Nu het toch over Digital Age gaat,
Is Wildstylez ook met een album bezig? al lang niks nieuws meer van gehoord.
Is Wildstylez ook met een album bezig? al lang niks nieuws meer van gehoord.
Er is geen bericht dat het zo is, maar ik moet je wel gelijk geven dat het de laatste tijd heel erg stil is rond hem. We hebben al genoeg albums die eraan komen, dus ik snap de toegevoegde waarde niet zo goed, maar dat zal dan wel aan mij liggen?Josh-T wrote: Is Wildstylez ook met een album bezig? al lang niks nieuws meer van gehoord.
idd hoeveel nummers zijn er inmiddels al bekent van wildstylez die al af zijn of minimaal al aantal keren gedraait zijn?..volgens mij al behoorlijk watwootum wrote:Misschien dat er tegelijk met het NC album iets gaat komen van Wildstylez. Tijdje geleden kwam ie met zoveel nummers aanzetten en nu al een tijdje niks meer van hem gehoord.
ExactlyDysphoria wrote:Original Soundtrack toch?
https://partyflock.nl/party/211435:BLACK.htmlDarkestSymphony wrote:waarom is er over Black nog niks bekend? of is er iets langs me heen gegaan?
danku!dawasiknie wrote:https://partyflock.nl/party/211435:BLACK.htmlDarkestSymphony wrote:waarom is er over Black nog niks bekend? of is er iets langs me heen gegaan?
Den Ouden Doosch #28: Qlimax CD 1 & 2lunatix wrote:Ik ben nu CD2 van 'Technoboy 10 years' aan het beluisteren, en daar staat veel van zijn oudere werk op maar ook van andere producers. Aangezien ik deze oude stijl van hem kan waarderen, vroeg ik me af of er nog early-hardstye cd's bestonden. Waarschijnlijk wel, maar ik kan niet op namen komen.
Critical Mass - Burning Love (DBSTF Remix)dellionNL wrote:Oké, een vraag: Kent iemand (besides Gimme Love) nog een nummer qua hardstyle die over 'love' als thema gaat, of daar in de buurt komt. Namelijk ivm dat ik tijdens een schoolfeest met als thema valentijnsdag waarschijnlijk mag draaien (duurt dus nog wel even, en verder niks bijzonders)
brennan hears - lsd (love, sadness, desire)SkiggyRapz18 wrote:Critical Mass - Burning Love (DBSTF Remix)dellionNL wrote:Oké, een vraag: Kent iemand (besides Gimme Love) nog een nummer qua hardstyle die over 'love' als thema gaat, of daar in de buurt komt. Namelijk ivm dat ik tijdens een schoolfeest met als thema valentijnsdag waarschijnlijk mag draaien (duurt dus nog wel even, en verder niks bijzonders)
DJ Stephanie - The Power of Love
En er zullen er vast wel meer zijn
I'm Alive toch ook?Nego wrote:The Pitcher - Ain't Nobody
Stokbrood wrote:Gaat headhunterz nu ook een plaat maken met Duifmeneer erin?