Hmm... twijfel, twijfel. 20 euro is wel te proberen opzich.Martijn wrote:Hoewel ik geen ervaring heb met die van Theracords zijn Spreadshirt shirts over het algemeen groot genoeg (2.06 hier, 3xl shirt) maar is de kraag heel krap. Ik vind het iig voelen alsof er een wurgkoord om je nek zit....
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Postal addressMartijn wrote:Op het industrieterrein
Ik denk niet dat Scantraxx er heel happy mee is als al te gedetailleerde over hun HQ op fora komt te staanDat ze in De Meern zitten is redelijk algemeen bekend. Wil je het wel weten zal je het ze zelf moeten vragen.
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands
Staat gewoon op hun site dus.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Ik heb een slim fit shirt van theracords, het do the happy face shirt is normal fit. Ik ben 1,96 en ik had een xl. Hij was precies goed. Van de achterkant beetje kort marja. De aftmetingen staan er gewoon bij dus ik zou even een t-shirt van je opmeten en dan de maten vergelijken.Nikkel wrote:Iemand ervaring met T-Shirts van Theracords
Ik wil een "Do The Happy Face" shirt bestellen maar wil graag
weten hoe deze uitvallen (groot/ klein of wat dan ook).
Ik ben namelijk 2 meter lang en wil niet in een te kort shirt rond lopen haha
Het gaat om dit shirt:
http://theracords.spreadshirt.nl/do-the ... ze/color/2
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Dat is een postbus, niet het adres van het kantoorSquid wrote:Postal addressMartijn wrote:Op het industrieterrein
Ik denk niet dat Scantraxx er heel happy mee is als al te gedetailleerde over hun HQ op fora komt te staanDat ze in De Meern zitten is redelijk algemeen bekend. Wil je het wel weten zal je het ze zelf moeten vragen.
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands
Staat gewoon op hun site dus.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ben ik toch te snel geweest met kijken, stom...Skyscraper wrote:Ik heb een slim fit shirt van theracords, het do the happy face shirt is normal fit. Ik ben 1,96 en ik had een xl. Hij was precies goed. Van de achterkant beetje kort marja. De aftmetingen staan er gewoon bij dus ik zou even een t-shirt van je opmeten en dan de maten vergelijken.Nikkel wrote:Iemand ervaring met T-Shirts van Theracords
Ik wil een "Do The Happy Face" shirt bestellen maar wil graag
weten hoe deze uitvallen (groot/ klein of wat dan ook).
Ik ben namelijk 2 meter lang en wil niet in een te kort shirt rond lopen haha
Het gaat om dit shirt:
http://theracords.spreadshirt.nl/do-the ... ze/color/2
(Bedankt!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Wilde me eerst verdiepen in Early toch maar niet gedaan.
Nu weer opnieuw begonnen alleen weet ik niet goed waar ik moet zoeken.
Kan iemand me helpen met:
Artiesten
Nummers
Labels etc.
bij voorbaad dank
Artiesten
Nummers
Labels etc.
bij voorbaad dank
Leer eerst deze 100 maar uit je hoofd:Wout1997 wrote:Wilde me eerst verdiepen in Early toch maar niet gedaan.
Artiesten
Nummers
Labels etc.
bij voorbaad dank
http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm ... l-time/889
Early Hardstyle of Hardcore?Wout1997 wrote:Wilde me eerst verdiepen in Early toch maar niet gedaan.
Artiesten
Nummers
Labels etc.
bij voorbaad dank
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
hardsytyle kut!Draidy wrote:Early Hardstyle of Hardcore?Wout1997 wrote:Wilde me eerst verdiepen in Early toch maar niet gedaan.
Artiesten
Nummers
Labels etc.
bij voorbaad dank
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
In welk liedje zit dit effect? : http://www56.zippyshare.com/v/13380064/file.html
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Euh, zo ongeveer 10.000 liedjes.
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Noem eens een paar.
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Alle Zatox tracks, give or take.
Waar is Wildstylez allemaal mee bezig? Moet die kerel niet eens wat uit gaan brengen (Shadow bijv.)
Ik vraag me al een tijd af wat er in Magic wordt gezegd net na de 2e climax. Ik kan er iets als 'get the fuck out of my face' uithalen.
Ik kan er zo niet uithalen wat er precies gezegd wordt. Probeer em anders eens reversed af te spelen.Nando wrote:Ik vraag me al een tijd af wat er in Magic wordt gezegd net na de 2e climax. Ik kan er iets als 'get the fuck out of my face' uithalen.
Ik heb geen programma waarmee ik dat zou kunnen doen.. Anyone?Joykill wrote:Ik kan er zo niet uithalen wat er precies gezegd wordt. Probeer em anders eens reversed af te spelen.Nando wrote:Ik vraag me al een tijd af wat er in Magic wordt gezegd net na de 2e climax. Ik kan er iets als 'get the fuck out of my face' uithalen.
Heb het net zelf even in Audacity geprobeerd, maar kon er zo niks uithalen manNando wrote:Ik heb geen programma waarmee ik dat zou kunnen doen.. Anyone?Joykill wrote:Ik kan er zo niet uithalen wat er precies gezegd wordt. Probeer em anders eens reversed af te spelen.Nando wrote:Ik vraag me al een tijd af wat er in Magic wordt gezegd net na de 2e climax. Ik kan er iets als 'get the fuck out of my face' uithalen.
Oké thanks, vraag het hem wel een keertje zelf anders. 
-
S
Reversed is het de sample van het gelach uit Pull Tuuuduuu Over.Lyst wrote:Ik hoor alleen wat gelach![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Is gewoon gelach idd