stukje op de Defqon dvd van vorig jaar? B-Front op de de mainstage het liedje na het rebirth anthem.

Slim Shore - Flow
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:59 

Hardtraxxer

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Bosskabouter schreef:

Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.

Correct me if i'm wrong of vul aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:30 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Bosskabouter schreef:

Kort door de bocht gezegt, een remix is iets officieels, je word gevraagd door een artiest of jij zijn/haar track wil remixen (of andersom). En kan dus uiteindelijk officieel gereleased worden.
Een bootleg is dan weer onofficieel, er word niet aan de artiest van het originele nummer wat gevraagd, en kan dus ook niet verkocht worden vanwege copyright rechten.

Ik snap het, bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:38 

Hardtraxx Addict

Bosskabouter schreef:
Wesz91 schreef:
Bosskabouter schreef:

Ik snap het, bedankt :)

Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:04 

Waar slaat de Kwartjes op in de Showtek remix van No One Can Stop Us? Refereert dit naar de viertkwartsmaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 23:21 

marktplaats niet gekkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

Zitten genoeg oplichters op, misschien marktplaatz wel?

W0uT3R schreef:
Is een bootleg ook niet een nummer nemen uit een genre, en er dan een bijv. hardstyle plaat van maken?

Hoeft niet, Save The Day Again is ook origineel Hardstyle, dus het is niet altijd van een ander genre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:39 

Hardtraxxer

23.16 ik kom er maar niet op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:40 

Hardtraxx Crew

Iets van Wasted Penguinz iig, maar welke zou ik niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:42 

Hardtraxx Elite

Wasted Penguinz - Stay Alive
Belachelijk dat Bob die draaide, alsjeblieft dit jaar lekker in de Loudness ipv Main..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Edit: Laat maar te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:59 

Hardtraxx Addict

Wanneer wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt van die contest van WiSH outdoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 10:41 

Hardtraxx Veteran

is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
is Floorcrushers - Psychostylers uitgekomen op Fusion records? zo staat het op Discogs namelijk maar ik weet het niet zeker

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:

Ja dat label stond er toen bij op hardstyle.com, maar was niet met cover art of een catalog code ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 14:02 

Weet iemand hoe dat liedje noemt dat op 1.50 begint? Ik moet dat hebben :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 14:26 

thanx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 15:42 

Artiest

iMark schreef:
Ik las vandaag een tweet van Thera dat hij een track van Deetox ging masteren, maar wat is dat nou precies?

Volgende keer even Googlen lijkt me handig :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mastering
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen