Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

yri schreef:
iemand enig idee waar de vocals van B-front - Face the truth vandaan komen?

Volgens mij óf van Anji Bee, óf van Snowflake, ik kan het zo niet vinden, maar van hun komen veel van dat soort vocals vandaan. o.a. Frequencerz - Feelings, Neilio - True Beauty, B-Front & Frontliner - Magic, Wasted Penguinszs - Follow Your Dream.

Je moet denk ik gewoon even zoeken op ccmixter of op de site van Anji Bee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Wanneer komt The Machine nou eens met zijn album? Begin ongeduldig te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wanneer komt The Machine nou eens met zijn album? Begin ongeduldig te worden :P

Dit stond laatst op facebook:
Citaat:
The Machine
This is just a short message to people aksing or who want to ask when album or a release will be released...before making such question think about that, is a release date officialy set already? did i shouted here the release date myself? if no, obviously that means i cant answer such question... But when it will be set then i will tell that by myself and it will be announced officialy, you will know that without need to ask, so common people, stop asking these questions to which i cant answer :) Yes i know it takes quite long, but i aswel have other things to do and to worry at this moment, so i cant do everything at the same time, just please be patient :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Aha, die had ik niet gelezen en niet gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 12:47 

Hardtraxx Addict

Saartje schreef:
The Bloody Beetroots Feat. Steve Aoki & Bobberman - Warp (duifmeneer Hoe-Hoe edit)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:18 

Hardtraxx Elite

Mensen weet iemand ongeveer nog wat er het laatse uur
Bij thrillogy werd gedraait, want ik kan me nog herinnere dat promo tussen de hardstylenummers door een vette hc track draaide op laag bpm weet iemand welke dit was ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Bij thrillogy werd gedraait, want ik kan me nog herinnere dat promo tussen de hardstylenummers door een vette hc track draaide op laag bpm weet iemand welke dit was ?

Ik weet niet meer exact welke het is, maar hij zat geloof ik ook in de set van Promo op Qlimax 2006. Luister die set eens, misschien kom je er achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:01 

Hardtraxx Addict

Misschien een rare vraag en ik weet ook niet precies in welk topic ik dit moet plaatsen vandaar maar hier.. maar wat voort gerne is dit, ik heb geen flauw idee maar klinkt wel verrekte goed.. :$

http://www.youtube.com/watch?v=IJ9qEEupqbA
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:02 

Hardtraxx Veteran

Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:04 

Hardtraxx Addict

Hehe bedankt, maar geen sub gerne van Hardcore oid? het klinkt niet als de Hardcore die ik ken laat ik het zo zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Hehe bedankt, maar geen sub gerne van Hardcore oid? het klinkt niet als de Hardcore die ik ken laat ik het zo zeggen..

Ophidian is (voor zover ik Hardcore volg) ook best wel experimenteel met zijn sounds. Is meer industrial Hardcore met invloeden uit andere genres. Ik vind het in ieder geval interessanter dan die melodietjes die er nu meestal uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:09 

industrial hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
industrial hardcore?

Nee. Gewoon experimentele hardcore. Geen speciale naam voor, dus 'gewoon' hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 00:24 

Hardtraxx Addict

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 10:34 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Ik weet niet meer exact welke het is, maar hij zat geloof ik ook in de set van Promo op Qlimax 2006. Luister die set eens, misschien kom je er achter.

Ok zal de set is gaan luisteren :thumbup:

EDIT: HEB HEM GEVONDEN!!! DJ PROMO - I COME CORRECT :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:53 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
yri schreef:
iemand enig idee waar de vocals van B-front - Face the truth vandaan komen?

Volgens mij óf van Anji Bee, óf van Snowflake, ik kan het zo niet vinden, maar van hun komen veel van dat soort vocals vandaan. o.a. Frequencerz - Feelings, Neilio - True Beauty, B-Front & Frontliner - Magic, Wasted Penguinszs - Follow Your Dream.

Je moet denk ik gewoon even zoeken op ccmixter of op de site van Anji Bee.

Ik heb me helemaal rot gezocht overal op ccmixter de sites zelf, maar kan ze gewoon echt niet vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 12:58 

Hardtraxxer

Mijn vraag; waarom zie ik toch steeds een avatar van A-Lusion voorbijkomen?
En waar komt het vandaan? Is het een grap ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:09 

Hardtraxx Veteran

D-Inventz schreef:

Hij had een filmpje geüpload als videoclip voor Start Living. Wat iedereen als avatar heeft, dat was een stuk van het filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:21 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
D-Inventz schreef:

Hij had een filmpje geüpload als videoclip voor Start Living. Wat iedereen als avatar heeft, dat was een stuk van het filmpje :lol:

Ik vind het zo jammer dat ik die clip niet heb gezien xd Denk niet dat die nog ergens te vinden is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Okay ik word een beetje chagerijnig hier. Tech support nodig!

Ik heb van mijn neeffie even een dj console geleend, de Hercules MK4 (met interne geluidskaart). Ik heb hem geinstalleerd, en telkens doet hij het niet. Als ik naar Virtual DJ ga geeft hij constant aan dat er een error is met de ASIO geluidskaart, hij detecteert hem niet. Al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, zelfs de nieuwere drivers geprobeerd, niets lijkt te helpen.

Oh trouwens, ze zeggen dat je het kan verhelpen door de console te openen en daar wat instellingen te veranderen, maar dat kan bij mij ook niet. Er zijn geen apparaten beschikbaar..

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:43 

Donateur

XtD schreef:
Okay ik word een beetje chagerijnig hier. Tech support nodig!

Ik heb van mijn neeffie even een dj console geleend, de Hercules MK4 (met interne geluidskaart). Ik heb hem geinstalleerd, en telkens doet hij het niet. Als ik naar Virtual DJ ga geeft hij constant aan dat er een error is met de ASIO geluidskaart, hij detecteert hem niet. Al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, zelfs de nieuwere drivers geprobeerd, niets lijkt te helpen.

Oh trouwens, ze zeggen dat je het kan verhelpen door de console te openen en daar wat instellingen te veranderen, maar dat kan bij mij ook niet. Er zijn geen apparaten beschikbaar..

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik denk dat je deze vraag beter in dit topic kan stellen;

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html

Denk dat daar wat vaker mensen kijken die er verstand van hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Ja das waar, thanks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:53 

Hardtraxxer

Heeft iemand nog een backup van die video van A-Lusion? Ben na de verhalen toch wel erg benieuwd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:43 

Hardtraxxer

Haha ja k wil die video ook zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:41 

Hardtraxx Addict

Weet iemand of er een edit is van D-clear ft. Josh & Wesz - Mindgame waar die kicks niet pitchen in de anitclimax? Solutio & The I's draaiden deze namellijk een poosje geleden in de magic show, maar als ik de previews beluister op de officiele youtube kanalen dan zit er zo'n afgrijselijke pitchkick in :x Terwijl die versie zonder die pitch juist veel vetter is.
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen