Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:12 

Donateur

Zeker mits een beetje in de buurt inderdaad, en in een onbekende tent waar weinig feesten worden gegeven vind ik ook altijd wat tricky. Trouwens die prijs moet je niet vee lager maken ook dan komt er echt veel te veel publiek heen dat er totaal niets te zoeken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
wat is er grappig :P?

Leuke reactie. Vind ik dan, kan ook aan mij liggen hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:14 

Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
Vraagje: Zou je 16 euro intree betalen voor een festival met deze lineup? (1 van de drie stages)

Adaro
Max enforcer
Josh & Wesz
Jack of sound
Noisecult
(fearfm residents)
(fearfm resident)
Mc Villain

ben namelijk bezig met een feest organiseren. maar ik vraag me af of er meer mensen komen met deze lineup of dat je een Brennan heart/ noisecontrollers/ DBSTF er neer moet zetten. Dan heb je wel maar 1 grote andere naam erbij zoals Josh & Wesz. Ik wil graag jullie mening hier over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet één dure naam als DBSTF of zoiets neerzetten, met nog maar één andere headliner. Dit is veel veelzijdiger, en Adaro, Max E, J&W (en JoS ook wel een beetje) zijn toch best grote namen?

Ik ben van de partij als je het feest er door krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Wat moet er allemaal geregeld zijn voordat een label iets kan releasen?

Bv de plaat zedd - shotgun kwam 2 weken later uit nadat hij voor het eerst werdt gespeeld. Zoiets komt bijna niet voor in ons genre...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:40 

Hardtraxxer

Als de track af is, heb je nog artwork nodig, track laten masteren en promotie (youtube video, op de site zetten, twitteren etc) en tot slot uploaden naar de download sites (enkele uren tot 48 uur voordat het er op staat? Intussen kan je de promotie doen.)

Als je het WIL kan het heel snel hoor, maar meestal kiest men er voor om het een zekere tijd exclusief te houden en vaak wil men het samen met andere tracks releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Klopt, maar toch vind ik tracks die dan als 'verrassing' worden gereleased vaak veel leuker :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 07:01 

Donateur

Skyscraper schreef:
Vraagje: Zou je 16 euro intree betalen voor een festival met deze lineup? (1 van de drie stages)

Adaro
Max enforcer
Josh & Wesz
Jack of sound
Noisecult
(fearfm residents)
(fearfm resident)
Mc Villain

Met zo'n MC zou ik niet eens aanwezig zijn wanneer het gratis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 08:38 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Satronica – life blood pain death (tymon rmx): te hard voor mij :mad:

Ik vind die track zelfs zwaar geniaal ook al hou ik niet echt van Industrial :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:42 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik zou niet één dure naam als DBSTF of zoiets neerzetten, met nog maar één andere headliner. Dit is veel veelzijdiger, en Adaro, Max E, J&W (en JoS ook wel een beetje) zijn toch best grote namen?

Het feest komt er sowieso maar vorig jaar hadden we niet zo veel bezoekers dus ik zoek eigenlijk naar een andere oplossing. Ik denk dat ik de bv. DBSTF compenseer door mc villain te doen. Want die kent ook echt iedereen. En je houd voor de rest een fatsoenlijke lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
The Skribbler schreef:

Het feest komt er sowieso maar vorig jaar hadden we niet zo veel bezoekers dus ik zoek eigenlijk naar een andere oplossing. Ik denk dat ik de bv. DBSTF compenseer door mc villain te doen. Want die kent ook echt iedereen. En je houd voor de rest een fatsoenlijke lineup.

Waar vind dit feest dan plaats? En oud moet je minimaal zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:55 

Hardtraxxer

het gaat om ddn festival in Alphen NB je moet 16 jaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:02 

Skyscraper schreef:

Hey! Een organisator van DDN Festival op hardtraxx? Als tweemalig bezoeker van jullie festival kan ik wel wat tips geven! Een paar maten van mij doen ook mee aan de DJ contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:12 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:

Hey! Een organisator van DDN Festival op hardtraxx? Als tweemalig bezoeker van jullie festival kan ik wel wat tips geven! Een paar maten van mij doen ook mee aan de DJ contest.

zeg het maar:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:33 

Skyscraper schreef:
stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:

zeg het maar:p

Voorgaande jaren is mij persoonlijk het geluid het slechtste punt geweest van het festival. Op sommige plekke was het wel enigszins te doen maar in het algemeen was het redelijk waardeloos. Het geluid boeit de gemiddelde bezoeker van DDN niet echt veel, maar het is zeker vereist om de wat meer hardstyle geïnteresseerde bezoeker van wat verder weg te lokken.

Het beste wat je hier kan doen is een opbouwende line-up neerzetten, met een publiekstrekker en wat minder grote namen er omheen, en dan een goede afsluiter te bezorgen voor de mensen die van wat verder komen. Een echt bekende MC zoals Villain lijkt me echt niet nodig. Ik denk dat iemand als Apster hier zijn werk goed kan doen, vooral regionaal geen kleintje.

Ik zie er in ieder geval niks in om hier Max Enforcer neer te zetten. Misschien leek het leuk om hem de overgang te laten verzorgen naar de hardcore, maar verwacht van deze man tracks uit dezelfde catagorie als een D-Block & S-te-Fan of Noisecontrollers.

Noisecult zijn hard aan de weg aan het timmeren. Ook al staan ze vaak vroeg op een evenement, hun gevarieerde trackkeuzes en mixwerk zorgen er toch iedere keer voor dat de voetjes van de vloer gaan.

Iemand als Jack of Sound lijkt me ook een verstandige keuze, eveneens Josh & Wesz. Betaal je niet de hoofdprijs voor en wie kent "Like Thiz" nou niet? Jack of Sound zal meer iets zijn voor de meer hardere kern, die je in combinatie van de rest van de line-up wel overhaalt om eens te komen kijken; vaak mensen van verder af komen.

Dan hebben we nog Adaro. Laat het me maar zo zeggen, als hij komt zet ik DDN alvast in mijn agenda.

Ik was er vorig jaar al vroeg bij, en die beginnende djs die vorig jaar vroeg stonden hadden totaal geen toegevoegde waarde aan de line-up. In combinatie met het geluid stond ik me deze periode maar te vervelen, wachtend op Wildstylez.

Ik conclusie hebben jullie afgelopen jaren je enkel gericht op commerciële artiesten, maar daar win je echt alleen maar mensen uit de directe omgeving mee. Hier en daar een artiest waarvoor mensen willen reizen kan dit evenement verbeteren naar mijn zin. en oja, fatsoenlijk geluid!

Voor meer kritiek kan je beter Timmer vragen. Die heeft toch meer organisatorisch inzicht dan ik en wist wel een shitload aan kritiek te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:49 

Hardtraxxer

[/quote] Voorgaande jaren is mij persoonlijk het geluid het slechtste punt geweest van het festival. Op sommige plekke was het wel enigszins te doen maar in het al gemeen was het redelijk waardeloos. Het geluid boeit de gemiddelde bezoeker van DDN niet echt veel, maar het is zeker vereist om de wat meer hardstyle geïnteresseerde bezoeker van wat verder weg te lokken.

Het beste wat je hier kan doen is een opbouwende line-up neerzetten, met een publiekstrekker en wat minder grote namen er omheen, en dan een goede afsluiter te bezorgen voor de mensen die van wat verder komen. Een echt bekende MC zoals Villain lijkt me echt niet nodig. Ik denk dat iemand als Apster hier zijn werk goed kan doen, vooral regionaal geen kleintje.

Ik zie er in ieder geval niks in om hier Max Enforcer neer te zetten. Misschien leek het leuk om hem de overgang te laten verzorgen naar de hardcore, maar verwacht van deze man tracks uit dezelfde catagorie als een D-Block & S-te-Fan of Noisecontrollers.

Noisecult zijn hard aan de weg aan het timmeren. Ook al staan ze vaak vroeg op een evenement, hun gevarieerde trackkeuzes en mixwerk zorgen er toch iedere keer voor dat de voetjes van de vloer gaan.

Iemand als Jack of Sound lijkt me ook een verstandige keuze, eveneens Josh & Wesz. Betaal je niet de hoofdprijs voor en wie kent "Like Thiz" nou niet? Jack of Sound zal meer iets zijn voor de meer hardere kern, die je in combinatie van de rest van de line-up wel overhaalt om eens te komen kijken; vaak mensen van verder af komen.

Dan hebben we nog Adaro. Laat het me maar zo zeggen, als hij komt zet ik DDN alvast in mijn agenda.

Ik was er vorig jaar al vroeg bij, en die beginnende djs die vorig jaar vroeg stonden hadden totaal geen toegevoegde waarde aan de line-up. In combinatie met het geluid stond ik me deze periode maar te vervelen, wachtend op Wildstylez.

Ik conclusie hebben jullie afgelopen jaren je enkel gericht op commerciële artiesten, maar daar win je echt alleen maar mensen uit de directe omgeving mee. Hier en daar een artiest waarvoor mensen willen reizen kan dit evenement verbeteren naar mijn zin. en oja, fatsoenlijk geluid!

Voor meer kritiek kan je beter Timmer vragen. Die heeft toch meer organisatorisch inzicht dan ik en wist wel een shitload aan kritiek te geven.[/quote]

Thx man ben het helemaal eens over het geluid. dat moet echt verbeterd worden. ik heb nog een optie om ran-d vs adaro als headliner te doen en dan max enforcer dan weg bv. apster ipv villain hoeft niet perse (heb een leuke prijs voor villain) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 12:25 

Hardtraxx Addict

Werkt hardtraxx ook met de taptatalk app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:39 

Hardtraxxer

waar kan ik samples vinden? gaat me met name om geluiden van radio.. (zoals bij the 2dangerous show #4 intro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 23:20 

Hardtraxxer

Daar zit Scantraxx HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:15 

Hardtraxxer

Op het industrieterrein :whistle:

Ik denk niet dat Scantraxx er heel happy mee is als al te gedetailleerde over hun HQ op fora komt te staan :) Dat ze in De Meern zitten is redelijk algemeen bekend. Wil je het wel weten zal je het ze zelf moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:30 

Hardtraxxer

Ik wil misschien via een goede bekende hardstyle wallpapers oid laten drukken op een groot vel. Heeft dit ooit al iemand geprobeerd en was je hier tevreden over? Misschien wat tips? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 22:01 

Martijn schreef:
Op het industrieterrein :whistle:

Ik denk niet dat Scantraxx er heel happy mee is als al te gedetailleerde over hun HQ op fora komt te staan :) Dat ze in De Meern zitten is redelijk algemeen bekend. Wil je het wel weten zal je het ze zelf moeten vragen.

http://g.co/maps/457jv

Daar zo dus, waar die hoop zand ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:29 

Hardtraxx Addict

Wanneer komt de Hardtraxx iPhone case? :cool:

Is opzich makkelijk te maken op T-Mobile case creator. Nu moet iemand nog met een leuk design komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:05 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met T-Shirts van Theracords
Ik wil een "Do The Happy Face" shirt bestellen maar wil graag
weten hoe deze uitvallen (groot/ klein of wat dan ook).

Ik ben namelijk 2 meter lang en wil niet in een te kort shirt rond lopen haha
Het gaat om dit shirt:
http://theracords.spreadshirt.nl/do-the ... ze/color/2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 17:08 

Hardtraxxer

Hoewel ik geen ervaring heb met die van Theracords zijn Spreadshirt shirts over het algemeen groot genoeg (2.06 hier, 3xl shirt) maar is de kraag heel krap. Ik vind het iig voelen alsof er een wurgkoord om je nek zit....
Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen