Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:33 

Hardtraxx Addict

SoundTunerZ schreef:
Weet iemand of er een edit is van D-clear ft. Josh & Wesz - Mindgame waar die kicks niet pitchen in de anitclimax? Solutio & The I's draaiden deze namellijk een poosje geleden in de magic show, maar als ik de previews beluister op de officiele youtube kanalen dan zit er zo'n afgrijselijke pitchkick in :x Terwijl die versie zonder die pitch juist veel vetter is.

De Help Yourself mix heet ie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:12 

Hardtraxx Addict

Nightbreaker schreef:
SoundTunerZ schreef:
Weet iemand of er een edit is van D-clear ft. Josh & Wesz - Mindgame waar die kicks niet pitchen in de anitclimax? Solutio & The I's draaiden deze namellijk een poosje geleden in de magic show, maar als ik de previews beluister op de officiele youtube kanalen dan zit er zo'n afgrijselijke pitchkick in :x Terwijl die versie zonder die pitch juist veel vetter is.

De Help Yourself mix heet ie ;)

Ah dat is m idd :) Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Is Prefix & Density - Breakout een al wat oudere track? Ik zou toch zweren dat ik die break al ken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:10 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Is Prefix & Density - Breakout een al wat oudere track? Ik zou toch zweren dat ik die break al ken :lol:

Volgens mij is ie in de uiteindelijke mix nog op een aantal punten aangepast als ik een oude versie en de gereleasde versie vergelijk. Misschien dat je dan de oude versie van breakout hebt gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
patrickjeb schreef:

Volgens mij is ie in de uiteindelijke mix nog op een aantal punten aangepast als ik een oude versie en de gereleasde versie vergelijk. Misschien dat je dan de oude versie van breakout hebt gehoord?

Zou goed kunnen, toen ik de break hoorde klonk hij me echt zwaar bekend in de oren en wist de melodie al uit me hoofd dus zou goed kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:07 

Hardtraxx Addict

Sinds een aantal weken kan ik geen nummers meer beluisteren op Hs.com. Het werkt bij mij niet meer in IE, Firefox en Chrome. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:20 

Artiest

Je javascript aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:49 

Donateur

Hoe zit het met Shadow van Wildstylez, of hoe die track ook heet. Werd elke keer als intro gebruikt voor die Digital Age setjes. Op Q-Base werd hij nog om 12 uur gedraaid op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:29 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Je javascript aanzetten.

Die staat aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

Je kan even proberen je geschiedenis en je cookies even te verwijderen. Dat wil ook wel eens helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

ik zie vaak in de hardcore sectie van die vage achtergrondplaatjes bij industrial platen. waar kan ik die vandaan halen? want vind ze heel bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:01 

Hardtraxx Addict

Watskeburt met iedereen hier die opeens een avatar van die spingende kale DJ heeft?

Mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Jeroen_n schreef:
Watskeburt met iedereen hier die opeens een avatar van die spingende kale DJ heeft?

Mis ik iets?

A-Lusion had een clip opgenomen waarin hij aan het dansen was op zijn nieuwe track, Start Living. Nadat er snel veel negatieve reacties kwamen heeft hij zelf de video offline gehaald. Tevergeefs want een paar dagen later stond hij alweer op het internet. Het filmpje wordt vrij grappig gevonden, vandaar de avatars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Jeroen_n schreef:

Mis ik iets?

A-Lusion had een clip opgenomen waarin hij aan het dansen was op zijn nieuwe track, Start Living. Nadat er snel veel negatieve reacties kwamen heeft hij zelf de video offline gehaald. Tevergeefs want een paar dagen later stond hij alweer op het internet. Het filmpje wordt vrij grappig gevonden, vandaar de avatars.

Waar staat die dan? Ik heb m nog niet kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:35 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Jeroen_n schreef:

Mis ik iets?

OOH :lol:
Ja daar had ik iets van meegekregen! LOL was dat serieus joh ... poor guy :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Haha die clip was echt om te gieren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Mr Lellebel schreef:
Jeroen_n schreef:

Mis ik iets?

Waar staat die dan? Ik heb m nog niet kunnen vinden.

Geen idee, heb hem alleen gezien toen hij nog op youtube stond. Zal je even moeten rondvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in mijn Virtual DJ ook losse nummers af kan spelen?
Nu kan ik alleen maar bij de mapjes, en niet bij nummers die ik apart koop/ download :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in mijn Virtual DJ ook losse nummers af kan spelen?
Nu kan ik alleen maar bij de mapjes, en niet bij nummers die ik apart koop/ download :(

Hoe bedoel je? Je selecteert toch gewoon een map, en ziet welke nummers daarin staan? En dan gooi je degene die je wilt gewoon in de playlist. Of bedoel je wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:

Hoe bedoel je? Je selecteert toch gewoon een map, en ziet welke nummers daarin staan? En dan gooi je degene die je wilt gewoon in de playlist. Of bedoel je wat anders

Ja, maar bij mij staan er dan geen losse platen tussen, alleen maar release-mapjes waar ik dan een losse plaat uit kan halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
ik zie vaak in de hardcore sectie van die vage achtergrondplaatjes bij industrial platen. waar kan ik die vandaan halen? want vind ze heel bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
Forbidden Kick schreef:

Zou je ff Dakpan moeten PM'en. Die heeft ze ook vaak bij zijn Youtube-filmpjes staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:24 

Donateur

Voorbeelden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
Forbidden Kick schreef:

Googlen naar Dark/Gothic Art. En nee ben geen gothic. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

in de hardcore sectie vage achtergrond plaatjes???
ik snap dit niet helemaal
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen