Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:30 

Hardtraxx Addict

Jarno schreef:
In welk liedje zit dit effect? : http://www56.zippyshare.com/v/13380064/file.html

Deze bijvoorbeeld, vanaf 3.14

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:09 

Jarno schreef:
In welk liedje zit dit effect? : http://www56.zippyshare.com/v/13380064/file.html

1:47
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 02:00 

Hardtraxx Addict

Waarom staat het halve algemeen forum in een keer vol met slotjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 02:02 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Waarom staat het halve algemeen forum in een keer vol met slotjes?

Voor de spammerZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:18 

Hardtraxx Crew

In de menubalk staat ook nog het kopje "reviews". Hier is echter al heel lang niks nieuws op verschenen. Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Ik vond het altijd wel interessant om te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:19 

Pommer schreef:
Waar is Wildstylez allemaal mee bezig? Moet die kerel niet eens wat uit gaan brengen (Shadow bijv.)

Zei dat gister ook al in de Shoutbox.

Oftewel straks nog een keer zeggen en misschien unlocken we weer een release, gezien Lonely er in een keer is. :lol:

Maar idd, Shadow, Lose My Mind, You&Me Remix, Feel my Fire Remix, NC Samplers....

Mag onderhand allemaal wel eens komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Maar idd, Shadow, Lose My Mind, You&Me Remix, Feel my Fire Remix, NC Samplers....

Lose my mind komt op een sampler van BH, You & Me remix alsgoedis op het label van JDX en Feel My Fire op A2 Records. Shadow en de NC Samplers, alsgoedis, wel op Digital Age :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
JEFSKIII schreef:

Lose my mind komt op een sampler van BH, You & Me remix alsgoedis op het label van JDX en Feel My Fire op A2 Records. Shadow en de NC Samplers, alsgoedis, wel op Digital Age :)

dan mogen al die labels daar wel eens mee opschieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

wat is de eerste plaat uit de reverze 2012 aftermovie/report?

EDIT: al gevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:19 

Hardtraxx Addict

Weet iemand wanneer de DVD van Reverze 2012 uitkomt? Kan er namelijk totaal niks over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:09 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
JEFSKIII schreef:

Is die You & Me remix nog steeds met dat stuk dat lijkt op Brain Ovulation - Only Kick? die bij de feestfabriek o.a. gedraaid werd? die vond ik wel vet, op St8ment draaide hij m zonder dat stuk namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

Shadow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 08:18 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Is die You & Me remix nog steeds met dat stuk dat lijkt op Brain Ovulation - Only Kick? die bij de feestfabriek o.a. gedraaid werd? die vond ik wel vet, op St8ment draaide hij m zonder dat stuk namelijk.

Hij draait hem niet zo vaak meer, maar volgens mij is degene die jij bedoeld de tool die bij het begin aan You & Me zat, zeg maar.. Op een gegeven moment is hij ze afzonderlijk gaan draaien (Kick Tool & You & Me Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:34 

Hardtraxx Newbie

Mischien een domme vraag, maar weet iemand iets meer over een release van de donkey rollers kijk namelijk erg uit naar die nieuwe tracks vooral na hoodoo voodoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:36 

Hardtraxx Crew

Marv schreef:
Mischien een domme vraag, maar weet iemand iets meer over een release van de donkey rollers kijk namelijk erg uit naar die nieuwe tracks vooral na hoodoo voodoo

Is nog niks over bekend wanneer, maar komt binnenkort wel een release van DR waar ook Hoodoo Voodoo op zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:14 

Hardtraxx Newbie

Ja niet alleen hoodoo voodoo maar ook die andere en die collab met the pitcherwaarbij ik in LQ al kippenvel van krijg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:53 

Hardtraxx Elite

Jarno schreef:

Doet mij meteen heel erg denken aan Duro - Oldschool Phenomenon (Showtek Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:40 

Hardtraxxer

Heeft iemand het hele stuk van Geck-O en Headhunterz gisteren op 538 ergens als audiobestand staan? Ben wel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

baronpilsener schreef:
Heeft iemand het hele stuk van Geck-O en Headhunterz gisteren op 538 ergens als audiobestand staan? Ben wel benieuwd :D

Geck-O heb ik niet gehoord, Headhunterz zei niet veel bijzonders, was echt maar 2 minuten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

baronpilsener schreef:

Hier nog 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 14:14 

Donateur

http://www.538gemist.nl/fragment/15954

Is het dat ? (Deel HHZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:36 

Artiest

Kryptica schreef:
http://www.538gemist.nl/fragment/15954

Is het dat ? (Deel HHZ)

Ja, stukje waar ik bij zat zal niet online staan omdat dat meer een aankondigingsstuk was dat dit zou komen.
Waar Barry Paf mij bij haalde omdat ik toevallig toch in de studio zat ;) heb ook niks boeiends gemeld ofzo hoor haha dus niks gemist! (maar toch vond ik het leuk haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
(maar toch vond ik het leuk haha)

I wonder why :surrender: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:19 

Donateur

Weet iemand waarom de set van B-Front @ Loudness niet online staat? Die zou gisteravond toch worden uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Waren probleempjes met de stream.
Komen straks wel online :)
Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen