Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat een bassline is en kick rolls zijn? :)

een bassline is volgens mij het geheel van bass.
Een kickroll zijn dacht ik meerdere kicks snel achter elkaar, dus wat je hier hoort:
@0:47

correct me if i'm wrong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
flevoboys schreef:
Mijn vraag: Donkey Rollers draaiden afgelopen vrijdag in hun live-set de Silver Bullet remix van de Toneshifterz. Is dit gek, en 'mag' dit?

Zou niet weten waarom het niet zou 'mogen'. Zowel DR als TS zitten ook gewoon bij Fusion, dus zal allemaal wel goed zitten toch. Origineel blijft ook van hun. Het is maar hoe serieus je het wilt nemen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
flevoboys schreef:
Mijn vraag: Donkey Rollers draaiden afgelopen vrijdag in hun live-set de Silver Bullet remix van de Toneshifterz. Is dit gek, en 'mag' dit?

Zou niet weten waarom het niet zou 'mogen'. Zowel DR als TS zitten ook gewoon bij Fusion, dus zal allemaal wel goed zitten toch. Origineel blijft ook van hun. Het is maar hoe serieus je het wilt nemen :p

Ik denk dat hij bedoelt dat je in een live act alleen je eigen tracks draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Ja ze draaiden idd live, en ik ging er altijd vanuit dat je dan alleen je eigen tracks mag draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Snap ik, daar gaat het 2e deel van mijn antwoord (origineel + serieus) ook over :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Ja, want ze draaien toch ook de zany remix van motherfuck?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:05 

Hardtraxx Elite

Crypsis draaide ook altijd Jealousy (Zero Vision Remix) en zo zijn er idd nog veel meer voorbeelden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ja, want ze draaien toch ook de zany remix van motherfuck?

Zany zit gewoon bij DR dus dat is niet zo gek

zolang het origineel van hun is het toch goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:49 

Aan het typen...

Weet iemand hier wanneer ongeveer de lineups van de juni en augustus edtie van Mondaybar Cruise bekend worden gemaakt? En raakt Monday Bar Cruise (Black&White of Summer) snel/uberhaupt uitverkocht?

Ben van plan deze zomer naar 1 van beide te gaan, mits de lineup een beetje boeiend is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:59 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Weet iemand hier wanneer ongeveer de lineups van de juni en augustus edtie van Mondaybar Cruise bekend worden gemaakt? En raakt Monday Bar Cruise (Black&White of Summer) snel/uberhaupt uitverkocht?

Ben van plan deze zomer naar 1 van beide te gaan, mits de lineup een beetje boeiend is :)

Denk dat je gewoon moet gaan! Wil zelf ook heel graag, ongeacht de line-up, lijkt me zo'n vreemde gewaarwording, Hele tijd party'en en dan opeens sta je in zweden! Heel dik concept, zeker een voor de bucketlist!

Maar voor 't antwoord op je vraag:
Denk dat dat in april zal zijn (althans op PF zie ik dat voor de 2009 editie staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:08 

Aan het typen...

Ja, maar ik ga ook voor de muziek, ik heb geen zin om met een lineup a la dbstf, wasted penguinz en brennan heart op die boot te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:09 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ja, maar ik ga ook voor de muziek, ik heb geen zin om met een lineup a la dbstf, wasted penguinz en brennan heart op die boot te zitten.

Haha, zeeziek van de pitchkicks die overhal heen gaan dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Newbie

Iemand die nog weet waar dat filmpje staat waarin een bepaalde DJ toont hoe ze live spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:51 

Hardtraxx Elite

Yasparov schreef:
Iemand die nog weet waar dat filmpje staat waarin een bepaalde DJ toont hoe ze live spelen?

AVIO?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:52 

Yasparov schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

Dat blijft echt een prachtig filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:04 

Hardtraxx Newbie

Wesz91 schreef:
Yasparov schreef:

AVIO?

Ja, bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:50 

Hardtraxx Addict

Wordt met de plaat: Sacha F - New Answers nog wat gedaan? Hij is tot nu toe namelijk alleen maar te horen in de Q-base podcast van crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:16 

Artiest

flevoboys schreef:
Ik had een vraag over Shockerz.. Pithune heeft ooit de track Fuck That gedraaid, alleen vraag ik me af of het dezelfde Shockerz is als die bij Scantraxx zit.

dat is dezelfde shockerz idd

ik ken wesley al heel lang, en toendestijds vroeg ik aan hem of ik tracks van m mocht draaien :)

en kleine correctie, shockerz bestond vroeger uit wesley fanger (de huidige shockerz) en dj dexx, die vroeger idd bij sound creators zat, wat toen uit dexx, r-beat en the vision bestond...
dexx was ook deel van delta conzpiracy, samen met dj neilio
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Hoelang is het al geleden dat we nog iets van DBSTF gehoord hebben? Egt al heel de tijd niets meer van die 2 gehoord. Volgens mij zijn die met een aantal dingen opkomst voor HardBass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:57 

wat is er gebeurd met Digital Age? hoor je ook niks van niet dat het me uitmaakt maar is een vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
wat is er gebeurd met Digital Age? hoor je ook niks van niet dat het me uitmaakt maar is een vraag :P

Noisecontrollers hebben weer wat nieuwe nummers, zullen binnenkort daar wel op verschijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
DarkestSymphony schreef:

Noisecontrollers hebben weer wat nieuwe nummers, zullen binnenkort daar wel op verschijnen

Het complete album wel denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
nielstil schreef:
DarkestSymphony schreef:

Het complete album wel denk ik?

Was ik al vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 23:41 

ok :) naja ik ben toch niet geintresseerd in DA, sommige tracks op NC album zijn wel vet
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen