Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
SoundTunerZ wrote:Weet iemand of er een edit is van D-clear ft. Josh & Wesz - Mindgame waar die kicks niet pitchen in de anitclimax? Solutio & The I's draaiden deze namellijk een poosje geleden in de magic show, maar als ik de previews beluister op de officiele youtube kanalen dan zit er zo'n afgrijselijke pitchkick in :x Terwijl die versie zonder die pitch juist veel vetter is.
De Help Yourself mix heet ie ;)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Nightbreaker wrote:
SoundTunerZ wrote:Weet iemand of er een edit is van D-clear ft. Josh & Wesz - Mindgame waar die kicks niet pitchen in de anitclimax? Solutio & The I's draaiden deze namellijk een poosje geleden in de magic show, maar als ik de previews beluister op de officiele youtube kanalen dan zit er zo'n afgrijselijke pitchkick in :x Terwijl die versie zonder die pitch juist veel vetter is.
De Help Yourself mix heet ie ;)
Ah dat is m idd :) Bedankt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Is Prefix & Density - Breakout een al wat oudere track? Ik zou toch zweren dat ik die break al ken :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
patrickjeb wrote:Is Prefix & Density - Breakout een al wat oudere track? Ik zou toch zweren dat ik die break al ken :lol:
Volgens mij is ie in de uiteindelijke mix nog op een aantal punten aangepast als ik een oude versie en de gereleasde versie vergelijk. Misschien dat je dan de oude versie van breakout hebt gehoord?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
SoundTunerZ wrote:
patrickjeb wrote:Is Prefix & Density - Breakout een al wat oudere track? Ik zou toch zweren dat ik die break al ken :lol:
Volgens mij is ie in de uiteindelijke mix nog op een aantal punten aangepast als ik een oude versie en de gereleasde versie vergelijk. Misschien dat je dan de oude versie van breakout hebt gehoord?
Zou goed kunnen, toen ik de break hoorde klonk hij me echt zwaar bekend in de oren en wist de melodie al uit me hoofd dus zou goed kunnen :P
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Sinds een aantal weken kan ik geen nummers meer beluisteren op Hs.com. Het werkt bij mij niet meer in IE, Firefox en Chrome. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen Sep 2017
Je javascript aanzetten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoe zit het met Shadow van Wildstylez, of hoe die track ook heet. Werd elke keer als intro gebruikt voor die Digital Age setjes. Op Q-Base werd hij nog om 12 uur gedraaid op de main.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Nego wrote:Je javascript aanzetten.
Die staat aan..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je kan even proberen je geschiedenis en je cookies even te verwijderen. Dat wil ook wel eens helpen.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ik zie vaak in de hardcore sectie van die vage achtergrondplaatjes bij industrial platen. waar kan ik die vandaan halen? want vind ze heel bruut
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Watskeburt met iedereen hier die opeens een avatar van die spingende kale DJ heeft?

Mis ik iets?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Jeroen_n wrote:Watskeburt met iedereen hier die opeens een avatar van die spingende kale DJ heeft?

Mis ik iets?
A-Lusion had een clip opgenomen waarin hij aan het dansen was op zijn nieuwe track, Start Living. Nadat er snel veel negatieve reacties kwamen heeft hij zelf de video offline gehaald. Tevergeefs want een paar dagen later stond hij alweer op het internet. Het filmpje wordt vrij grappig gevonden, vandaar de avatars.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Mr Lellebel wrote:
Jeroen_n wrote:Watskeburt met iedereen hier die opeens een avatar van die spingende kale DJ heeft?

Mis ik iets?
A-Lusion had een clip opgenomen waarin hij aan het dansen was op zijn nieuwe track, Start Living. Nadat er snel veel negatieve reacties kwamen heeft hij zelf de video offline gehaald. Tevergeefs want een paar dagen later stond hij alweer op het internet. Het filmpje wordt vrij grappig gevonden, vandaar de avatars.
Waar staat die dan? Ik heb m nog niet kunnen vinden.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Mr Lellebel wrote:

Mis ik iets?

OOH :lol:
Ja daar had ik iets van meegekregen! LOL was dat serieus joh ... poor guy :aww:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Haha die clip was echt om te gieren :lol:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
SoundTunerZ wrote:
Mr Lellebel wrote:

Mis ik iets?
Waar staat die dan? Ik heb m nog niet kunnen vinden.
Geen idee, heb hem alleen gezien toen hij nog op youtube stond. Zal je even moeten rondvragen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in mijn Virtual DJ ook losse nummers af kan spelen?
Nu kan ik alleen maar bij de mapjes, en niet bij nummers die ik apart koop/ download :(
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Daveytl wrote:Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in mijn Virtual DJ ook losse nummers af kan spelen?
Nu kan ik alleen maar bij de mapjes, en niet bij nummers die ik apart koop/ download :(
Hoe bedoel je? Je selecteert toch gewoon een map, en ziet welke nummers daarin staan? En dan gooi je degene die je wilt gewoon in de playlist. Of bedoel je wat anders
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Steffnov wrote:
Daveytl wrote:Hoe kan ik er voor zorgen dat ik in mijn Virtual DJ ook losse nummers af kan spelen?
Hoe bedoel je? Je selecteert toch gewoon een map, en ziet welke nummers daarin staan? En dan gooi je degene die je wilt gewoon in de playlist. Of bedoel je wat anders
Ja, maar bij mij staan er dan geen losse platen tussen, alleen maar release-mapjes waar ik dan een losse plaat uit kan halen ;)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Forbidden Kick wrote:ik zie vaak in de hardcore sectie van die vage achtergrondplaatjes bij industrial platen. waar kan ik die vandaan halen? want vind ze heel bruut
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Forbidden Kick wrote:
Forbidden Kick wrote:ik zie vaak in de hardcore sectie van die vage achtergrondplaatjes bij industrial platen. waar kan ik die vandaan halen? want vind ze heel bruut
Zou je ff Dakpan moeten PM'en. Die heeft ze ook vaak bij zijn Youtube-filmpjes staan ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Voorbeelden?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Forbidden Kick wrote:
Googlen naar Dark/Gothic Art. En nee ben geen gothic. :lol:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
in de hardcore sectie vage achtergrond plaatjes???
ik snap dit niet helemaal