[/quote] Voorgaande jaren is mij persoonlijk het geluid het slechtste punt geweest van het festival. Op sommige plekke was het wel enigszins te doen maar in het al gemeen was het redelijk waardeloos. Het geluid boeit de gemiddelde bezoeker van DDN niet echt veel, maar het is zeker vereist om de wat meer hardstyle geïnteresseerde bezoeker van wat verder weg te lokken.
Het beste wat je hier kan doen is een opbouwende line-up neerzetten, met een publiekstrekker en wat minder grote namen er omheen, en dan een goede afsluiter te bezorgen voor de mensen die van wat verder komen. Een echt bekende MC zoals Villain lijkt me echt niet nodig. Ik denk dat iemand als Apster hier zijn werk goed kan doen, vooral regionaal geen kleintje.
Ik zie er in ieder geval niks in om hier Max Enforcer neer te zetten. Misschien leek het leuk om hem de overgang te laten verzorgen naar de hardcore, maar verwacht van deze man tracks uit dezelfde catagorie als een D-Block & S-te-Fan of Noisecontrollers.
Noisecult zijn hard aan de weg aan het timmeren. Ook al staan ze vaak vroeg op een evenement, hun gevarieerde trackkeuzes en mixwerk zorgen er toch iedere keer voor dat de voetjes van de vloer gaan.
Iemand als Jack of Sound lijkt me ook een verstandige keuze, eveneens Josh & Wesz. Betaal je niet de hoofdprijs voor en wie kent "Like Thiz" nou niet? Jack of Sound zal meer iets zijn voor de meer hardere kern, die je in combinatie van de rest van de line-up wel overhaalt om eens te komen kijken; vaak mensen van verder af komen.
Dan hebben we nog Adaro. Laat het me maar zo zeggen, als hij komt zet ik DDN alvast in mijn agenda.
Ik was er vorig jaar al vroeg bij, en die beginnende djs die vorig jaar vroeg stonden hadden totaal geen toegevoegde waarde aan de line-up. In combinatie met het geluid stond ik me deze periode maar te vervelen, wachtend op Wildstylez.
Ik conclusie hebben jullie afgelopen jaren je enkel gericht op commerciële artiesten, maar daar win je echt alleen maar mensen uit de directe omgeving mee. Hier en daar een artiest waarvoor mensen willen reizen kan dit evenement verbeteren naar mijn zin. en oja, fatsoenlijk geluid!
Voor meer kritiek kan je beter Timmer vragen. Die heeft toch meer organisatorisch inzicht dan ik en wist wel een shitload aan kritiek te geven.[/quote]
Thx man ben het helemaal eens over het geluid. dat moet echt verbeterd worden. ik heb nog een optie om ran-d vs adaro als headliner te doen en dan max enforcer dan weg bv. apster ipv villain hoeft niet perse (heb een leuke prijs voor villain)