T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Jarno wrote:In welk liedje zit dit effect? : http://www56.zippyshare.com/v/13380064/file.html
Deze bijvoorbeeld, vanaf 3.14

View on YouTube
C
Jarno wrote:In welk liedje zit dit effect? : http://www56.zippyshare.com/v/13380064/file.html
1:47
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Waarom staat het halve algemeen forum in een keer vol met slotjes?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
SoundTunerZ wrote:Waarom staat het halve algemeen forum in een keer vol met slotjes?
Voor de spammerZ
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
In de menubalk staat ook nog het kopje "reviews". Hier is echter al heel lang niks nieuws op verschenen. Gaat hier nog iets mee gebeuren?

Ik vond het altijd wel interessant om te lezen :)
J
Pommer wrote:Waar is Wildstylez allemaal mee bezig? Moet die kerel niet eens wat uit gaan brengen (Shadow bijv.)
Zei dat gister ook al in de Shoutbox.

Oftewel straks nog een keer zeggen en misschien unlocken we weer een release, gezien Lonely er in een keer is. :lol:

Maar idd, Shadow, Lose My Mind, You&Me Remix, Feel my Fire Remix, NC Samplers....

Mag onderhand allemaal wel eens komen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
JEFSKIII wrote:Maar idd, Shadow, Lose My Mind, You&Me Remix, Feel my Fire Remix, NC Samplers....
Lose my mind komt op een sampler van BH, You & Me remix alsgoedis op het label van JDX en Feel My Fire op A2 Records. Shadow en de NC Samplers, alsgoedis, wel op Digital Age :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
patrickjeb wrote:
JEFSKIII wrote:Maar idd, Shadow, Lose My Mind, You&Me Remix, Feel my Fire Remix, NC Samplers....
Lose my mind komt op een sampler van BH, You & Me remix alsgoedis op het label van JDX en Feel My Fire op A2 Records. Shadow en de NC Samplers, alsgoedis, wel op Digital Age :)
dan mogen al die labels daar wel eens mee opschieten :P
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wat is de eerste plaat uit de reverze 2012 aftermovie/report?

EDIT: al gevonden :)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Weet iemand wanneer de DVD van Reverze 2012 uitkomt? Kan er namelijk totaal niks over vinden.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 41 minutes ago
patrickjeb wrote:
Is die You & Me remix nog steeds met dat stuk dat lijkt op Brain Ovulation - Only Kick? die bij de feestfabriek o.a. gedraaid werd? die vond ik wel vet, op St8ment draaide hij m zonder dat stuk namelijk.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Shadow :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:Is die You & Me remix nog steeds met dat stuk dat lijkt op Brain Ovulation - Only Kick? die bij de feestfabriek o.a. gedraaid werd? die vond ik wel vet, op St8ment draaide hij m zonder dat stuk namelijk.
Hij draait hem niet zo vaak meer, maar volgens mij is degene die jij bedoeld de tool die bij het begin aan You & Me zat, zeg maar.. Op een gegeven moment is hij ze afzonderlijk gaan draaien (Kick Tool & You & Me Remix)
M
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
Mischien een domme vraag, maar weet iemand iets meer over een release van de donkey rollers kijk namelijk erg uit naar die nieuwe tracks vooral na hoodoo voodoo
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Marv wrote:Mischien een domme vraag, maar weet iemand iets meer over een release van de donkey rollers kijk namelijk erg uit naar die nieuwe tracks vooral na hoodoo voodoo
Is nog niks over bekend wanneer, maar komt binnenkort wel een release van DR waar ook Hoodoo Voodoo op zal staan.
M
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
Ja niet alleen hoodoo voodoo maar ook die andere en die collab met the pitcherwaarbij ik in LQ al kippenvel van krijg
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Doet mij meteen heel erg denken aan Duro - Oldschool Phenomenon (Showtek Remix)
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Heeft iemand het hele stuk van Geck-O en Headhunterz gisteren op 538 ergens als audiobestand staan? Ben wel benieuwd :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
baronpilsener wrote:Heeft iemand het hele stuk van Geck-O en Headhunterz gisteren op 538 ergens als audiobestand staan? Ben wel benieuwd :D
Geck-O heb ik niet gehoord, Headhunterz zei niet veel bijzonders, was echt maar 2 minuten ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
baronpilsener wrote:Heeft iemand het hele stuk van Geck-O en Headhunterz gisteren op 538 ergens als audiobestand staan? Ben wel benieuwd :D
Hier nog 1.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Artiest
1973 posts member since 2009
Kryptica wrote:http://www.538gemist.nl/fragment/15954

Is het dat ? (Deel HHZ)
Ja, stukje waar ik bij zat zal niet online staan omdat dat meer een aankondigingsstuk was dat dit zou komen.
Waar Barry Paf mij bij haalde omdat ik toevallig toch in de studio zat ;) heb ook niks boeiends gemeld ofzo hoor haha dus niks gemist! (maar toch vond ik het leuk haha)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Geck-o wrote:(maar toch vond ik het leuk haha)
I wonder why :surrender: :P
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Weet iemand waarom de set van B-Front @ Loudness niet online staat? Die zou gisteravond toch worden uitgezonden?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Waren probleempjes met de stream.
Komen straks wel online :)