Ik kan niet zo snel tellen. 
Ongeveer dan, het is voor op je Ipod, hoeft niet perfect te zijn toch?Dysphoria wrote:Ik kan niet zo snel tellen.
Ongeveer dan, het is voor op je Ipod, hoeft niet perfect te zijn toch?Dysphoria wrote:Ik kan niet zo snel tellen.
Ben een beetje perfectionistisch.sjobie wrote:Ongeveer dan, het is voor op je Ipod, hoeft niet perfect te zijn toch?Dysphoria wrote:Ik kan niet zo snel tellen.
Ja, dat kan wel, ik denk dat je daarvoor wat in moet zoomen, de kick slaat altijd wat verder uit zegmaar.Dysphoria wrote:Ben een beetje perfectionistisch.sjobie wrote:Ongeveer dan, het is voor op je Ipod, hoeft niet perfect te zijn toch?Dysphoria wrote:Ik kan niet zo snel tellen.
Is het niet mogelijk dat ik het in die golfjes kan zien? Want dit tellen word hem niet.

Kan wel.sjobie wrote:Niks van te maken als je dit voor het eerst doet, laatste 5 sec uitfaden kan niet?
Ik zou zeggen doe dat, en ga Audacity eens goed uitvogelen als je daarmee wil lbijven werkenDysphoria wrote:Kan wel.sjobie wrote:Niks van te maken als je dit voor het eerst doet, laatste 5 sec uitfaden kan niet?
Ik heb het op twitter even gevraagdKhadber wrote:Wat ik me eigenlijk afvraag: weet iemand waarom er eigenlijk niet iets met Zany Ft. Maruja Retana - Endless gedaan is? Blijft een bazentrack! Helaas nooit gedraaid of iets dergelijks, stond op het Zany album.
Zou iemand Zany daar over kunnen twitteren?
Track in kwestie: View on YouTube
Toneshifterz sampler 4?Zygoma wrote:Is er iets bekend over Fusion 128 ?
127 (B-Front - Virus) komt namelijk op 30 december,
129 (Zany - Squared) komt op 2 januari....
En 130? aangezien Fear 131 isAtraxisz wrote:Toneshifterz sampler 4?Zygoma wrote:Is er iets bekend over Fusion 128 ?
127 (B-Front - Virus) komt namelijk op 30 december,
129 (Zany - Squared) komt op 2 januari....
oohwja dat kan ook, bedankt iigProject 141 wrote:misschien handig linkje neer te zetten.WZY wrote:Hoe heet de 2de track uit de aftermovie van Back2school, na de vocals 'as we kick..' Kan er ff niet meer opkomen
edit: en het kan natuurlijk ook in het hoe heet deze track topic, zodat je vraag niet ondersneeuwd ; )
je kan ook gewoon tot 4 tellenDysphoria wrote:Ben een beetje perfectionistisch.sjobie wrote:Ongeveer dan, het is voor op je Ipod, hoeft niet perfect te zijn toch?Dysphoria wrote:Ik kan niet zo snel tellen.
Is het niet mogelijk dat ik het in die golfjes kan zien? Want dit tellen word hem niet.
YouTube > Video > Delen > Opties > Lange link > View on YouTube > YouTube tags toevoegen > Klaar!flevoboys wrote:Het lukt mij niet om een een youtube link toe te voegen in een topic.. Kan iemand mij dit uitleggen?
Als voorbeeld ik pas deze optie [youtube][/youtube . Er tussen stop ik de url View on YouTube maar toch werkt het niet. Wat doe ik precies verkeerd?
juist!Dysphoria wrote:Vier tellen = 8 beats?
Hoe dicht zit je bij je monitoren? Moet zo'n 3 meter zijn voor optimaal geluid iig. In soort van driehoekRefuze wrote:Ik ben er eindelijk achter waarom de bass wegvalt van mn KRK's R6: de ruimte is te klein.
Zo gauw ik de deur los doe van de kamer komt er op eens een hele bass boost!!
Dus als ik de deur los doe, kan het geluid weg en dan hoor je op eens het verschil.
Mijn vraag is, is er een manier om dit tegen te gaan? bijvoorbeeld met isoleermateriaal
Kickrolls zijn bijvoorbeeld hele snelle kicks achter elkaar.flevoboys wrote:Kan iemand mij uitleggen wat een bassline is en kick rolls zijn?